«Діти повинні виховуватися не для сьогодні, а для майбутнього, можливо, кращого стану роду людського».(Е. Кант)«Наші діти — це наша старість, погане виховання — це наше майбутнє горе, це наша провина перед іншими людьми».(А. С. Макаренко).«Дитина — дзеркало сім'ї: як у краплі води відбивається сонце — так у дітях відбивається моральна чистота матері й батька. Завдання школи та батьків — дати кожній дитині щастя». (В. О. Сухомлинський).
Порядок денний. Аналіз показників успішності учнів за І семестр 2017/2018 навчального року. Підготовка до ДПА-2018. Про адміністративну відповідальність батьків за виховання дітей. Батькам про права та обов’язки дітей.4. Співпраця батьків і школи як необхідна умова розвитку дитини5. Про зайнятість учнів в гуртках, секціях тощо в позаурочний час.6. Про стан відвідування учнями школи та робота по попередженню правопорушень серед неповнолітніх.7. Рубрика: «Думки вголос»
На сьогодні сім’я відіграє визначальну роль не лише у формуванні особистості дитини, а й суспільства в цілому. Сім’я разом зі школою створює той найважливіший комплекс факторів і умов виховного середовища, який визначає ефективність всього освітнього процесу. У Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» підкреслюється: «В основу національного виховання мають бути покладені принципи єдності сім’ї і школи, наступності і єдності поколінь. Школа має продовжувати родинно-сімейне виховання, працювати в тісному контакті з батьками, налагоджувати взаємозв’язок між школою і родиною, бо це – основа, передумова підвищення активності навчання та виховання». Саме тому темою сьогоднішніх зборів ми узяли «Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості» і уже з самого початку зборів я запрошую батьків до тісної співпраці Діти здобувають освіту, виховуються і навчаються не лише в школі. Їх розвиток продовжується і поза стінами школи і насамперед – у сім’ї. Сім’я – один із головних виховних інститутів, значення якого у формуванні особистості дитини важко переоцінити. Лише в сім’ї, під керівництвом та з допомогою батьків дитина пізнає навколишній світ у всіх його складностях і багатогранних проявах, тут проходить її громадське становлення, формується світогляд та естетичні смаки. Взаємовідносини школи і сім’ї мають довготривалу історію. Як будь-яка історія починається з перших кроків, а будь-яка будівля – з фундаменту, так і становлення людської особистості бере початок у сім’ї. Значення батьків в розвитку особистості дитини переоцінити неможливо, адже батьки складають перше оточення дитини, в якому вона здобуває важливий життєвий досвід, знання про себе і пізнає навколишній світ; тут проходить її громадянське становлення, формується світогляд.
В. О. Сухомлинський стверджував: «У сім’ї шліфуються найтонші грані людини-громадянина, людини-трудівника, людини-культурної особистості. Із сім’ї починається суспільне виховання. У сім’ї, образно кажучи, закладається коріння, з якого виростають потім і гілки, і квіти, і плоди. Сім’я – це джерело, водами, якого живиться повноводна річка нашої держави. На моральному здоров’ї сім’ї будується педагогічна мудрість школи» Із сім’ї протоптується стежка до школи, а вже тоді на життєву дорогу ведуть дітей два розуми, два досвіди, здобуті у сім’ї та школі»
Важливою умовою ефективної навчально-виховної роботи з дітьми є співробітництво школи і сім'ї, спрямоване на формування високого рівня педагогічної культури батьків. Особливості взаємин школи із сім’ями учнів регламентуються державними документами. Так, в Законі України «Про освіту» визначені основі права і обов'язки батьків щодо виховання дітей, зокрема, відзначено, що на батьків покладено однакову відповідальність за виховання і розвиток дитини. Значну роль у вихованні і навчанні школярів варто відвести спільним діям навчального закладу і сім’ї, ефективність яких залежить від особливостей організації роботи з батьками в сучасній школі. Проте, іноді в шкільному та сімейному вихованні немає узгодженості. Це ускладнює процес формування свідомості та поведінки дітей. Тісна співдружність школи та сім’ї допомагає забезпечити єдність вимог і виховних впливів. Як два крила у птаха, що допомагають йому вільно літати в безмежному просторі, так сім’я і школа створюють оптимальне навчальне середовище для вільного та повноцінного розвитку особистості школяра. Їхня співпраця є важливою умовою ефективної навчально-виховної роботи, спрямованої на створення атмосфери доброзичливості та взаєморозуміння, з опорою на народні й сучасні педагогічні надбання, національну і світову культуру, вселюдські й національні моральні цінності Школа і сім’я, батьки і вчителі, батьківський комітет і адміністрація школи – єдине ціле. Їхня діяльність спрямована на дитину, її навчання, виховання, розвиток, становлення.
Ст. 150 Батьки зобов’язані:1. Виховувати дитину в дусі поваги до прав інших людей, любові до свого народу;2. Піклуватися про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток;3. Забезпечити здобуття дитиною повної загальної освіти; .4. Поважати дитину. Забороняється будь-яка експлуатація дитини батьками, фізичні покарання та покарання, які принижують гідність дитини. Ст. 152 Право дитини на належне батьківське виховання забезпечується системою державного контролю. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БАТЬКІВ ЗА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ: Кодекс про адміністративні правопорушенняст. 184 ч. 1 Ухиляння батьків від виконання обов’язків по забезпеченню необхідних умов життя, навчання і виховання неповнолітніх дітей – попередження або штраф (1-3 неоподатковувані мінімуми).ст. 184 ч.2 Ті ж дії, скоєні повторно протягом року, після накладання покарання -штраф (від 2-4 неоподатковуваних мінімумів).
Міністерство освіти анонсувало деякі нововведення, які чекають на майбутніх випускників з 9-го класу. Учні, які вступатимуть на молодшого спеціаліста після 9 класу, повинні будуть оформити собі ID-картку. Відповідно до нового закону, тепер майбутні неповнолітні студенти мають подати з пакетом документів для вступу не лише свідоцтво про народження, а й ID-картку, яку потрібно оформляти з 14 років. Тому батькам наголошують заздалегідь замовити оформлення документа дітям."І ми дуже просимо заздалегідь потурбуватися про її замовлення та отримання. Адже вступати за свідоцтвом про народження зможуть лише ті діти, яким 14 років виповнилося після 1 травня 2018 року", - наголосив директор департаменту вищої освіти МОН Олег Шаров.
РАДА ШКОЛИ 1. Представники від батьківської громади:1.1. Клювак Мар’яна Миколаївна1.2. Порада Світлана Олександрівна1.3. Вейбер Богдан Іванович1.4. Клювак Віта Михайлівна1.5. Хрипта Ярослав Іванович2. Від вчителів:2.1. Роман Марія Юріївна2.2. Терпай Василь Васильоввич2.3. Корпош Тетяна Юріївна2.4. Феєр Людмила Василівна2.5. Феєр Лариса Іванівна2.6. Галас Тетяна Михайлівна3. Представники від учнівського колективу:3.1. Рацин Даніелла3.2. Феєр Аліна3.3. Вейбер Наталія3.4. Сакалощ Марина3.5. Попович Ангеліна
{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Клас. Прізвище, ім’я по-батькові1. Хрипта Лариса Юріївна- голова б/к. Березовскова Оксана Юріївна2. Костак Людмила Іванівна – голова б/к. Білак Ганна Олександрівна – заступник голови б/к3. Ковач Тетяна М. - голова б/к. Феєр Діана Юріївна – заступник голови б/к4. Сакалош Мар’яна Михайлівна - голова б/к. Клювак Оксана Іванівна – заступник голови б/к5. Хрипта Лариса Юріївна – голова б/к. Зеленяк Віта Юріївна – заступник голови б/к6. Сакалош Марина Василівна – голова б/к Черепко Марина василівна– заступник голови б/к7. Данканич Світлана Федорівна – голова б/к. Поляк Ольга Олександрівна – заступник голови б/к8. Роман Михайло Іванович – голова б/к. Феєр Лариса Іванівна – заступник голови б/к9. Поляк Ольга Олександрівна – голова б/к. Ліхтей Мар’яна Федорівна – заступник голови б/к. Батьківський комітет (1- 9 класи)Головою батьківського комітету відкритим голосуванням загальними зборами обрати ___________________________________________________________________
проект рішення:1. Використовувати вироблені методичні рекомендації щодо взаємодії сім'ї та школи в роботі з батьками; Залучати батьків до спільної роботи в різних напрямках діяльності школи. - Зобов'язати батьків щоденно здійснювати контроль за станом навчання та поведінки дітей в школі, станом ведення щоденників та зошитів .- Систематично, не менше 1 разу в місяць, відвідувати школу, проводити зустрічі з класними керівниками з метою ознайомлення зі станом навчання дітей в школі.3. Не допускати пропуску дітьми навчальних занять без поважних на те причин. Пропуски занять з поважних причин узгоджувати з класними керівниками чи дирекцією школи. 4. Постійно контролювати дозвілля дітей в позаурочний час. 5. Забороняти перебування дітей в розважальних закладах без батьків. 6. Проводити з дітьми бесіди про дотримання ними правил поведінки в позаурочний час з метою попередження правопорушень, збереження життя та запобігання дитячому травматизму.7. Постійно тримати на контролі стан здоров’я своїх дітей, здійснювати профілактику захворювання на грип та інші інфекційні хвороби. 8. Забезпечити дітям належні умови в підготовці до конкурсів, ДПА .9. Класним керівникам, вчителям-предметникам:- щоденно контролювати ведення учнівських щоденників, виставлення в них оцінок та здійснювати відповідні записи щодо поведінки та успішності учнів.10. Використовувати можливості шкільного сайту та електронні адреси батьків для посилення зв’язку школи з батьківською громадськістю.
Шановні батьки!Зв'язок родини та школи — питання відкрите і дуже болюче. Ми звикли інформувати батьків, в найкращому випадку намагаємося вчити їх виховувати власних дітей, зберігаючи за собою роль фахівця з цього питання. Усе частіше ми скаржимося на втрату традицій родинного виховання, відсутність психологічної культури у сучасних батьків. Людство не вигадало нічого живішого та більш конструктивного, ніж діалог. Саме діалог допомагає бути фахівцем з людинознавства, знаходити спільну мову з кожною родиною, згуртовувати батьків, разом з ними створювати гуманне середовище для виховання дітей та... Вчитися, виховуватися, зростати самому. Не забувайте про те, що перш за все на Вас лежить відповідальність за виховання і навчання Ваших дітей!Конвенція про права дитини, ст.18..