Презентація "Діагностувальна робота з мовної теми «Морфологія. Прикметник»

Про матеріал
Презентація до діагностувальної роботи з мовної теми " Морфологія. Прикметник".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностувальна робота з мовної теми «Морфологія. Прикметник»

Номер слайду 2

Налаштуйся на урок. Промінчик сонця землю зігріває,Все починає від тепла рости.І гарна квітка в полі зацвітає…То ж будь чарівним промінцем і ти…

Номер слайду 3

Оформ роботу1. 7. 13. 19. 1 - 20. 1 - 21. 1 - 2. 8. 14. 2 - 2 - 2 - 3. 9. 15. 3 - 3 - 3 - 4. 10. 16. 4 - 4 - 4 - 5. 11. 17.6. 12. 18.

Номер слайду 4

1. Прочитай текст (1 б.).1. Бузьки поверталися з вирію, з далекого півдня. 2. І чим більше вони наближалися до рідної країни, тим веселішими ставали, тим більше поспішали, тим бадьоріше краяли повітря своїми крилами. 3. Рідна країна нарешті розстелилася перед ними, наче прекрасний, веселими квітами тканий килим. 4. Сонце любо всміхалося з синього неба, посилаючи на землю теплі благодатні промені. У другому реченні вжито прикметників А два Б три В чотири Г п'ять

Номер слайду 5

2. Прочитай текст (1 б.).1. Бузьки поверталися з вирію, з далекого півдня. 2. І чим більше вони наближалися до рідної країни, тим веселішими ставали, тим більше поспішали, тим бадьоріше краяли повітря своїми крилами. 3. Рідна країна нарешті розстелилася перед ними, наче прекрасний, веселими квітами тканий килим. 4. Сонце любо всміхалося з синього неба, посилаючи на землю теплі благодатні промені. Прикметник м'якої групи вжито в реченні А першому Б другому В третьому Г четвертому

Номер слайду 6

3. Прочитай текст (1 б.).1. Бузьки поверталися з вирію, з далекого півдня. 2. І чим більше вони наближалися до рідної країни, тим веселішими ставали, тим більше поспішали, тим бадьоріше краяли повітря своїми крилами. 3. Рідна країна нарешті розстелилася перед ними, наче прекрасний, веселими квітами тканий килим. 4. Сонце любо всміхалося з синього неба, посилаючи на землю теплі благодатні промені. Прикметник вищого ступеня порівняння вжито в реченніА першому Б другому В третьому Г четвертому

Номер слайду 7

4. Прочитай текст (1 б.).1. Бузьки поверталися з вирію, з далекого півдня. 2. І чим більше вони наближалися до рідної країни, тим веселішими ставали, тим більше поспішали, тим бадьоріше краяли повітря своїми крилами. 3. Рідна країна нарешті розстелилася перед ними, наче прекрасний, веселими квітами тканий килим. 4. Сонце любо всміхалося з синього неба, посилаючи на землю теплі благодатні промені. Прикметник далекого (речення 1) є А підметом Б присудком В означенням Г обставиною

Номер слайду 8

5. Прочитай текст (1 б.).1. Бузьки поверталися з вирію, з далекого півдня. 2. І чим більше вони наближалися до рідної країни, тим веселішими ставали, тим більше поспішали, тим бадьоріше краяли повітря своїми крилами. 3. Рідна країна нарешті розстелилася перед ними, наче прекрасний, веселими квітами тканий килим. 4. Сонце любо всміхалося з синього неба, посилаючи на землю теплі благодатні промені. Прикметник теплі (речення 4) ужитий у відмінку А називному Б родовому В знахідному Г орудному

Номер слайду 9

6. Присвійний прикметник ужито в словосполученні (1 б.)А вовчий характер Б лебедина пісня В ведмежа лапа Г бабине літо

Номер слайду 10

7. Лише якісні прикметники вжито в рядку (1 б.) А чистий, дощовий, стрункий Б новий, кмітливий, твердий В чарівний, зимовий, чорний Г смачний, веселий, народний

Номер слайду 11

8. Форми ступенів порівняння можна утворити від обох прикметників рядка (1 б.)А низький, сліпий Б чистий, премилий В міцний, добрий Г тонкий, хворий

Номер слайду 12

9. Правильно утворено ступінь порівняння прикметника в рядку (1 б.)А самий страшний Б найцікавіший В більш мудріший Г величезніший

Номер слайду 13

10. Букву о на місці пропусків необхідно писати в обох словах рядка (1 б.)А харч..вий, лютн..вий Б малин..вий, овоч..вий В грош..вий, дощ..вий Г степ..вий, плюш..вий

Номер слайду 14

11. Букву е на місці пропусків необхідно писати в обох словах рядка (1 б.)А спарж..вий, тижн..вий Б криштал..вий, нож..вий В місц..вий, марш..вий Г кільц..вий, коч..вий

Номер слайду 15

Номер слайду 16

12. Букву и треба писати на місці пропусків в обох прикметниках рядка (1 б.) А фіз..чний, ботан..чний Б фонет..чний, гігієн..чний В період..чний, клас..чний Г дипломат..чний, ідил..чний

Номер слайду 17

13. Знак м'якшення НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в слові (1 б.)А козац..кий Б сільс..кий В плас..кий Г людс..кий

Номер слайду 18

14. Не з прикметником необхідно писати ОКРЕМО в реченні (1 б.)А Тетянка крадькома змахнула свіжу (не)прохану сльозу. Б Після дощу капелюх (не)потрібний. В Ти (не)легке життя прожила, бабусю. Г Нам був (не)нависний злодійський лад.

Номер слайду 19

15. Подвоєні букви нн треба писати в обох словах рядка (1 б.)А букве..ий, здорове..ий Б орли..ий, страше..ий В електро..ий, ваго..ий Г де..ий, жада..ий

Номер слайду 20

16. РАЗОМ треба писати обидва прикметники в рядку (1 б.)А п'яти/зірковий, східно/ український Б давньо/грецький, військово/морський В яскраво/блакитний, високо/гірний Г старо/український, польсько/чеський

Номер слайду 21

17. ЧЕРЕЗ ДЕФІС треба писати обидва прикметники в рядку (1 б.)А синьо/жовтий, західно/ український Б мовно/літературний, чужо/земний В темно/зелений, українсько/італійський Г чорно/гривий, сніжно/ білий

Номер слайду 22

18. Прикметник перейшов в іменник у реченні (1 б.) А Багатому дурню й багатство не в поміч. Б Багатий чоловік усе має, що душа бажає. В Багата дівка робить від суботи до понеділка. Г Багатого впізнають по шатах, а бідного - по заплатах.

Номер слайду 23

19. Установи відповідність (2 б.). Прикметник1 коричневий 2 чепурний 3 увічливий 4 ветхий Синонім. А брунатний Б красивий В охайний Г чемний Д старий

Номер слайду 24

20. Установи відповідність (2 б.). Прикметник1 тваринний 2 замалий 3 безмірний 4 ніжно-рожевий Спосіб творення. А префіксальний. Б складання основ В безсуфіксний Г суфіксальний. Д префіксально- суфіксальний

Номер слайду 25

21. Установи відповідність (2 б.). Ступінь порівняння1 вищий ступінь складена форма2 найвищий ступінь проста форма3 вищий ступінь проста форма 4 найвищий ступінь складена форма. Прикметник. А найменш спокійний. Б спокійнісінький. В найспокійніший. Г більш спокійний Д спокійніший

Номер слайду 26

Рефлексія «Емоційна ромашка». Обери відповідну цеглинку LEGOУсе було легко та просто. Було складно та незрозуміло. Мені під силу всі завдання. Мені потрібна допомога

pptx
Додано
28 жовтня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку