Завдання 1. Прочитай скоромовку. Постав наголос у виділених словах. Поясни значення цих слів. Алан Мілн ( переклад з англ. Леоніда Солонька )Замок замкнула я свій на замок. Дощик пішов – і замок мій замок. У замок не втраплю – заржавів замок, Він-бо під дощиком дуже замок.
Номер слайду 3
Завдання 2. Прочитай вірш. Підкресли слова, які мають схоже звучання. Поясни значення цих слів. Лис зустрів у лісі лиса. Лис із лисом обнялися. Здрастуй, Лисе!Здрастуй, Лисе!Й знову звірі обнялися. Ти не лисий? Я не лисий…Так чому ти звешся лисом?Але й ти зовешся лисом,Хоч і ти також не лисий!Чом я лис?А чом я лис?Бо я лисом в лісі зріс. За Євгеном Гуцалом
Номер слайду 4
Завдання 3. Чому виникло непорозуміння? Наведи приклади слів, які звучать однаково, але мають різне значення.
Номер слайду 5
Завдання 4. Запиши словосполучення одним словом. Постав у ньому наголос. Водій автомобіля - шофер. Птах – лісовий лікар -дятел. Співочий польовий птах -жайворонок. Нагорода за подвиг -медаль
Номер слайду 6
Склади речення з поданих слів і запиши його. Завдання 5.мову, співучою, красивою, називають, і, Українську. Українську мову називають красивою і співучою.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Мені все вдалося. Було важко. Потрібна допомога. Познач у зошиті