Самостійна робота. Від поданих кількісних числівників утворити порядкові за зразком: Дев’ять – дев’ятий. Один – три –сорок – сто – вісім – чотирнадцять –двадцять – тридцять один –
Номер слайду 5
Ми- редактори. Ходімо в суботу після уроків у кіно?-Яке це буде число?-Одинадцяте квітень.-Ні, я в п’ять годин іду в басейн.-З ким ти туди ходиш?-З чотирнадцятої гімназії займається ще чотири хлопця і п’ятеро дівчат. А всіх у секції десь біля п’ятидесяти.
Номер слайду 6
Перепишіть, замінивши цифри словами. Картка 1 Рибний соус 8-10 столових ложок кетчупу змішати зі 150г сметани. Суміш з…єднати з 250мл бульйону з риби й варити протягом 5хв. Посипати зеле…ю, подавати до смаженої риби.
Номер слайду 7
Перепишіть, замінивши цифри словами. Картка 2 Салат «Фантазія» Близько 350г печериць порізати і залити соком з 2 лимонів. Залишити на 30-40хвилин. Відварити 0,5 головки капусти, змішати з 8 редисками, 50г тертого сиру, 4 горіхами, 5 ложками олії, 4 ложками сметани. Все перемішати, посолити і поперчити.
Номер слайду 8
Розв’яжіть приклади Приклади: До 972 додати 59=?;Від 1576 відняти 243=?;Скільки разів 7 міститься в 196=?;До 5 додати 7 і поділити на 3=?;
Номер слайду 9
Фізкультхвилинка
Номер слайду 10
Провідміняти числівники.5,40 60,200
Номер слайду 11
Скласти речення з числівником та виконати синтаксичний розбір
Номер слайду 12
Відповіді до кросворду{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} чотири три сім лелека шістьдва один тридцятьпятірка
Номер слайду 13
Лінгвістична гра «Естафета» 1-а команда —три2-а команда —сорок3-а команда —двісті
Морфологічний розбір виділених числівників.І хоч на світі сторони чотири, я тут живу, бо я цей край люблю(Л. Костенко). Зосталася тільки надія одна: надія вернутися на Вкраїну.
Номер слайду 16
Послідовність морфологічного розбору числівника1. Частина мови.2. Початкова форма (називний відмінок).3. Група за значенням (кількісний, порядковий).4. Розряд за значенням (для кількісних: ціле число, дробовий, збірний).5. Група за будовою (простий, складний, складений).6. Відмінок.7. Рід, число (якщо є).8. Синтаксична роль.
Номер слайду 17
Відповіді до тестових завдань:1-в2-б3-а 4-а5-г
Номер слайду 18
Відновити фразеологізми{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Гратина тиждень. Семеродесятою дорогою. Хто перший,як п’яте колесо до воза. Опинитисяоднієї книжки. Потрібен,одного не ждуть. Обходитипершу скрипку. Боюсь людини між двох огнів. Сім п’ятницьтой ліпший. Гра «Допоможи фразеологізму»
Номер слайду 19
«Хвилинка відпочинку»Відгадайте загадки
Номер слайду 20
«Котра година?»15.50
Номер слайду 21
«Котра година?»12.15
Номер слайду 22
12.40«Котра година?»
Номер слайду 23
«Мій розпорядок дня»
Номер слайду 24
Підсумки. А якою була наша віртуальна подорож? Чи сподобалася вона вам?Чи здійснилися Ваші очікування від уроку, які ви записали ?Чи досягли ми бажаного?
Номер слайду 25
Домашня робота1. Створити свою сторінку для міні- журналу «Числівник»:малюнки до вивчених правил, загадки, ребуси, кросворди.2. Вправа 449(письмово)