Презентація "Буква К, к. Постановка та автоматизація звуків [ к ] та [ к ']".

Про матеріал
Приголосний звук [к] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « К, к » Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАНЯТТЯ ХІД ЗАНЯТТЯ: Привітання;Ознайомлення з темою заняття: Презентація: «Буква К, к. Постановка та автоматизація звуків [ к ] та [ к '].»«Звуки [к],[к'], букви К, к».https://www.youtube.com/watch?v=l. Ie. RMX_L_j4 Абетка Першосвіт «Літера - К»https://www.youtube.com/watch?v=teu9 Ou. O8 Yx. MФонетичні абетки: Фонетико – зорова абетка; Фонетико – емоційна абетка; Звуко – рухова абетка;Звуко – смакова абетка; Звуко – нюхова абетка; Звуко – дотикова абетка. Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо;Завдання на корекцію вимовної сторони звука;Тренувальні завдання

Номер слайду 2

ПРЕЗЕНТАЦІЯБуква К, к. Постановка та автоматизація звуків [ к ] та [ к '].

Номер слайду 3

Вранці півник в курнику: Будить всіх: «Ку-ку-рі-ку! Прокидайтеся, курчата, Будем букву К вивчати». Оце — Ж, а оце — К. Цілий жук і півжука. Це смугасте кошеня. Грає з дітками щодня. На обід йому дістану. Сир, ковбаску і сметану.

Номер слайду 4

Приголосний звук [к] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « К, к »Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.

Номер слайду 5

Артикуляційна абетка К – колисочка гойдалась у садку. Там немовлятко спало в затінку. Колисочка гойдалась вгору вниз. Гойдай її тихенько не лінись. Широко відкрити ротика тягнутись висунутим язичком вгору вниз до 10 разів.

Номер слайду 6

Фонетико – зорова абетка(спрямована на вироблення вміння «бачити» звуки)Вчимося правильно вимовляти звуки [к]:• губи і зуби набувають положення наступного голосного звука;• кінчик язика відтягнутий від нижніх зубів, а задня частина спинки язика піднімається вгору до м'якого піднебіння і утворює з ним зімкнення;• м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;• голосові зв'язки не вібрують.

Номер слайду 7

Звуко – емоційна абетка(Відображення емоцій на позначення кожного звука){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Емоційно – комунікативні ситуації[к]Проявляє задерикуватість, утягуючи іншого в конфлікт[к']Відчуває відразу до хлопців, які вдвох побили свого слабкішого товариша. Звуко – рухова абетка(Вимова кожного звуку супроводжується реалізацією певної моторної програми){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Назва вправи. Опис виконання[к]«Дідусь кашляє»Вільно стиснути пальці в кулак, піднести його до рота, імітувати кашель, вимовляючи: к – к – к

Номер слайду 8

{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Нюховий образ[к]Кориця Насичений запах кориці[к']Кісточка М'ясна кісточка. Звуко – нюхова абетка«Уяви, що кожен звук має свій запах. Що ти пригадуєш, нюхаючи певний звук»Звуко – дотикова абетка«Уяви, що кожен звук виготовлений з певного матеріалу. Що ти відчуваєш, торкаючись певного звуку»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Тактильний образ[к]Кора Шорстка кора[к']Кішка Пухнаста кішка. Звуко – смакова абетка«Уяви, що кожен звук має свій смак. Що ти пригадуєш смакуючи певний звук»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет. Смаковий образ[к]Ковбаса Солонувата ковбаса[к']Ківі Кисло – солодкий ківі

Номер слайду 9

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 10

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 11

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 12

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
5 жовтня
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку