18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація "Базові алгоритмічні структури. Структура слідування"

Про матеріал

Презентація "Базові алгоритмічні структури. Структура слідування" можна використовувати як супровідну до однойменного уроку. Викоритстовується при вивченні з учнями поняття алгоритму, ознайомлення з властивостями і типами алгоритмів. Міжпредметна інтеграція: інформатика, осонови здоров'я.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Базові алгоритмічні структури

Номер слайду 2

Тестування! (кожне питання 0.4б) Виберіть одну правильну відповідь

Номер слайду 3

1. Розробляти алгоритми може тільки Людина і комп’ютер Людина Комп’ютер Довільний технічний пристрій

Номер слайду 4

2. Алгоритм – це… Розв’язок математичної задачі Лікарський рецепт на ліки Кінцева послідовність кроків, які треба виконати для отримання запланованого результату

Номер слайду 5

3. Об’єкт, спроможній виконати вказану кінцеву кількість завдань, називається Людина Програма Виконавець Комп’ютер

Номер слайду 6

Тестування! (кожне питання 0.4б) Виберіть декілька правильних відповідей

Номер слайду 7

4. Виберіть вірні твердження: Учитель виконує алгоритм Учень розробляє алгоритм Кухонний комбайн виконує алгоритм Ноутбук розробляє алгоритм Вітер виконує алгоритм

Номер слайду 8

5. Алгоритми можна подавати: Словесно Жестами Графічно Кодуванням

Номер слайду 9

Правильні відповіді: b) c) c) a), b), c) a), c)

Номер слайду 10

Базові структури алгоритмів Лінійні алгоритми (слідування) – команди виконуються послідовно, одна за одною Умова (розгалуження) - передбачає можливість вибору з кількох варіантів, для кожного з яких, залежно від умови виконується різна послідовність команд. Цикли (повторення) - дозволяє багаторазово повторювати задану послідовність команд.

Номер слайду 11

Комп'ютерна програма — це алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером Середовище виконання алгоритму — об’єкти, з якими працює виконавець у процесі виконання алгоритму. Комп'ютерне середовище виконання алгоритму — це спеціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для обраних виконавців з визначеною системою команд на комп'ютері.

Номер слайду 12

СТІЙ! ПРИГОТУЙСЯ! ІДИ! Лінійний алгоритм Результат: перехід дороги

Номер слайду 13

Алгоритм з розгалуженням Умова: відсутність транспортних засобів, які рухаються дорогою. Якщо умова виконується, то результат – перехід дороги, якщо ні – чекати!

Номер слайду 14

Циклічний алгоритм

Номер слайду 15

40-(38-14):8 Результат: 37

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Робота в групах Скласти алгоритм (розставити дії по порядку)

Номер слайду 18

“Забруднена хустка” Змочити хустку водою Намилити хустку Потерти забруднення Змити мило з хустки Викрутити хустку Закрити кран Повісити хустку сушитися

Номер слайду 19

“Ранок учня” Прокинутися Зробити ранковий туалет Одягнутися Поснідати Зібрати речі Одягнути верхній одяг, взутися Вийти до школи

Номер слайду 20

“Приготування чаю” Насипати заварку Налити окріп Насипати цукор Налити молоко Перемішати

Номер слайду 21

Питання Які бувають структури алгоритму? Що означає структура слідування? Чи може в структурі слідування якась команда починатися словом «якщо»? Який алгоритм називаємо лінійним? Чому?

Номер слайду 22

Фізкультхвилинка

Номер слайду 23

Домашнє завдання Знаючи систему команд виконавця, намалюйте в зошиті, а потім запишіть алгоритм побудови букви Н. Записати алгоритм для виразу ((((((х-5):2)-5):2)-5):2) в лінійній і циклічній формах за допомогою блок-схем. Виконати для х=35

Номер слайду 24

Робота з комп'ютером Завдання для виконавця «Кенгуру» (Сходинки до інформатики) (намалювати у більшому квадраті менший квадрат). робота з ППЗ «Скарбниця знань» (алгоритми, виконавець «Їжачок») – малювання за поданою програмою

Номер слайду 25

Результати

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Підсумки уроку 1. Під час уроку я - дізнався... - зрозумів... - навчився... 2. Найбільше мені сподобалося... 3. На уроках найкраще в мене виходило... 4. Я мав (-ла) труднощі з... 5. Я хотів би ще дізнатися про...

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вербецька Валентина Дмитрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
31 липня 2018
Переглядів
1999
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку