Заняття " У пошуках країни LEGO". Середня группа.

Про матеріал
Інтегроване заняття з вікористанням LEGO технологією в середній группі. Формувати сенсорні основи сприймання, конструктивні навички, закріплення вміння з’єднювати цеглинки. Розвивати увагу, мислення, вміння діяти за інструкцією дорослого.
Перегляд файлу

Тема: «У пошуках країни ЛЕГО»

 

C:\Users\user\Videos\7780.jpgПрограмовий зміст: Формувати сенсорні основи сприймання, конструктивні навички, закріплення вміння з’єднювати цеглинки.

Розвивати увагу, мислення, вміння діяти за інструкцією дорослого.

Виховувати вміння працювати в колективі та наполегливість під час виконання завдання.

Матеріал: цеглинки з ЛЕГО-конструктора (різного розміру), картки із завданнями, ЛЕГО-чоловічок з цеглинок, різнокольорові рюкзаки.

Хід заняття:

(Діти під музику заходять до зали.)

Психогімнастика: «Привітання»

D:\Лего набір\222лего\DSC_4736.JPGD:\Лего набір\222лего\DSC_4738.JPG          (звучить пісня «Добрий день скажи і просто посміхнись») D:\Лего набір\222лего\DSC_4737.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Діти, подивіться, хто це? Хто ти такий?

ЛЕГО-чоловічок: Я-ЛЕГО-чоловічок, я загубився і прийшов до вас в садочок. Хочу, щоб ви мені допомогли дістатися своєї країни ЛЕГО.  А, щоб допомогти, вам потрібно виконати завдання. Вони знаходяться в цій залі, а підказка у мене.

         Вихователь: Діти, ви згодні допомогти ЛЕГО-чоловічку?

Діти: Так.

Вихователь: Він такий цікавий, незвичний. З чого він зроблений?

Діти: (відповіді дітей) (розглядають ЛЕГО-чоловічка і знаходять підказку)

Вихователь: А ось і підказки, давайте їх розглянемо. Нам потрібно знайти таку саму картинку з завданнями.

C:\Users\user\Videos\7780.jpg(звучить музика, діти шукають)

Вихователь: Давайте виконаємо перше завдання.

Гра з лего-цеглинками «Як світ сприймаємо органами чуття?»

Щоб виконати завдання, потрібно зайняти місця  за столами.

(звучить музика, діти займають місця)

Вихователь: Давайте пригадаємо, які органи чуття ви знаєте?

Діти: Очі, вуха, ніс, рот, руки.

Вихователь: Кожний колір цеглинки позначає окремий орган чуття.

(Приклад: Кошик для покупок. Як діти викладають цеглинку зеленого кольору, адже в умовних позначеннях зелена цеглинка позначає дотик-руку)  (Діти виконують завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Лего набір\222лего\DSC_4739.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0017.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Молодці! (звучить музика)

Вихователь:  Пішли до нашого ЛЕГО-чоловічка за наступною підказкою. (Діти разом з вихователем розглядають підказку і під музику шукають картинку із завданням.)

 

D:\Лего набір\222лего\DSC_4742.JPG 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Наступне завдання  «Зроби як я»

Запрошую вас на килимочки. (Діти під музику сідають)

Перед вами 4 цеглинки (жовта, зелена, червона, синя)

Вихователь показує картку та викладає цеглинки так, як зображено на картці. Далі пропанує  дитині поставити точно так цеглинки. (Діти самостійно викладають цеглинки, використовуючи картки-приклади)

D:\Лего набір\222лего\DSC_4745.JPG 

C:\Users\user\Videos\7780.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Розумнички! (звучить музика)

Вихователь: А тепер, дітки,  давайте приберемо за собою цеглинки, щоб вони нам не заважали для наступного завдання.

(Діти складають цеглинки)

Вихователь: Діти, пішли знову за підказкою. (Діти разом з вихователем розглядають підказку і під музику шукають картинку із завданням.)

Вихователь: Наступне завдання «Розбери цеглинки за кольорами»

D:\Лего набір\222лего\DSC_4755.JPG(Вихователь роздає дітям різнокольорові рюкзаки, діти за вказівкою виконують завдання, звучить музика)

D:\Лего набір\222лего\DSC_4754.JPG 

 

 

 

 

 

 

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0039.JPG 

C:\Users\user\Videos\7780.jpg 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Молодці! (звучить музика)

Вихователь: Малята, пішли за останньою підказкою.

(Діти разом з вихователем розглядають підказку і під музику шукають картинку із завданням.)

C:\Users\user\Videos\7780.jpgВихователь: Останнє завдання «Побудуй місто»

Діти, як ви гадаєте, що  повинно бути у місті?

Діти: Будинки, дерева, квіти… 

(Всі разом будують місто під музику)

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0022.JPG 

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0021.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0035.JPG 

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0025.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0028.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Videos\7780.jpgВихователь: Молодці! (звучить музика)

Вихователь: Малята, погляньте, що у нас утворилося? Може десь  ви таке бачили.

Діти: Лего (LEGO)

Вихователь: Так, це Лего-конструктор з якого ми  з вами побудували місто. Давайте назвемо це місто «Країна ЛЕГО» і подаруємо її нашому другу.

Всі разом: ЛЕГО- чоловічок, тепер це місто  твоє.

ЛЕГО-чоловічок: Яке чудове місто ви мені подарували. Дуже вам дякую.

Руханка з лего-цеглинками (звучить музика)

D:\Лего набір\222лего\DSC_4770.JPG 

 

D:\Лего набір\222лего\DSC_4771.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всі разом: Ми любимо країну ЛЕГО!

ЛЕГО-чоловічок: Мені було з вами дуже весело і за це я дарую чарівні кульки.  (звучить музика)

 

D:\Лего набір\222лего\DSC_4774.JPG 

D:\Лего набір\Бугай\лего\DSC_0008.JPG 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
горох олена
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
2223
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку