Індивідуальне заняття для дітей з особливими потребами дошкільного віку.
Донний матеріал допоможе педагогу при автоматизації звука [П] ізольовано та в закритих складах.
Автоматизація звука [П] ізольовано та в закритих складах.
Номер слайду 2
Усі дивляться на середину У середині – чаклунство: Там дивак зайчика вийняв З капелюха. Там під купол танцівниця Полетіла, як синиця. Там собачки танцювали... Ви, звісно, там бували. (Цирк) Загадка.
Профіль звука [П]. 1. Губи зімкнуті і розкриваються під натиском повітря, що видихається. 2. Язик плоский і спокійний. 3. Горло не тремтить.4. Голосові зв’язки відпочивають.
Номер слайду 8
Гра: «Нагодуй клоуна»
Номер слайду 9
Повтори повільно.
Номер слайду 10
Повтори швидко.
Номер слайду 11
Гра «Де заховався склад.»
Номер слайду 12
Гра «Спіймай звук». Я вимовляю звуки, а ти почувши звук [П], плескаєш в долоні. Слухай уважно. АМ, УМ, ОН, ІП, АТ, ІВ, ИП, ЕС, ЕШ, УП, АП, УК, ИФ, ЕФ, ШИ, ІН, ОП, ЕП.