календарне планування з математики для дітей з порушенням з інтелектуального розвитку

Про матеріал
ккалендарне планування з математики для дітей з порушенням інтелектуального розвитку.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з Математики за типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку

(І семестр)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Зміст програмового матеріалу

Очікуванні результати навчання

Примітки

Нумерація в межах 100 (повторення)

1

 

Утворення та запис круглих десятків.

Усне опитування,робота на карточках «Кріжки-намистинки»

знає нумерацію чисел в

межах 100;

 

2

 

Пряма та зворотна лічба

десятками.

Вправа «Потяг»

- знає нумерацію чисел в

межах 100;

 

3

 

Місце числа в числовому

ряді.

Вправи на пальцях рук

рахує шляхом прилічування та

відліку по одиниці й рівними

числовими групами в межах 100 у

прямому і зворотному порядку;

 

4

 

Додавання і віднімання в

межах 100 без переходу через

розряд.

Розв’язування прикладів за допомогою абака

додає та віднімає в межах

100 без переходу через розряд;

 

5

 

Додавання і віднімання в

межах 100 без переходу через

розряд.

Розв’язування прикладів за допомогою абака

додає та віднімає в межах

100 без переходу через розряд;

 

6

 

Приклади на 2 дії.

Задачі на знаходження третього доданка за сумою і двома відомими доданками.

додає та віднімає в межах

100 без переходу через розряд;

 

7

 

Приклади на 2 дії.

Задачі на знаходження третього доданка за сумою і двома відомими доданками.

додає та віднімає в межах

100 без переходу через розряд;

 

8

 

Пряма і

зворотна лічба десятками в межах

100.

Гра «Ланцюжок».Задача «Жива задача»

відкладає будь-які числа в

межах 100 з

використанням

лічильного матеріалу;

 

9

 

1, 10 - лічильні одиниці. Число і

цифра. Кількість цифр і чисел.

Завдання на карточках

знає місце числа в числовому

ряді;

 

10

 

1, 10 - лічильні одиниці. Число і

цифра. Кількість цифр і чисел.

Завдання на карточках

знає місце числа в числовому

ряді;

 

11

 

Одно-, дво-, і трицифрові числа.

Завдання на карточках

знає місце числа в числовому

ряді;

 

12

 

Одно-, дво-, і трицифрові числа.

Завдання на карточках

знає місце числа в числовому

ряді;

 

Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд

13

 

Додавання та віднімання дво- та

одноцифрового чисел

Усне опитування. Усна лічба.

Завдання «Зіставте суми»

за інструкцією та допомогою

вчителя розв ’язує приклади на

додавання та віднімання в межах

100 з переходом через розряд;

 

14

 

Додавання та віднімання дво- та

одноцифрового чисел

Усне опитування.Вправа «Намистинка»

за інструкцією та допомогою

вчителя розв ’язує приклади на додавання та віднімання в межах

100 з переходом через розряд;

 

15

 

Додавання та віднімання дво- та

одноцифрового чисел

Усне опитування. Усна лічба.

Завдання Виконання з коментованим письмом.

за інструкцією та допомогою

вчителя розв ’язує приклади на

додавання та віднімання в межах

100 з переходом через розряд;

 

Множення по 2 та ділення на 2

16

 

Парні та непарні числа.

Вправа «Парні та непарні числа»

розрізняє парні та непарні

числа;

 

17

 

Лічба двійками. Множення як

знаходження суми однакових

доданків.

«Математичний рядок»

Продовж ряд чисел

 

за інструкцією та допомогою

вчителя розв ’язує приклади на

додавання та віднімання в межах

100 з переходом через розряд;

 

18

 

Множення як

знаходження суми однакових

доданків.

Задача за малюнком

Гра «Хто швидше»

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

19

 

Знак множення. Множення

2 на 2

Таблиця множена 2 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

20

 

Знак множення. Множення

2 на 2

Таблиця множена 2 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

21

 

Знак множення. Множення

2 на 3

Таблиця множена 2 на 3

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

22

 

Знак множення. Множення

2 на 3

Таблиця множена 2 на 3

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

23

 

Знак множення. Множення

2 на 4

Таблиця множена 2 на 4

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

24

 

Знак множення. Множення

2 на 4

Таблиця множена 2 на 4

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

25

 

Знак множення. Множення

2 на 5

Таблиця множена 2 на 5

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

26

 

Знак множення. Множення

2 на 5

Таблиця множена 2 на 5

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

27

 

Знак множення. Множення

2 на 6

Таблиця множена 2 на 6

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

28

 

Знак множення. Множення

2 на 6

Таблиця множена 2 на 6

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

Знак множення. Множення

2 на 7

 

 

 

 

Таблиця множена 2 на 7

 

 

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

Знак множення. Множення

2 на 7

Таблиця множена 2 на 7

 

 

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

31

 

Знак множення. Множення

2 на 8

Таблиця множена 2 на 8

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

32

 

Знак множення. Множення

2 на 8

Таблиця множена 2 на 8

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

33

 

Знак множення. Множення

2 на 9

Таблиця множена 2 на 9

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

34

 

Знак множення. Множення

2 на 9

Таблиця множена 2 на 9

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

35

 

Знак множення. Множення

2 на 10,1

Таблиця множена 2 на 10,1

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

 

 

 

36

 

 

 

Знак множення. Множення

2 на 10,1

 

 

 

Таблиця множена 2 на 10,1

 

 

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

множення по 2

 

37

 

Поняття «ділення на рівні

частини».

 

 

 

38

 

Знак ділення. Ділення 2 на 2.

Таблиця ділення 2 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

39

 

Знак ділення. Ділення 2 на 2.

Таблиця ділення 2 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з)таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

40

 

Знак ділення. Ділення 4 на 2

Таблиця ділення 4 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

41

 

Знак ділення. Ділення 4 на 2

Таблиця ділення 4 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

42

 

Знак ділення. Ділення 6 на 2

Таблиця ділення 6  на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

 

 

 

43

 

 

 

 

Знак ділення. Ділення 6 на 2

Таблиця ділення 6 на 2

 

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

 

 

44

 

 

 

Знак ділення. Ділення 8 на 2

Таблиця ділення 8 на 2

 

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

45

 

Знак ділення. Ділення 8 на 2

Таблиця ділення 8 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

46

 

Знак ділення. Ділення 10 на 2

Таблиця ділення 10 на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

47

 

Знак ділення. Ділення 10 на 2

Таблиця ділення 10  на 2

намагається під контролем

вчителя користуватися

(ознайомлений з) таблицею

ділення на 2 (на друкованій

основі);

 

 

Вивчення математики детермінує розвиток та корекцію мислення й мовлення учнів зпорушеннями інтелектуального розвитку, що своєю чергою сприяє значному успішному просуванню більшої частини учнів на шляху освоєння ними елементів математичного мислення.

 Тому вирішуються завдання:

- формування у здобувачів освіти доступних та відповідних кількісних, просторових й часових уявлень, що сприятимуть в подальшому успішному включенню учнів до соціальної взаємодії та трудової діяльності;

- використання процесу навчання математики для підвищення рівня загального розвитку та корекції порушень пізнавальної діяльності, особистісних якостей учнів;

- виховання в учнів цілеспрямованості, працьовитості, самостійності, терплячості, навичок контролю й самоконтролю, охайності та завершеності дії поставленого завдання, вміння планувати роботу та доводити справу до кінця.

 

Життєва компетентність:

Учень/учениця:

- розуміє соціальне оточення та своє місце в ньому (соціальну роль: учня, однокласника, друга); співпрацює з вчителем та однолітками у різних соціальних ситуаціях математичного змісту; звертається за допомогою доступними способами;

- намагається самостійно організовувати власне робоче місце та виконувати посильні навчальні завдання; виконує арифметичні дії додавання та віднімання в межах 100 на наочній, предметній та друкованій основі; може користуватися обчислювальними прийомами; намагається користуватися математичною термінологією;

- з допомогою вчителя розв’язує прості арифметичні задачі; намагається самостійно використовувати необхідні навчальні засоби (підручник, найпростіше математичне приладдя);

- намагається спостерігати, працювати з інформацією математичного змісту (описувати зображення, переказувати текст задачі, здійснювати усне

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
Інкл
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
2812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку