Презентація "БУЛІНГ. Причини, наслідки, шляхи боротьби з насильством."

Про матеріал
В останній час дуже актуальна проблема булінгу у школі. Які причини виникнення агресії? Які наслідки несуть протиправні дії? Які шляхи боротьби з насильством? Як допомогти дитині не стати жертвою приниження, погроз, побиття?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БУЛІНГ. Причини, наслідки, шляхи боротьби з насильством Підготувалавчитель-методист БЗШ І-ІІІ ступенів № 4 ОМЕЛЬЧУК Н. М.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 2

Булінґ (від англ. bully – хуліган, задирака, грубіян, «to bully» – задиратися, знущатися) – тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресив-ної поведінки з метою заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середо-вище для людини.

Номер слайду 3

Види булінгушкільний булінгбулінг на роботібулінг в сім’ї

Номер слайду 4

Основні механізми розвитку булінгу СТРАХЗАЗДРОЩІ ТА КОНКУРЕНЦІЯБАЖАННЯ ПІДПОРЯДКОВУВАТИ ВЛАСНІЙ ВОЛІБАЖАННЯ ВИТІСНИТИ КОГОСЬ ІЗ ГРУПИБАЖАННЯ ПРИНИЗИТИ ІНШОГО

Номер слайду 5

Фізичний булінг. Це залякування за допомогою агресивного фізичного залякування полягає у багаторазово повторюваних ударах, стусанах, підніжках, блокуванні, поштовхах і дотиках небажаним і неналежним чином. Поведінковий булінг. Це бойкот, плітки , ігнорування, ізоляція в колективі, інтриги, шантаж, вимагання, створення неприємностей. Особливості та види булінгу в школіВербальна агресія Виражається в постійних глузуваннях, образах, окрики і навіть прокльони, підступ. Кібербулінг. Дуже популярне серед підлітків. Виявляється в цькуванні за допомогою соціальних мереж або надіслання образ на електронну адресу. Сюди входить зйомка і викладання непривабливого відео в загальний доступ.

Номер слайду 6

Булінг включає головні компонентиагресивна і негативна поведінка;здійснюється регулярною.відбувається у стосунках, учасни-ки яких мають неоднакову владуця поведінка є навмисною;

Номер слайду 7

залякуванняобразливі жести або дії вербальний булінг де знаряддям служить слово (образливе ім'я, з яким постійно звертаються до жертви, обзивання, поширення образливих чуток…) використання агресивної мови тіла і інтонацій голосу для того, щоб змусити жертву здійснювати або не здійснювати що-небудь. Психологічний шкільний булінг

Номер слайду 8

пошкодження та інші дії з майном вимаганняізоляція крадіжка, грабіж, ховання особистих речей жертви жертва навмисне ізолюється, виганяється або ігнорується частиною учнів або всім класомгрошей, їжі, інших речей, примус що-небудь вкрасти

Номер слайду 9

Соціальна структура булінгу Беруть активну участь в булінгу завжди три групи дітей.

Номер слайду 10

стають заздрість, помста, відчуття неприязні, пра- гнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтра-лізації суперника, самоствердження тощо (аж до задоволення садистських потреб окремих осіб. Мотивацією до булінгу

Номер слайду 11

за такими ознаками:– стать, вік, – релігійні переконання,– хвороби, – етнічне походження,– інвалідність, – місце проживання,– сімейний стан, – майновий стан,– зовнішність, – мова,– відсутність досвіду життя в колективі,– низький інтелект, – страх перед школою. Дискримінуються діти

Номер слайду 12

Що впливає на агресивну поведінку дітей Культ насильства в суспільствіНегативний вплив ЗМІНизький рівень виховання. Гіперопіка. Байдужість з боку батьків. Комп`ютерні ігри

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Риси учнів-жертв булінгу Вони полохливі, чутливі, замкнуті та сором’язливі. Вони схильні до депресії і частіше за своїх ровесників думають про самогубство. Вони часто тривожні, невпе-внені в собі, нещасні і мають низьку самооцінку. Не мають жодного друга, спілкуються з дорослими, частіше, ніж з однолітками.

Номер слайду 20

діти, які самі зазнавали об-раз вдома, в дитячому садо-чку чи в молодших класах;діти з неблагонадійнихсімей;діти, які хочуть себе показати, завоювати популярність в очах інших, будь-яким способом привабити до себе увагу;діти з середньою чи низькою успішністю Хто ображаєнайчастіше

Номер слайду 21

Неврівноваженість,самозакоханість. Характеристика агресора булінгу Надмірна злість, ворожість, бажання «почухати кулаки». Підвищене положенняв суспільстві.

Номер слайду 22

Наслідки для жертви булінгу Навіть 1 випадок булінгу залишає глибокий емоційний шрам, що вима-гає спеціальної роботи психолога. Розладипсихіки У більшості випадків залишаються самотніми на все життя. Більше спіл-куються в соціальних мережах, ніж в реальному світі. Труднощі у взаєминах Результатом булінгу дуже часто бувають фізичні нездужання. Можливі розлади сну і переростання травми в психосоматику. Хвороби

Номер слайду 23

Методи припинення булінгу Розмова. Вплив на агре-сора ззовніЗалучення авторите-тного союзника

Номер слайду 24

Як впоратись з ситуацією самостійно Ігноруйте кривдника. Стримуйте гнів та злість. Не вступайте в бійку. Не соромтеся обговорювати. Використайте гумор.

Номер слайду 25

Спілкування. Підтримка. Розмова в школіПоради батькам для надання допомоги дитині

Номер слайду 26

Всі члени шкільної спільноти повинні прийти до єдиної думки, що насильство, цькування, диск- римінація за будь-якою ознакою, сексуальні до магання,нетерпимість в школі є неприйнятними. Кожен повинен знати про те, в яких формах мо же проявлятися насильство і цькування і як від нього страждають люди. Для успішної боротьби з насильством

Номер слайду 27

Спільно з учнями мають бути вироблені правила поведінки в класі, потім загальношкільні прави- ла,які повинні бути складені в позитивному клю «як треба», а не як «не треба» поводитись. Прави- ла мають бути зрозумілими, точними, короткими.

Номер слайду 28

Дисциплінарні заходи повинні мати виховний, не каральний характер. Осуд, зауваження,догана мають бути спрямовані на вчинок учня, його мо- жливі наслідки, а не на особистість порушника правил. Жоден випадок насильства або цькування і жод ну скаргу не можна залишати без уваги. Учням важливо пояснити, що будь-які насильницькі дії, образливі слова є неприпустими- ми. Реакція має бути негайною зупинити бійку, припинити зну- щання) та більш суворою при повторних випадках агресії.

Номер слайду 29

При аналізі ситуації необхідно розібратися в то- му, що трапилося, вислухати обидві сторони,під- тримати потерпілого і обов’язково поговорити з кривдником, щоб зрозуміти, чому він так вчинив, що можна зроби- ти, щоб таке не повторилося.

Номер слайду 30

В залежності від тяжкості вчинку, можна пере- садити учнів, запропонувати вибачитися, напи сати записку батькам або викликати їх, позбави- ти учня можливості брати участь у позакласно- му заході. Учням треба пояснити, що навіть пасивне спо- стереження за знущаннями і бійкою надихає кривдника продовжувати свої дії. Свідки події повинні захистити жертву насильства і за необ хідності покликати на допомогу дорослих.

Номер слайду 31

Необхідно запровадити механізми повідомлення про випадки насильства, щоб учні не боялися цього робити. Ці механізми повинні забезпечу- вати учням підтримку і конфіденційність, бути тактовними.

Номер слайду 32

Для успішного попередження та протидії наси- льству необхідно проводити виховні заняття з навчання навичкам ефективного спілкування та мирного розв’язання конфліктів.ppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Найкращим способом профілактики є створення  кодексу правил поведін-ки  в навчальному закладі. Обов’язко-вою умовою всіх профілактичних захо-дів щодо булінґу є співпраця та налаго-дження взаємин між шкільною адмініс-трацією, педагогами, шкільним психо-логом та батьками учнів, які стали учасниками булінґу, або знаходяться в групі ризику.

Номер слайду 35

ДЯКУЮЗА УВАГУ! Використано ресурси Інтернету

zip
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
26 вересня
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку