Презентація " Читання та записування шестицифрових чисел. Розв'язування задач та рівнянь"

Про матеріал
Презентація допоможе під час вивчення шестицифрових чисел,розроблена до підручника Н. Будни ( с. 70-71)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувалавчитель початкових класів. Біловодського ліцею №1 Хаблак Наталія. Читання і записування шестицифрових чисел. Розв’язування задач і рівнянь.

Номер слайду 2

№410 Рахуй усно!Запиши лише відповіді.160 80 120 60 40 100 400 350 Запиши сусідів чисел: 49 999 99 999 500 000 Скільки в кожному числі всього десятків?9 075 =800 100=56 245=608 895=

Номер слайду 3

3100092595001000000780432989900 Підкресліть найбільше число. Розкладіть найменше на розрядні доданки. Попрацюйте самостійно. Запишіть числа. Перевірте написане.259500= 200 000+ 50 000+ 9 000+ 500

Номер слайду 4

Відповідь: захід. Розташуй літери в порядку зростання чисел і прочитай слово.538 000 х853 000 д358 000 з583 000 і385 000 а

Номер слайду 5

Пригадай одиниці вимірювання маси:1кг= 1000 г1 ц= 100 кг1т = 1000кг1 т= 1000 000 г

Номер слайду 6

Запиши в кілограмах. Коментуй!457т 321 кг = 457 321 кг657 т 451 кг = 657 451 кг842т 248 кг = 842 248 кг234 т = 234 000 кг46т = 46 000 кг

Номер слайду 7

784 кг 222 г101 кг 215 г527 кг 250 г946 кг 258 г. Обчисли іменовані числа:652 кг 012 г+ 132 кг 210 г=954 кг 668 г- 853 кг 453 г=650 кг 350 г- 123 кг 100г=840 кг 156 г + 106 кг 102 г=

Номер слайду 8

20-у=3*420-у=12у=20-12у=8 20-8 = 3*4 12=12 10+3*Х=1003*Х=100-103*Х=90 Х=90:3 Х=30 10+3*30=100100=100

Номер слайду 9

2 порції- 35 грн? порцій- 70 грн Розв’язок:70:35 = 2 (р)- більше2*2=4(п)Відповідь: за 70 грн можна купити 4 порції морозива.

Номер слайду 10

3 сукні- 10 м? суконь-50 м Розв’язок:50:10 = 5 (раз)- більше тканини взяли3*5=15(с.)Відповідь : із 50 м тканини можна пошити 15 суконь.

Номер слайду 11

Оцініть свою роботу на уроці!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку