Конспект інтегрованого заняття-квесту з приорітетом сенсорної інтеграції для дітей з інтелектуальними порушеннями на тему: "В пошуках сюрпризу від Чарівника"

Про матеріал
Корекційно-освітня мета. Використання інноваційних технологій (сендплей терапії, су-джок м’ячиків, камінців Марблс) по формуванню пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями. Сприяти формуванню дослідницької активності дітей під час виконання завдань різної складності та отримувати життєвий досвід. Вміння орієнтуватися в приміщенні відповідно до квест-картинок та визначати напрямок маршруту. Корекційно-розвиваюча мета. Створення оптимальних умов для отримання дітьми достатньої стимуляції сенсорних систем засобами сенсорної інтеграції. Розвивати сенсорні системи: вестибулярну (відчуття руху, зміна положення тіла в просторі), слухову (здатність правильно сприймати, обробляти і відповідати на звукову стимуляцію), зорову (здатність правильно сприймати, розрізняти, обробляти і відповідати на те, що ми бачимо), тактильну (здатність правильно сприймати, обробляти і відповідати на дотикову стимуляцію). Розвивати мовленнєву активність дітей та спонукати передавати відчуття у вербальній формі. Корекційно-виховна мета. Виховувати інтерес до самостійного вирішення пізнавальних завдань, вміння отримувати радість і задоволення від ігор розвиваючого характеру.
Перегляд файлу

Комунальний заклад освіти

«Дніпропетровський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №9»

«Дніпропетровської обласної ради»

 

 

 

Фокусы для детей. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис  Онлайн-Дневников

 

 

 

 

                                   

                                   

                                             Вчитель-логопед: Тонеліна Ольга Анатоліївна

 

 

 

2024 р.

Програмовий зміст.

 

Корекційно-освітня мета. Використання інноваційних технологій (сендплей терапії, су-джок м’ячиків, камінців Марблс) по формуванню пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями.  Сприяти формуванню  дослідницької активності дітей під час виконання завдань різної складності та отримувати життєвий досвід. Вміння орієнтуватися в приміщенні відповідно до квест-картинок  та  визначати напрямок маршруту.

Корекційно-розвиваюча мета. Створення оптимальних умов для отримання дітьми достатньої стимуляції сенсорних систем засобами сенсорної інтеграції. Розвивати сенсорні системи: вестибулярну (відчуття руху, зміна положення тіла в просторі),  слухову (здатність правильно сприймати, обробляти і відповідати на звукову стимуляцію), зорову (здатність правильно сприймати, розрізняти, обробляти і відповідати на те, що ми бачимо), тактильну (здатність правильно сприймати, обробляти і відповідати на дотикову стимуляцію). Розвивати мовленнєву  активність  дітей  та спонукати передавати відчуття у вербальній формі.

Корекційно-виховна мета. Виховувати інтерес до самостійного вирішення пізнавальних завдань, вміння отримувати радість і задоволення від ігор розвиваючого характеру.

Обладнання. Сенсорні доріжки здоров’я; квест-картинки: «Килимки», «Пісочні друзі», «Лісова  галявина», «Творча майстерня», «Скринька»; дві пісочниці та декорації лісу та будинку, фігурки свійських та диких тварин; плоскінна фігурка їжака, дерева, су-джок м’ячики по кількості дітей, музичні інструменти: дзвіночок, бубон, металевий трикутник, музичний молоточок; ширма, іграшка  котик, об’ємні рибки, картинки: «Жабки», «Черепаха», «Равлик», «Рибка», камінці  Марблс, картки цифр від 1 до 5, лічильний матеріал: плоскісні котики, рибки.

 

 

 

 

Хід заняття 

 

                                     Діти заходять в групу.

Вчитель-логопед:     У нас сьогодні наче свято,

                                     Гостей  зібралося багато  (діти вітаються з гостями).

                                     Тепер на мене подивіться

                                     І веселенько посміхніться.

Логопедична вправа «Посмішка» ( повторити  3 р.).

Вчитель-логопед:       Молодці  діти, у нас гарний настрій  бо ми посміхнулися один одному. Діти, хтось до нас стукає у двері (входить Чарівник).

Чарівник: Доброго ранку усім. Діти, я Чарівник, сховав у вашому дитячому садочку цікавий сюрприз, пропоную його знайти і забрати. Але перш ніж знайти сюрприз необхідно виконати деякі мої завдання. Запрошую  вас  відправитися у  веселу подорож  щоби  знайти сюрприз і  допоможе нам у цій подорожі моя чарівна книжка.

Чарівник: Перше завдання знайти доріжку  по якій ми відправимося у подорож (виставляється квест-картинка «Килимки»).

Вчитель-логопед:       Діти, а на чому  ми можемо подорожувати (автобус, літак, потяг). Діти подивіться на картинку Чарівника та знайдіть таку ж доріжку. Спочатку відправляємося у подорож на автобусі.

Логоритміка  «Колеса в Автобусі Крутяться» (під музичний супровід   https://www.youtube.com/watch?v=BQ_M2jLndjU  діти йдуть по килимкам здоров’я)  (одне коло).

Чарівник: Друге завдання допомогти  Пісочним друзям (квест-картинка «Пісочні друзі»).

Вчитель-логопед: Діти, подивіться на картинку Чарівника та знайдіть де мешкають  «Пісочні друзі». Подивіться, що в цих басейнах (відповіді дітей: пісок), давайте пригадаємо який пісок (відповіді дітей: біленький, сиплеться бо він сухий). А де сховалися наші друзі, мабуть в піску, діти, давайте пошукаємо друзів та допоможемо знайти їх домівки ( діти І підгрупи шукають диких та свійських тварин та розташовують їх або біля будинку або біля дерев разом з Чарівником, діти  ІІ підгрупи виконують завдання з вчителем-логопедом).

Молодці діти, а зараз нам необхідно вологими серветками витерти ручки, це задля нашої безпеки та щоб ми були здорові (використані серветки складають у корзинку для сміття).

Чарівник: Трете  завдання знайти «Лісову галявину» (картинка «Лісова галявина»).

Вчитель-логопед:   Діти, далі  у  подорож  ми  відправимося  на     поїзді             (під музичний супровід «Їде поїзд здалеку»    https://www.youtube.com/watch?v=gpdJP7EdW6w  діти йдуть по килимкам здоров’я) (одне коло). Діти, подивіться на картинку Чарівника та знайдіть де знаходиться  «Лісова галявина» (діти знаходять). А щоби взнати хто мешкає на цій галявині необхідно відгадати загадку:

                       «Лісом котиться клубок,

                         В голках спинка і бочок.

                         Він полює ночами

                         За жуками та мишами.

                         Впізнали всі – це хто… (їжачок)»

Знайшли їжачка, пригадали що він живе у лісі, колючий, чорненький.

Чарівник: (Дістає з книжки су-джок  кульки). Діти, подивіться що в мене є, це маленькі їжачки, пропоную з ними погратися.

Логоритміка  «Їжачок» - пісня-гра (масаж) https://www.youtube.com/watch?v=4KXBMpPx4K0

Вчитель-логопед:    Діти, їжачок  пропонує нам ще одну цікаву гру  «Що звучить»  (Чарівник за ширмою  грає на  музичних інструментах: дзвіночок, бубон, металевий трикутник, музичний молоточок. Діти відгадують. Пропонуємо дітям програти на музичних інструментах під музичний супровід). Молодці діти, прощаємося з їжачком та подорожуємо далі. 

Чарівник: Четверте  завдання знайти «Творчу майстерню» (квест-картинка «Творча майстерня»).

Вчитель-логопед:    Ми відправляємося на поїзді далі у подорож ( під музичний супровід «Чух-Чух-Чух»  https://www.youtube.com/watch?v=Gkzi_kAe6a4  діти йдуть по килимкам здоров’я) (одне коло). Діти, подивіться на картинку Чарівника та знайдіть де знаходиться  «Творча майстерня» (діти знаходять). Послухайте загадку та відгадайте хто там мешкає:

                «Чотири в нього лапки, 
                            Лапки-цап-царапки, 
                            А як скаже : «Мя-у-у!» 
                            Мишки всі втікають» (котик).

Розглядаємо котика (якого кольору, що любить їсти).

Чарівник: Наш Котик художник, він створює  незвичайні картини. Діти, давайте допоможемо Котику ( проводиться дидактична гра «Виклади картинку камінцями Марблс», І підгрупа перераховує предмети на картинці та знаходить відповідну цифру). Діти, Котику сподобалися ваші картини, він пропонує ще одну гру «Повтори за мною рухи» (під музичний супровід діти повторюють рухи за педагогом: хлопають в долоньки (++  +++), хлопають по колінам та в долоньки (++  +++), згибають пальчики та хлопають в долоньки (++  +++), попередньо показуються картинки частин тіла, що приймають участь в рухах). Молодці діти, наш Котик зголоднів, пограємо ще в одну цікаву гру «Нагодуй Котика» (І підгрупа порівнює групи плоскінних предметів: котики, рибки; ІІ підгрупа «годує» Котика об’ємними рибками, та виконує дихальну вправу «Подмухай на хвостик рибки»). Котик дякує дітям та прощається з дітьми.

 Чарівник: Останнє  завдання знайти «Скриньку із солодощами» ( квест - картинка «Скринька»).

Вчитель-логопед:    Діти, подивіться на картинку Чарівника та знайдіть «Скриньку із солодощами» (діти знаходять в групі скриньку та заглядають в середину).

Чарівник: Діти, ви сьогодні молодці, наша подорож завершена, ці солодощі для вас. Мені час прощатися з вами. До побачення.

Вчитель-логопед:  Діти, давайте пригадаємо у кого були в гостях (у пісочних друзів, їжачка, котика). А  щоби  ми не захворіли, що потрібно робити  (мити руки з милом  або  витирати вологою серветкою) (діти миють руки після чого отримують солодощі).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F:\атестація моя\відкрите заняття+ матеріал\IMG_20201116_093113.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F:\атестація моя\відкрите заняття+ матеріал\IMG_20201116_100406.jpg

 

 

 

 

 

F:\атестація моя\атестація заняття\IMG_20201116_092302.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F:\атестація моя\відкрите заняття+ матеріал\IMG_20201116_094618.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра « Нагодуй котика»

та дихальна вправа з рибками

 

 

C:\Users\адмін\Desktop\0-02-05-77deebf79e25106d13c9db75873b6194db16b34da9d8375907826b5623e63fed_c1839cef947a4fe6.jpg

 

E:\відкрите заняття+ матеріал\1.1 рибка.jpg

E:\відкрите заняття+ матеріал\1.2 рибки.jpg

 

E:\відкрите заняття+ матеріал\1.3 черепаха.png

E:\відкрите заняття+ матеріал\1.4 жабки.jpg

 

 

                                                        РАВЛИК

 

 

D:\Downloads\КАМІНЦІ\картинки к стихам\ulitka11.gif

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Tonelina Olga
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 жовтня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку