Презентація батьківських зборів "Що заважає і що допомагає дитині вчитися"

Про матеріал
Презентація батьківських зборів "Що заважає і що допомагає дитині вчитися" Розробила Директор НВК "Широківська ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ" Роман Марія Юріївна Освіта - вища
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ ЩО ЗАВАЖАЄ І ЩО ДОПОМАГАЄ ДИТИНІ ВЧИТИСЯ

Номер слайду 2

Сім’я — перше джерело, з якого починається велика ріка почуттів і переконань. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

ПОРЯДОК ДЕННИЙ Тема. "ЩО ЗАВАЖАЄ І ЩО ДОПОМАГАЄ ДИТИНІ ВЧИТИСЯ" 1. Стан та шляхи покращення матеріально-технічної бази школи 2. Стан відвідування учнями уроків; 3. Організація харчування учнів школи; 4. Організація профілактичної роботи у школі; 5. Забезпечення підручниками учнів;

Номер слайду 4

Правильне виховання – це наша щаслива старість, погане виховання – це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми, перед усією країною. А.С. Макаренко

Номер слайду 5

Щоб мати доступ до дивного палацу, ім’я якому дитинство, ми повинні перевтілюватися, ставати якоюсь мірою і дитиною. Тільки за цієї умови нам буде доступна мудра влада над дитиною. Тільки за цієї умови діти не дивитимуться на нас, як на істот, що випадково потрапили в їхній палац, як на сторожів, що охороняють їх дитячий світ, — байдужих сторожів, яким усе одно, що робиться в дивному палаці — в дитинстві В. О. Сухомлинський

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Усі ми, батьки, бажаємо виростити свою дитину щасливою, розумною, щоб вона обрала правильну дорогу в життя, зуміла самореалізуватися. Вдома дитина веде себе по-одному,  а потрапляє у школу, у колектив, тут вона повинна дотримуватися певних правил, виконувати різні вимоги. Це служить вихованню волі, умінню жити серед людей. Батьки проводять багато часу на роботі. Здається, головне для них – дитину нагодувати, одягнути, створити певні умови, а часу для того, щоб поговорити з дитиною про те, що робиться в її душі не вистачає. А психологи стверджують для того щоб дитина почувала себе щасливою, потрібно сім разів протягом дня погладити її по голові, обійняти, поплескати по плечу, підбадьорити, тобто через тілесний дотик підтвердити: «Я люблю тебе!». Вчителі і батьки прагнуть зробити усе можливе, щоб навчання школярів було успішним, щоб кожна дитина досягла більш високих результатів. Адже навчання – це найважливіший обов’язок дітей. Батьки повинні проявити інтерес до всіх дітей шкільного віку, до розповіді дитини про те,  що відбувалося в класі, що пояснювали вчителі на уроці, що задали додому, як оцінили роботу учня. Під час таких бесід батьки бачать, які предмети добре засвоюються,  а які – викликають труднощі у їхньої дитини, і можуть разом з вчителями знайти вихід і допомогти їй. Дитяча лінь, не ретельність, і не обов’язковість  відразу ж впадають в око і якщо вчасно не звернути увагу на систематичні недоробки при виконанні домашнього завдання це може призвести до відставання.

Номер слайду 8

Всі ми хочемо щоб дитина добре вчилася. Але чи може вона це? Чи не є наші вимоги завищеними? Від чого це залежить? Чи не забагато питань? Давайте разом поміркуємо. Адже ми передаємо дитині в генах не тільки колір волосся і форму очей але й природні додатки, на базі яких розвиваються здібності до якихось видів діяльності, виявляється що низькі успіхи з певного предмету є не провиною дитини, а її лихом, спадково переданим, тому успіхи дитини залежать і від батьків і від того, як вони організували підготовку дитини до школи, від їхньої допомоги в перші дні навчання і контролю за подальшим навчанням. Придивіться і подумайте, чи працюють наші діти в силу своїх природних задатків та можливостей.

Номер слайду 9

Деякі батьки припускаються помилки потураючи дітям у виборі улюблених та неулюблених предметів, мовляв, тобі синку, майбутньому лікарю чи податківцю не потрібна література чи географія. Знання потрібні і для багатого, всебічного, щасливого духовного життя, не пов’язаного з працею. Не бійтеся, того, що нашим дітям важко навчитися, слід боятися, коли їм занадто легко. Тому тема наших зборів «Що допомагає і що заважає дитині вчитися»

Номер слайду 10

Хто хоче працювати, шукає можливості, хто не хоче — шукає причини.    Е. Маккензі.

Номер слайду 11

Цей відомий афоризм можна перефразувати і для учнів: - Хто хоче вчитися, той шукає можливості, хто не хоче  ѕ шукає причини. Що з заважає сучасній дитині вчитися? Цікаво почути батьківську думку.

Номер слайду 12

Вправа "Калейдоскоп думок« Мета – активізація учасників шляхом заохочення їхніх роздумів та висловлювань .

Номер слайду 13

Із опитаних 72 учнів 1. Лінь - 28 Цю причину вказали більшість опитаних учнів 2. Інтернет (соціальні мережі) - 34 Теж досить поширена серед учнів відповідь 3. Комп'ютер і телевізор - 20 Ці технічні засоби названі більшістю опитаних учнів і займають перші 3 місця. З 4 по 7 місце вказані такі причини: 4. Телефон 5. Певні риси характеру (неуважність, незібраність, нерішучість) 6. Друзі 7. Надмірні навчальні навантаження .

Номер слайду 14

Зовнішні причини: зниження цінності освіти у суспільстві; нестабільність існуючої освітньої системи; недосконалість організації навчального процесу; негативний вплив середовища (ЗМІ, вулиця, родина). Внутрішні причини:       послаблення здоров’я школярів;       низький розвиток інтелекту;       відсутність мотивації до навчання; .

Номер слайду 15

Клас Прізвище, ім’я  по-батькові 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Батьківський  комітет 1- 9 класів Головою батьківського комітету відкритим голосуванням загальними зборами обрати

Номер слайду 16

Перш за все, є те, чого робити не потрібно: • Не потрібно залякувати і карати, цим ви прищепите дитині не любов до навчання, а страх перед вами. • Не потрібно платити за гарне навчання - цим ви розвинете у дитини споживацьке ставлення до життя взагалі, і до вас зокрема. • Не потрібно ставити умови і обмеження в категоричній формі - нічого, крім негативних емоцій у дитини це не викличе. .

Номер слайду 17

З іншого боку, потрібно і навіть необхідно: • З самого дитинства заохотити дитину до постійного здобуття нових знань. • Сприяти дитині в навчальному процесі, але не робити нічого за дитину. • У випадку якщо є проблеми з вчителями, залагоджувати їх дипломатично. • У разі проблем з однолітками в школі, намагатися вирішити їх разом з дитиною. • Пояснити дитині, наскільки важливий результат отримання знань. І, нарешті, батькам необхідно пам’ятати, що життя людини не може складатися тільки з роботи і навчання, навіть якщо цій людині всього сім, дванадцять чи п’ятнадцять років. .

Номер слайду 18

Шановні батьки! Не забувайте про те, що перш за все на Вас лежить відповідальність за виховання і навчання Ваших дітей! Конвенція про права дитини, ст.18. Батьки або у відповідних випадках законні опікуни несуть основну відповідальність за виховання і розвиток дитини .

Номер слайду 19

Заняття в школі можуть лише надати розумові правила, добуті чужим трудом. Але здатність користуватися ними розвиває виключно домашня самостійна праця І.Кант .

Номер слайду 20

Наші побажання Займайтеся зі своїми дітьми, допомагайте їм. Не залишайте в складній справі дитину на самоті. Процес навчання-найважча справа в житті людини. .

Номер слайду 21

Ухвалили: 1. Зобов'язати батьків щоденно здійснювати контроль за станом навчання та поведінки дітей в школі, станом ведення щоденників та зошитів . 2. Систематично, не менше 1 разу в місяць, відвідувати школу, проводити зустрічі з класними керівниками з метою ознайомлення зі станом навчання дітей в школі. 3. Не допускати пропуску дітьми навчальних занять без поважних на те причин. Пропуски занять з поважних причин узгоджувати з класними керівниками чи дирекцією школи. 4. Постійно контролювати дозвілля дітей в позаурочний час. 5. Забороняти перебування дітей в розважальних закладах без батьків. 6. Проводити з дітьми бесіди про дотримання ними правил поведінки в позаурочний час з метою попередження правопорушень, збереження життя та запобігання дитячому травматизму. 7. Постійно тримати на контролі стан здоров’я своїх дітей, здійснювати профілактику захворювання на грип та інші інфекційні хвороби. 8. Забезпечити  дітям належні умови в підготовці до конкурсів, ДПА . 9. Класним керівникам, вчителям-предметникам: - щоденно контролювати ведення учнівських щоденників, виставлення в них оцінок  та здійснювати відповідні записи щодо поведінки та успішності учнів. 10. Використовувати можливості шкільного сайту та електронні адреси батьків для посилення зв’язку школи з батьківською громадськістю.

Номер слайду 22

Хочеться подякувати  батькам за те, що дбають про навчання та виховання своїх дітей - учнів нашої школи і це дуже приємно для адміністрації

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Журавель Людмила Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хвостенко Валентина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Власюк Інна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Tetjana Matvijiwyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сухіна Наталія Юріївна
    Дуже змістовна й потрібна презентація. Щиро вдячна Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
ppt
Додано
26 березня 2019
Переглядів
21001
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку