Презентація "Цифровий слід"

Про матеріал
Презентація для учнів 6 класу на тему "Цифровий слід". Що це таке, його види, як зменшити цифровий слід
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Цифровий слід»Світлична Марина Сергіївна

Номер слайду 2

Що більше часу ми проводимо в інтернеті, то більше інформації про себе там залишаємо, часом навіть не усвідомлюючи цього. За постами, коментарями, онлайн-активністю та історії браузера можна сформувати досить точний цифровий портрет користувача. Цим користуються як компанії, щоб обчислити аудиторію та продати товари, так і зловмисники. Цифровий слід – всі дані, які користувач залишає в інтернеті. Це можуть бути пости та коментарі в соцмережах, робоча адреса електронної пошти, історія запитів у Гуглі або товари в кошику інтернет-магазину. Найчастіше термін застосовують стосовно звичайних користувачів мережі.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Зовсім не залишати цифровий слід у сучасному світі навряд чи вдасться: ви просто не зможете нормально користуватися інтернетом. Але необхідно обережно ділитися даними. Цифрові сліди непросто звести. Якщо ви опублікували інформацію в соцмережах, то вже не можете повністю контролювати її поширення. Навіть якщо ви потім все видалили, фото можуть заздалегідь вивантажити до баз даних або на сторонні ресурси. А пости можуть розійтися у вигляді скріншотів чи тексту на інших сайтах.

Номер слайду 5

Цифрові сліди складно зробити конфіденційними. Інформація навіть із закритих облікових записів або особистих листування може стати публічною через скріншоти або витоку даних. Цифрові сліди допомагають шахраям. Злочинці використовують сліди для фішингу або доступу до облікових записів. Після цього їм простіше, наприклад, вимагати гроші у друзів користувача.

Номер слайду 6

Як зменшити свій цифровий слід. Зменшити цифровий слід можна. Це допоможуть зробити як ваші дії, спрямовані на безпеку в інтернеті, так і технічні пристрої. Перевірте, що інтернет уже знає про вас. Введіть ПІБ або псевдонім у пошукову систему — так ви зрозумієте, що в першу чергу бачать люди, які намагаються дізнаватися про вас щось у мережі. Можна оцінити, який рекламний портрет для персоналізованої реклами вже склався у вас. Туди входять вік, стать та основні захоплення, які записуються на основі активності в мережі.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горбатюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
8 вересня 2023
Переглядів
6297
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку