Мультимедійний супровід до уроку образотворчого мистецтва 4 клас НУШ за альбомом-посібником "Чарівний пензлик" А.Бровченко,Н.Копитіна, 4 клас ."Чарівна Франція. Створення композиції . Центральна вулиця мого селища"
Чарівна Франція. Бульвари Парижу. Лінійна та повітряна перспективи. Створення композиції “Центральна вулиця мого селища”Вчитель Ісай А.І.
Номер слайду 2
Знову день почався, діти,Всі зібрались на урок. Тож пора нам поспішити —Кличе в подорож дзвінок. Сьогодні в нас урок звичайний,Та вчить багато нас чому. Хай буде він для нас повчальний!За це подякуєм йому!Вчитель Ісай А.І.
Номер слайду 3
Франція
Номер слайду 4
Що ви знаєте про Францію?Чи відвідували ви цю країну?
Номер слайду 5
Ейфелева башта
Номер слайду 6
Бульвар Монмартр. Вон Гог(бульвар-широка вулиця з насадженнями з обох боків або алея з деревами посередині широкої вулиці, зазвичай обладнана лавочками для відпочинку..
Номер слайду 7
Бульвар Кліші. Ван Гог.
Номер слайду 8
Щоб намалювати вулицю, художники застосовують лінійну перспективу: з віддаленням до горизонту звужують ширину дороги, зменшують видимі розміри будинків.
Номер слайду 9
А також використовують повітряну перспективу: нечітко та у холодних відтінках кольорів зображають далечінь.
Номер слайду 10
Ближні предмети сприймаються різнобарвними, а з віддаленнням кольори узагальнюються. Їх забарвлення набуває холодних відтінків. Повітряна перспектива передає вплив товщі повітря на зміну чіткості й кольорів предметів залежно від їх розташування в просторі.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Послідовність виконання завдання1. Проведи лінію горизонту, визнач на ній місце розташування точки сходження.2. Відносно точки зходження зобрази вулицю з поділом на проїжджу частину та тротуар.3. “Зведи” будинки по обидва боки вулиці.