Презентація " Діагностувальна робота №5 за темою " Додавання і віднімання в межах 100"

Про матеріал
В поданій презентації пропонуються орієнтовні завдання з математики для учнів 2 класу у 2 семестрі за програмою С.О.Скворцової і О.В.Онопрієнко за темою " Додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 100"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностувальна робота № 51. Знайди значення виразів. Запиши результати53 – 8 = 58 + 29 =86 + 6 = 90 – 47 =25 + 8 = 28 + 54 =81 – 45 = 56 – 37 =

Номер слайду 2

2. Знайди значення виразу по діях 78 – ( 45 – 6) + 36 = 1)2)3)

Номер слайду 3

3. Розв’яжи задачу. У квочки 17 білих курчат, рудих - на 14 більше, ніж білих, а чорних – стільки, скільки білих і рудих разом. Скільки чорних курчат у квочки?

Номер слайду 4

4. Знайди значення виразів зі змінною47 + а – 61, якщо а = 29;_______________________________________54 + ( а – в ) + 11, якщо а = 32, в = 7;_______________________________________

Номер слайду 5

5. Обчисли зручним способом57 + 5 + 3 =23 + 9 + 17 =34 + 17 + 26 =51 + 13 + 29 =

Номер слайду 6

6. До поданої задачі склади і розв’яжи обернену задачу. Трьом покупцям продали 23 кг помідорів. Перший купив – 4 кг, а другий – 6 кг. Скільки кг помідорів купив третій покупець?(Зміни відоме дане на невідоме )

Номер слайду 7

Обернена Задача План складання оберненої задачі:1. Усно розв’яжи задачу про помідори і знайди шукане.2. Зміни числові дані задачі: відоме – на невідоме і невідоме – на відоме.3. Запиши умову оберненої задачі і обчисли її по діям.4. Запиши відповідь.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Діагностувальна робота № 51. Знайди значення виразів. Запиши результати52 – 8 = 54 + 29 =88 + 6 = 70 – 43 =24 + 8 = 28 + 56 =81 – 47 = 56 – 39 =

Номер слайду 10

2. Знайди значення виразу по діях28 + ( 45 – 6) + 32 = 1)2)3)

Номер слайду 11

3. Розв’яжи задачу. Першого дня кріт прорив 16 метрів ходу, а другого дня – на 15 метрів більше, ніж першого дня. Третього дня – стільки, скільки за перший і другий день разом. Скільки метрів ходу прорив кріт за третій день?

Номер слайду 12

4. Знайди значення виразів зі змінною44 + а – 61, якщо а = 49;_____________________________________54 - ( а + в ) + 41, якщо а = 32, в = 7;

Номер слайду 13

5. Обчисли зручним способом52 + 9 + 8 =33 + 14 + 47 =38 + 37 + 22 =31 + 12 + 49 =

Номер слайду 14

6. До поданої задачі склади і розв’яжи обернену задачу. Три господині купили 43 кг овочів. Перша купив – 14 кг, а друга – 16 кг. Скільки кг овочів купила третя господиня?(Зміни відоме дане на невідоме )

Номер слайду 15

Обернена Задача. План складання оберненої задачі:1. Усно розв’яжи задачу про овочі і знайди шукане.2. Зміни числові дані задачі: відоме – на невідоме і невідоме – на відоме.3. Запиши умову оберненої задачі і обчисли її по діям.4. Запиши відповідь.

Номер слайду 16

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
12 березня 2023
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку