ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО НА МИНУЛОМУ УРОЦІДОВЕДІТЬ, ЩО РОСЛИНИ – ЦЕ ЖИВА ПРИРОДА. ВОНИ НАРОДЖУЮТЬСЯ, ДИХАЮТЬ, РОСТУТЬ, ЖИВЛЯТЬСЯ, РОЗМНОЖУЮТЬСЯ І ВІДМИРАЮТЬ. ЯКІ РОСЛИНИ МАЮТЬ КОРІНЬ, СТЕБЛО, ЛИСТЯ, РОЗМНОЖУЮТЬСЯ СПОРАМИ, АЛЕ НІКОЛИ НЕ ЦВІТУТЬ?ЦЕ ПАПОРОТІ.
Номер слайду 3
НАЙБІЛЬША ГРУПА РОСЛИН, ЩО МАЮТЬ КОРІНЬ, СТЕБЛО, ЛИСТЯ, КВІТКУ, ПЛІД І НАСІННЯ. ЦЕ КВІТКОВІ РОСЛИНИ. РОСЛИНИ, ЩО МЕШКАЮТЬ У ВОДІ, НЕ МАЮТЬ КОРЕНЯ, СТЕБЛА І ЛИСТКІВ. ЦЕ ВОДОРОСТІ. ДЕРЕВА, РІДШЕ КУЩІ, МАЮТЬ ТВЕРДЕ ЛИСТЯ – ХВОЮ, НАСІННЯ ДОСТИГАЄ В ШИШЦІ. ЦЕ ХВОЙНІ РОСЛИНИ. РОСЛИНИ, ЩО НАДАЮТЬ ПЕРЕВАГУ ВОЛОГИМ МІСЦЯМ. МАЮТЬ СТЕБЛО І ЛИСТЯ, АЛЕ НЕ МАЮТЬ КОРЕНЯ, КВІТІВ І ПЛОДІВ. ЦЕ МОХИ.
Номер слайду 4
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУСЬОГОДНІ МИ ДІЗНАЄМОСЬ, ДЕ РОСЛИНА БЕРЕ ЕНЕРГІЮ?
Номер слайду 5
БУДОВА РОСЛИНИЗА ДОПОМОГОЮ КОРЕНЯ РОСЛИНА ВБИРАЄ З ҐРУНТУ ВОДУ ТА МІНЕРАЛЬНІ РЕЧОВИНИ. ПО СТЕБЛУ ВОДА З РОЗЧИНЕНИМИ РЕЧОВИНАМИ ПОТРАПЛЯЄ ДО ВСІХ ОРГАНІВ.
Номер слайду 6
ДИХАННЯ РОСЛИНРослини дихають всіма органами вдень і вночі. Вони вдихають кисень, а видихають вуглекислий газ.
Номер слайду 7
https://youtu.be/0me. G5 Pn_i. OIФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 8
Спосіб, яким рослина отримує їжу, називають ФОТОСИНТЕЗОМ. Зверніть увагу! Під час фотосинтезу рослини виділяють набагато більше кисню, ніж поглинають при диханні.
Номер слайду 9
ВУГЛЕКИСЛИЙ ГАЗКИСЕНЬВОДАПАМ’ЯТАЙ!ПОЖИВНІ РЕЧОВИНИ УТВОРЮЮТЬСЯ ТІЛЬКИ НА СВІТЛІ!
Номер слайду 10
РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ(С.28)ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ. ЗА МАЛЮНКОМ ПОЯСНИ, ЯК РОСЛИНИ ОТРИМУЮТЬ ПОЖИВНІ РЕЧОВИНИ. ПОМІРКУЙ, ЧИ МОЖУТЬ РОСЛИНИ ЖИТИ ПІД ЗЕМЛЕЮ І ГЛИБОКО ПІД ВОДОЮ. Чому?
Номер слайду 11
РОБОТА В ЗОШИТІ( С. 16)ДОПОВНИТИ СХЕМУ ФОТОСИНТЕЗУ СЛОВАМИ З РАМКИВУГЛЕКИСЛИЙ ГАЗ + ВОДА + СОНЯЧНЕ СВІТЛО ЦУКОР + КИСЕНЬ
Номер слайду 12
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОПРАЦЮВАТИ СТАТТЮ ПІДРУЧНИКА НА С. 28. ВМІТИ ПОЯСНИТИ, ЯК РОСЛИНИ ОТРИМУЮТЬ ПОЖИВНІ РЕЧОВИНИ. ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ 2 (С.16) В ЗОШИТІ.(ПОРІВНЯТИ ЛИСТКИ 2 Х РОСЛИН ЗА ПЛАНОМ. ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ)