Даний матеріал містить матеріал, який допоможе дітям відпрацювати на практиці наголоси у словах, правопис слів, пригадати частини мови та виконати синтаксичний розбір речення
Абихто, аби у кого, віч-на-віч, раз у раз, хто-небудь, все-таки, суспільно корисний, пів-Києва, західноєвропейський,Ведмідь-гора, супершоу, міні-маркет, північно-східний, іванофранківець, контрудар, військовозобов’язаний, чекай-но, немовбито, навряд чи, аніскільки, таки знайшов, контр-адмірал, на добраніч, щосили.
Номер слайду 6
Морфологічний бар’єр. Визначити частини мови. Нема тих грошей, якими можна б заплатити за людський розум і людське серце навіть тоді, коли хтось думає, що у світі все купується, продається.
Номер слайду 7
Синтаксичний бар’єр. Розставити розділові знаки, виконати повний синтаксичний розбір речення (підкреслити члени речення, дати характеристику реченню, надписати частини мови)Бувай здоров Орлюче кланяйся від нас своєму дому.