Презентація "Діагностика у роботі класного керівника"

Про матеріал
Презентація "Діагностика у роботі класного керівника"Презентація "Діагностика у роботі класного керівника"Презентація "Діагностика у роботі класного керівника"Презентація "Діагностика у роботі класного керівника"Презентація "Діагностика у роботі класного керівника"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностика у роботі класного керівника

Номер слайду 2

План1. Поняття діагностики2. Методичні основи організації діагностики особистості

Номер слайду 3

Педагогічна діагностика - це діяльність із розпізнаванню станів, змін, які у об'єкті діагностики, результату педагогічного процесу.

Номер слайду 4

Поняття діагностики. Педагогічна діагностика покликана:по-перше, оптимізувати процес індивідуального навчання;по-друге, у сфері суспільства забезпечити правильне встановлення результатів навчання дітей;по-третє, керуючись виробленими критеріями, мінімізувати помилки під час перекладу учнів із однієї навчальної групи до іншої, при напрямі їх у різні курси і виборі спеціалізації навчання.

Номер слайду 5

Діагностика має орієнтуватися на таку мету: Мотивація з допомогою заохочення за успіхи у навчанні й регулювання складності наступних кроків. Планування наступних етапів процесу. Поліпшення умов навчання. Підтвердження успішних результатів навчання. Визначення прогалин щодо навчання. Внутрішня й зовнішня корекція у разі зрадливої оцінки результатів навчання

Номер слайду 6

За допомогою діагностичних методик вчитель отримує дані про стан педагогічного процесу, якість навчання та виховання уже, навчання і вихованості школярів, обробляє ці дані, аналізує і оцінює їх, виправляє й прогнозує розвиток педагогічного процесу учнів.

Номер слайду 7

Функції педагогічної діагностики. Контрольно-коректировочна. Прогностична. Виховна. Полягає у отриманні даних, і коригуванні процесу виховання. Означає передбачення, пророцтво, прогнозування змін – як у розвитку так і у майбутньому. Полягає у процесі діагностування й з нею вчитель має можливість надавати виховні на учнів

Номер слайду 8

Функції педагогічної діагностики

Номер слайду 9

Види педагогічної діагностики

Номер слайду 10

Суть педагогічної діагностики полягає:в аналізі з метою визначення причин удач чи невдач у розвитку, освіті, формуванні особистості;у викритті і поясненні сенсу змін, які є у суб'єкта діагностики;у міжнародному сполученні учням (батькам, іншим вчителям) результатів діагностичної діяльності;перевірки впливу різних діагностичних методів на суб’єкт-об’єкт діагностики.

Номер слайду 11

Методичні основи організації діагностики особистостіКласний керівник приділяє багато уваги вивченню класного колективу, коли він працює. І тому він використовує у своїй роботі моніторингові дослідження, які допомагають визначити:- ;- ;- тощо.рівень навчання учнівефективність виховного процесурівень індивідуального розвитку учнів

Номер слайду 12

Діагностичні дослідження, у колективі учнів може бути за такою тематикою:- ціннісні орієнтації учнів;- соціальні ролі вихованців;- рівень згуртованості колективу;- рівень конфліктності класу;- стан психологічного клімату;- діагностика вихованості школярів;- рівень задоволеності учнів і батьків організацією виховного процесу у класі;- рівень готовності до набуття знань. Для відстеження розвитку учнів застосовується комплекс психологічних тестів, відповідних віковим особливостям дитини.

Номер слайду 13

Класний керівник може вивчати пізнавальний потенціал учнів за допомогою наступних методів і досліджень:- експертної оцінки фахівців.- контролю над учнями під час відвідання уроків у своїй класі;- статистичного аналізу поточної і підсумковій успішності;- вивчення ступеня розвитку пізнавальних процесів дитини;- самооцінки самих учнів;

Номер слайду 14

Моральний потенціал учнів класний керівник може опанувати, визначаючи моральну спрямованість особистості, рівень вихованості учнів класу, рівень комунікативної культури класного колективу.rrrr

Номер слайду 15

Для вивчення класного колективу можна використовувати такі методики, що є дуже ефективними:- тест Н. Е. Щурковой «Міркуємо про життєвий досвід» визначення моральної спрямованості особистості;методика М. И. Шилової вивчення вихованості учнівметодика М. И. Рожкова «Визначення рівня розвитку учнівського самоврядування»;методика А. А. Андрєєва «Вивчення задоволеності учнів шкільної життям»; методики О. Н. Степанова на дослідження задоволеності педагогів та батьків життєдіяльністю освітньому установі. Дуже важливим показником розвитку класного колективу є сформованість фізичного потенціалу особистості учнів, задоволеність учнів процесом навчання у класі.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 16

Педагогічний моніторинг зводить до мінімуму стихійність у формуванні, освіті та розвитку особистості, робить процес виховання більш керованим, підвищує якість виховання. Квазінаціональне середовище у своїй взаємозв'язок вивчення і самовивчення вихованості виступає за головний психологічної передумови активного і доброзичливого сприйняття школярами педагогічних вимог класного керівника та вчителів, що зумовлює об'єднанню процесів виховання і самовиховання і підвищує цим ефективність цілеспрямованої виховної діяльності. Висновкиstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 травня 2021
Переглядів
2152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку