Сондей Наталії Василівни. Вчительки математики. Орівського ЗЗСО І-ІІІ ст. Майстер-клас
Номер слайду 2
Дата народження02.11.1991. Освіта. Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. Посадавчитель математики. Кваліфікаційна категоріяспеціаліст першої категорії Педагогічний стаж12 років. Особисті дані
Номер слайду 3
розповісти так, щоб зацікавити; пояснити так, щоб складне стало зрозумілим; застосувати інноваційні технології, щоб розвивати творчі здібності учнів; перевірити знання і уміння учнів так, щоб виявити їх дійсний рівень; оцінити так, щоб окрилити. Педагогічне кредо
Номер слайду 4
https://learningapps.org/display?v=pjusd2ym223 Зіскануйте QR-код та виконайте завдання. Ви дізнаєтесь тему майстер-класу.
Номер слайду 5
Цифрові освітні ресурси при вивченні математики
Номер слайду 6
Презентація цифрових освітніх ресурсів, які використовую на практиці організації освітнього процесу з математики;Поглиблення професійних знань щодо репрезентованої теми;Спрямування подальшої професійної діяльності педагогів на активне використання ІКТ в освітньому процесі з метою формування математичної компетентності учнів. Мета майстер-класу
Номер слайду 7
10 ключових компетентностей НУШСпілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність Компетентності в природничих науках і технологіях Інформаційно-цифрова компетентність Уміння вчитися впродовж життя Соціальні і громадянські компетентності Підприємливість Загальнокультурна грамотність Екологічна грамотність і здорове харчування
Номер слайду 8
Теорія поколінь1963-1984 рр. – покоління Х1985-2000 рр. – покоління У або міленіали2001-2010 рр. – покоління Z або зумери. Покоління дітей, народжені після 2010 року називають Альфа. Вільям Штраус Ніл Хау
Номер слайду 9
Волонтери. Візуали. Відкриті до нового92% щодня онлайн. Художні натури. Практики. Уважні 7-10 хв. на уроціZ
Номер слайду 10
При плануванні уроків математики з використанням онлайн ресурсів враховую. Наявний набір комп’ютерного та мультимедійного обладнання;Наявність програмно-методичного комплексу до підручника;Наявність інструментальних середовищ, програм-тренажерів;Готовність та можливості учня використовувати комп’ютерні технології .
Номер слайду 11
Wordwall. Word. Art. Learning. Apps. Geo. Gebra. Веб-квести. Ar Book
Номер слайду 12
Word. Art – онлайн сервіс “хмара слів”
Номер слайду 13
Learning. Apps – платформа, яка дозволяє використовувати та створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки: Різноманітних завдань з різних предметних галузей;Для використання на уроках та в позаурочний час;Для малечі і старшокласників.
Номер слайду 14
Geo. Gebra - динамічне геометричне середовище, яке дає можливість створювати “живі креслення”. Задача. Побудувати переріз куба ABCDEFGH площиною, що проходить через середини ребер AB, HD, EH. Неправильні дроби. Мішані числа. Сума кутів трикутника
Номер слайду 15
AR Book - застосунок з набором лабораторних експериментів у доповненій реальності.
Номер слайду 16
Вебквест. Вебквест – це поєднання завдання, що містить проблему, із рольовою грою. Учням необхідно самостійно шукати матеріали у всесвітній павутині, виконувати вправи, відповідати на запитання, знаходити ключі.
Номер слайду 17
ПСИХОГЕОМЕТРИЧНИЙ ТЕСТ(Сьюзен Деллінгер)
Номер слайду 18
Психогеометричний тест
Номер слайду 19
людина-квадрат. Невтомний працівник. Працелюбний. Наполегливий. Завжди доводить розпочату справу до кінця. Психогеометричний тест
Номер слайду 20
людина-прямокутник. Психогеометричний тест. Незадоволена своїм способом і стилем життя. Постійно потребує пошуків чогось кращого. Допитлива Жвавий інтерес до всього, що відбувається
Номер слайду 21
Найкращий комунікаторслухачпсихологлюдина-круг. Психогеометричний тест
Word. Wall - багатофункціональний інструмент для створення як інтерактивних, так і друкованих матеріалів.
Номер слайду 25
недостатнє технічне оснащення кабінетів;недостатня комп’ютерна грамотність;підготовка уроку з використанням ІКТ потребує значних витрат часу;перевантаження учнів роботою зі смартфоном чи комп’ютером. Недоліки використання онлайн ресурсів