Тема: «У пошуках країни ЛЕГО»
Програмовий зміст: Формувати сенсорні основи сприймання, конструктивні навички, закріплення вміння з’єднювати цеглинки.
Розвивати увагу, мислення, вміння діяти за інструкцією дорослого.
Виховувати вміння працювати в колективі та наполегливість під час виконання завдання.
Матеріал: цеглинки з ЛЕГО-конструктора (різного розміру), картки із завданнями, ЛЕГО-чоловічок з цеглинок, різнокольорові рюкзаки.
Хід заняття:
(Діти під музику заходять до зали.)
Психогімнастика: «Привітання»
(звучить пісня «Добрий день скажи і просто посміхнись»)
Вихователь: Діти, подивіться, хто це? Хто ти такий?
ЛЕГО-чоловічок: Я-ЛЕГО-чоловічок, я загубився і прийшов до вас в садочок. Хочу, щоб ви мені допомогли дістатися своєї країни ЛЕГО. А, щоб допомогти, вам потрібно виконати завдання. Вони знаходяться в цій залі, а підказка у мене.
Вихователь: Діти, ви згодні допомогти ЛЕГО-чоловічку?
Діти: Так.
Вихователь: Він такий цікавий, незвичний. З чого він зроблений?
Діти: (відповіді дітей) (розглядають ЛЕГО-чоловічка і знаходять підказку)
Вихователь: А ось і підказки, давайте їх розглянемо. Нам потрібно знайти таку саму картинку з завданнями.
(звучить музика, діти шукають)
Вихователь: Давайте виконаємо перше завдання.
Гра з лего-цеглинками «Як світ сприймаємо органами чуття?»
Щоб виконати завдання, потрібно зайняти місця за столами.
(звучить музика, діти займають місця)
Вихователь: Давайте пригадаємо, які органи чуття ви знаєте?
Діти: Очі, вуха, ніс, рот, руки.
Вихователь: Кожний колір цеглинки позначає окремий орган чуття.
(Приклад: Кошик для покупок. Як діти викладають цеглинку зеленого кольору, адже в умовних позначеннях зелена цеглинка позначає дотик-руку) (Діти виконують завдання)
Вихователь: Молодці! (звучить музика)
Вихователь: Пішли до нашого ЛЕГО-чоловічка за наступною підказкою. (Діти разом з вихователем розглядають підказку і під музику шукають картинку із завданням.)
Вихователь: Наступне завдання «Зроби як я»
Запрошую вас на килимочки. (Діти під музику сідають)
Перед вами 4 цеглинки (жовта, зелена, червона, синя)
Вихователь показує картку та викладає цеглинки так, як зображено на картці. Далі пропанує дитині поставити точно так цеглинки. (Діти самостійно викладають цеглинки, використовуючи картки-приклади)
Вихователь: Розумнички! (звучить музика)
Вихователь: А тепер, дітки, давайте приберемо за собою цеглинки, щоб вони нам не заважали для наступного завдання.
(Діти складають цеглинки)
Вихователь: Діти, пішли знову за підказкою. (Діти разом з вихователем розглядають підказку і під музику шукають картинку із завданням.)
Вихователь: Наступне завдання «Розбери цеглинки за кольорами»
(Вихователь роздає дітям різнокольорові рюкзаки, діти за вказівкою виконують завдання, звучить музика)
Вихователь: Молодці! (звучить музика)
Вихователь: Малята, пішли за останньою підказкою.
(Діти разом з вихователем розглядають підказку і під музику шукають картинку із завданням.)
Вихователь: Останнє завдання «Побудуй місто»
Діти, як ви гадаєте, що повинно бути у місті?
Діти: Будинки, дерева, квіти…
(Всі разом будують місто під музику)
Вихователь: Молодці! (звучить музика)
Вихователь: Малята, погляньте, що у нас утворилося? Може десь ви таке бачили.
Діти: Лего (LEGO)
Вихователь: Так, це Лего-конструктор з якого ми з вами побудували місто. Давайте назвемо це місто «Країна ЛЕГО» і подаруємо її нашому другу.
Всі разом: ЛЕГО- чоловічок, тепер це місто твоє.
ЛЕГО-чоловічок: Яке чудове місто ви мені подарували. Дуже вам дякую.
Руханка з лего-цеглинками (звучить музика)
Всі разом: Ми любимо країну ЛЕГО!
ЛЕГО-чоловічок: Мені було з вами дуже весело і за це я дарую чарівні кульки. (звучить музика)