Діагностувальна робота" Українська абетка. Звуки та букви" розроблена з предмету українська мова за підручником «Українська мова та читання" Автор Мар’яна Захарійчук . Для 2 класу за програмою НУШ.
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями«Українська абетка. Звуки та букви»2 клас
Номер слайду 2
«Як блакиті без сонця нема,Так і мови нема без народу,і народу без мови нема»Володимир Забаштанський
Номер слайду 3
17 жовтня. Діагностувальна робота1.2.3.4.
Номер слайду 4
Знайдіть правильне твердження. А. Звуки бачимо, пишемо, читаємо. Букви чуємо та вимовляємо. Б. Звуки чуємо та вимовляємо. Букви бачимо, пишемо й читаємо.
Номер слайду 5
2. Букви я, ю, є, позначають два звуки на: А. початку слова та складу. Б. після м’якого приголосного
Номер слайду 6
3. Які букви завжди позначають два звуки: А. Я, Ю, Ї, ДБ. Ї, ЩВ. Ї, Щ, Ь
Номер слайду 7
Знайди правильне твердження. А. Апостроф пишемо після д, т, в, п, ф, ж, які позначають м’які приголосні, перед я, і, є, ю. Б. Апостроф пишемо після б, п, в, м, ф, р, які позначають тверді приголосні, перед я, ю, є, ї, якщо вони позначають два звуки.
Номер слайду 8
5. Запиши слова в алфавітному порядку. Голуб, акація, ялинка, вареник, жираф, буряк.
Номер слайду 9
6. Зроби звуко-буквений аналіз слів: Дзьоб. М’ята
Номер слайду 10
7. Спиши текст, уставляючи пропущені букви. Пада..ть із дерев листочки. Лежат.. у землі й тихо розмовля..ть. А за..чик тоді боїт..ся. Заховався під кущем і т..хо сидить. Чекає з..ми.
Номер слайду 11
Самоаналіз. Мені було дуже легко. Мені була потрібна допомога. Мені було дуже важко.