ЗАНЯТТЯ ХІД ЗАНЯТТЯ: Привітання;Ознайомлення з темою заняття: Презентація: «Буква И, и. Постановка та автоматизація звуку [ и ]»«Звук [и], позначення його буквою «и»»https://www.youtube.com/watch?v=Yoyq. TSdlc. Sw. Написання великої та малої букви И и.https://www.youtube.com/watch?v=k. Tm. Ya. W2v. Q4 E&t=62s. Абетка Першосвіт «Літера - И»https://www.youtube.com/watch?v=m. NJ824 Taiks&t=17s. Фонетичні абетки: Фонетико – зорова абетка; Фонетико – емоційна абетка; Звуко – рухова абетка;Звуко – смакова абетка; Звуко – нюхова абетка; Звуко – дотикова абетка;Завдання на корекцію вимовної сторони звука;Тренувальні завдання. Проспівуємо голосний звук [И].https://www.youtube.com/watch?v=ehkf4gnr. AWc
Номер слайду 2
ПРЕЗЕНТАЦІЯ Буква и. Постановка та автоматизація звуку [ и ]
Номер слайду 3
«И» — великої немає,«И» — слова не починає: Виплив кит на середину,Хвилям кит підставив спину.
Номер слайду 4
Голосний звук [и] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами «И», «и». Маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.
Номер слайду 5
Артикуляційна абетка И – кит хвоста підняв та опустив. Усіх альбатросів намочив. Відкрити ротик витягти язик та піднімати його вгору та вниз до 10 разів.
Номер слайду 6
Завдання. Дослідження вимови голосного звука [и]. Вчимося правильно вимовляти звук [и]:• рот широко розкритий;• кінчик язика трохи відтягнутий від нижніх зубів;• м'яке піднебіння закриває прохід у носову порожнину;• голосові зв'язки вібрують. ИЗвук [и] утворюється тільки з голосу, тому називається голосним.
Номер слайду 7
[ и ]Дівчинку образили. Вона гірко плаче: «И – и – и!»(протяжно на одній ноті) Фонетико – зорова абетка(спрямована на вироблення вміння «бачити» звуки)
Номер слайду 8
Звуко – емоційна абетка(Відображення емоцій на позначення кожного звука){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Емоційно – комунікативні ситуації[и]Ображається за образливі прізвиська на його (її) адресу;Скиглить через брак уваги до себе. Звуко – рухова абетка(Вимова кожного звуку супроводжується реалізацією певної моторної програми){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Назва вправи. Опис виконання[и]«Образили»Піднести руки до очей, робити колові рухи кулачками; імітувати плач: и – и – и
Номер слайду 9
{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Нюховий образ[и]Сирники. Ароматні сирники. Звуко – нюхова абетка«Уяви, що кожен звук має свій запах. Що ти пригадуєш, нюхаючи певний звук»Звуко – дотикова абетка«Уяви, що кожен звук виготовлений з певного матеріалу. Що ти відчуваєш, торкаючись певного звуку»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Тактильний образ[и]Шиншила. Пухнаста шиншила. Звуко – смакова абетка«Уяви, що кожен звук має свій смак. Що ти пригадуєш смакуючи певний звук»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет. Смаковий образ[и]Кизил. Кислуватий кизил