Презентація "Тематичий та  діяльнісний підхід інтегрованого навчання"

Про матеріал
Актуальність ідеї інтегрованого навчання в тому, що вона є оптимальною для сучасного етапу розвитку національної школи Впровадження інтегрованого навчання, діяльнісного підходу на уроках – це передумова активної пізнавальної діяльності учнів: нестандартна, цікава, творча робота, яка пробуджує інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. Це не лише сукупність методів та прийомів, які допомагають у навчанні, а частково – це філософія Нової української школи, яка має створити широкий простір для прояву та реалізації дитячої ініціативи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тематичий та  діяльнісний підхід інтегрованого навчання  Михайлішина Світлана Миронівна,учитель початкових класів ЗШ №7 м. Дружківки

Номер слайду 2

Державним стандартом початкової загальної освіти передбачається одне з найголовніших завдань школи – всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися, повноцінних мовленнєвих, читацьких, обчислювальних умінь і навичок відповідно до пізнавальних можливостей дітей молодшого шкільного віку. Пошуки шляхів удосконалення системи освіти в початковій школі привели до відродження такого методичного явища як інтеграція навчання. Актуальність ідеї інтегрованого навчання в тому, що вона є оптимальною для сучасного етапу розвитку національної школи, адже на даному етапі є ускладнення змісту освіти, зростання обсягу необхідної інформації та зменшення часу, відведеного для її засвоєння. В Україні принцип інтеграції проголошений основним принципом реформування освіти поряд з принципами гуманізації та демократизації.

Номер слайду 3

Інтеграція (від лат. Integratio – відновлення, спогад, Integer – цілий) – об'єднання в ціле будь-яких частин, елементів.  

Номер слайду 4

 Інтегроване навчання — це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході. Освіта розглядається через призму загальної картини, а не ділиться на окремі дисципліни.

Номер слайду 5

Інтегроване навчання в початкових класах реалізується за тематичного та діяльнісного підходів

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Інтеграція змісту (тематичний підхід) У сучасній школі міжпредметна інтеграція, здійснювана різними шляхами:– створення інтегрованих курсів – навчальних предметів, які адаптують для вивчення та інтегрують знання декількох наук або видів мистецтв (природничих , суспільствознавчих , здоров’язберігаючих «Я досліджую світ», музичне й образотворче мистецтво – “Мистецтво”, та ін.);– розроблення нових форм уроків (урок з міжпредметними зв’язками, інтегрований урок, бінарний урок);– впровадження навчальних проектів;– організація тематичних днів та тижнів.

Номер слайду 10

Тематичне навчання – це навчання на основі інтеграції змісту навчального матеріалу з різних навчальних дисциплін на основі однієї теми. В Україні впроваджуються різні моделі тематичного навчання для початкової школи

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання (від простого до складного): введення міжпредметних зв’язків на уроках суміжних дисциплін на основі репродуктивної діяльності і елементів проблемності; постановка міжпредметних навчальних проблем і самостійний пошук їх вирішення на окремих уроках; систематичне проблемне навчання на основі ускладнених міжпредметних проблем всередині окремих курсів; включення спочатку двосторонніх, а потім і багатосторонніх з в’язків між різними предметами на основі координації діяльності вчителя; розробка широкої системи в роботі вчителів, які здійснюють міжпредметні зв’язки як в змісті й методах, так і в формах організації навчання, включаючи позакласну роботу і розширюючи межі програми.

Номер слайду 13

За допомогою багатосторонніх міжпредметних зв’язків закладається фундамент для формування в учнів умінь комплексного бачення проблем реальної дійсності, різнопланових підходів до їх розв’язання.. Міжпредметні зв’язки бувають горизонтальні й вертикальні.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

природничо-наукові знання про яблуко;казки і вірші на цю тему;лічба яблук;малювання яблука;

Номер слайду 17

Тематичний день1. Створення атмосфери (перегляд мультфільму “Листочок і миша”;Вправа “Асоціативний кущ”.2. Навчання грамоти. Опрацювання казки В,О,Сухомлинського “Осінні сни клена3. Природознавство “Чому жовтіє листя?”перегляд відео “Чому листя змінює колір восени” дискусійне питання “Чи є користь від опалого листя? мультфільм “Чому восени опадає листя?” досліджуємо природу “Черв’яки” руханка “З якого дерева листочок?

Номер слайду 18

4. Математика робота в парах “Такі різні листочки”5. Трудове навчання. Виготовлення фоторамки з осіннього листя чи картону6. Підсумок дня. Робота в альбомі вражень: Сьогодні я дізнався… Сьогодні я зрозумів …- Сьогодні я відчуваю … Сьогодні мені цікаво …Тематичний день

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додано
29 липня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку