Найвідоміша в світі іграшка, мрія багатьох хлопчиків і дівчаток —конструктор LEGO з'явилася у Данії 1932 му році, королівстві дитячих казок, на батьківщині Ганса-Крістіана Андерсена. Назву компанія отримала в 1934- му році від словосполучення «LEg GОdt» — «грати добре» датською, пізніше засновник дізнався, що сама фраза “ЛЕГО” в перекладі з латинської мови означає “я вчуся” або “я складаю”. Але мало хто знає, що датська компанія починала свою історію, як звичайний виробник дерев’яних виробів. Перші іграшки ЛЕГО виготовлялися також з дерева. З ІСТОРІЇ ВИНИКНЕННЯ LEGO
формує вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій;розвиває творче мислення;розвиває мовлення ― діти вчаться детально пояснювати свої дії, пояснювати міркування, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, розповідати історії, висловлювати власні думки;формує вміння співпрацювати, зокрема, уміння працювати в парах чи групах, ділитися матеріалами, уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні, уміння аналізувати ідеї та обирати раціональніші, уміння розподіляти ролі та обов’язки;розвиває сенсорне сприйняття, допомагає формувати уявлення про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі;розвиває дрібну моторику;формує цілісну систему уявлень дитини про навколишній світ, збагачує життєвий досвід дитини. LEGO-технологія
Мотивувати самостійно виконувати завдання. Допомогти, якщо дитина не вірить у свої сили або звертається по допомогу. (Але пам’ятаємо, що не варто виконувати завдання за дитину!) Заохочувати, надаючи корисні поради та ідеї підбадьорливим тоном. Спостерігати за діями дитини, цікавитися процесом, ставити відкриті питання, щоб спонукати мовленнєву діяльність. Давати можливість вибору, аби дитина брала активну участь у розв’язанні завдання. Як підтримати дитину?
Працюючи з конструктором, можна будувати моделі і при цьому навчатися, граючи і отримуючи задоволення. Коли придумуєш моделі сам, відчуваєш себе професійним інженером, механіком, будівельником або великим конструктором. І це здорово! Це дає повну свободу дій. Робота є жвавою і цікавою і відкриває абсолютно нові перспективи, де немає меж фантазії. ЛЕГО допомагає дітям втілювати в життя свої задумки, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Висновок