Ні для кого не секрет, що у час стрімкого розквіту цифрових технологій, нам, вчителям, все важче залучити дітей до читання книжок. Пропоную вашій увазі ідею, за допомогою якої мені вдалося це зробити.
Що я читаю?Обери книгу для читання. Сфотографуй обкладинку. Надішли цю світлину вчителю. Напиши номер сторінки з якої починаєш читати сьогодні
Номер слайду 4
Завдання 2 «Слухаю виразне читання»
Номер слайду 5
«Слухаю виразне читання»Скануй будь-який QR-код. Обери казку та прослухай її. Намалюй ілюстрації до неї. Сфотографуй і відправ світлину вчителю.
Номер слайду 6
Завдання 3 «Читання для когось»
Номер слайду 7
«Читання для когось»Візьми книгу, яку читаєш зараз. Підготуй телефон для запису аудіо (диктофон або аудіо-повідомлення)Запиши аудіо як ти читаєш. Відправ цей запис
Номер слайду 8
Завдання 4 «Pit. Stop № 1- технічна зупинка»
Номер слайду 9
«Pit. Stop № 1- технічна зупинка»Сьогодні намагайся більше читати. Ввечері зверни увагу на номер сторінки. Відправ вчительці цей номер. Виготови закладку, щоб швидше знаходити в книзі потрібну сторінку
Номер слайду 10
Завдання 5 «Герої моєї книги»
Номер слайду 11
«Герої моєї казки»Намалюй головних героїв книги, яку зараз читаєш. Пофантазуй на напиши на зображенні: скільки років героям, яка їх улюблена страва, чим їм подобається займатися. Відправ світлину своєї роботи вчителю
Номер слайду 12
Завдання 6 «Цікаве з корисним»
Номер слайду 13
«Цікаве з корисним»Скануй QR-код. Прослухай казку Л. Ніцой «Страшне страховисько»Скануй QR-код. Пройди опитування до прослуханої казки. Повідом вчителя про виконання
Номер слайду 14
Завдання 7 «Pit. Stop № 2- технічна зупинка»
Номер слайду 15
«Pit. Stop № 2- технічна зупинка»Сьогодні намагайся більше читати. Ввечері зверни увагу на номер сторінки. Відправ вчительці цей номер