Презентація "Діагностувальні роботи. Усний діалог"

Про матеріал
Презентація містить матеріали для проведення діагностувальної роботи "Усний діалог" з учнями 4 класу з особливими освітніми потребами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Діагностувальна робота. Усний діалог.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!— Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньки заспіваю.— Ану заспівай!— Я по засіку метений…— Ну й пісня ж гарна! От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язик, щоб чутніше було.

Номер слайду 5

Добридень, Червона Шапочко!Красно дякую, вовче, добридень і тобі. А куди це ти чимчикуєш так рано, Червона Шапочко?До бабусі. А що ти несеш у кошику?Пиріжки та горщик масла. Вчора мама напекла пирогів, то нехай і старенька недужа бабуся трохи поласує та підживиться. А де ж твоя бабуся живе?

Номер слайду 6

— Здрастуйте!— Доброго ранку!— Радий вас бачити!— Навзаєм.— Як справи?— Дуже добре, спасибі! А Ви як живете?— Непогано, дякую!— Передавайте вітання рідні!— На все добре! Кожна репліка пишеться з нового рядка, з великої літери, перед реплікою ставиться тире. У діалозі крім реплік також можуть бути слова автора. Між реплікою та словами автора ставиться тире. Слова автора після репліки пишуться з малої літери. Приклади діалогів

Номер слайду 7

Діалог за темою «Телефонна розмова»- Алло, добрий день! Це квартира Тарасенків?- Так.- Це Михайло, шкільний приятель Сашка. А можна його до телефону?- На жаль, Сашка немає – він зараз на тренуванні з футболу.- Тренування проходить у нашій школі?- Так. Воно закінчиться десь за півгодини.- Дуже добре! То я зустріну його біля школи. Я маю повернути йому енциклопедію з історії, яку він позичав мені.- Зрозуміло. Сашко після тренування піде прямо додому, ти теж можеш підійти одразу сюди.- Добре. А якщо раптом ми не зустрінемося, перекажіть йому, будь ласка, щоб він мені зателефонував.- Добре, Михайле!- Дякую Вам!- До побачення!

Номер слайду 8

Діалог за темою «На вулиці»Юначе, підкажіть, будь ласка, як доїхати до обласної лікарні. Я можу провести Вас до тролейбусної зупинки, якщо хочете.- Дякую, Ви дуже люб’язні.- Ви, мабуть, уперше в нашому місті?- Ні, але була тут дуже давно та погано орієнтуюся.- Вам подобається місто?- Не дуже. Багато шуму та зайвої метушні.- Невже й будівлі на цій вулиці не подобаються?- Будівлі дуже подобаються. Особливо старовинні.- Так, сучасні будинки одноманітні, серед них небагато цікавого. А ось і потрібна Вам зупинка. Їхати треба п’ятим маршрутом, лікарня якраз на кінцевій зупинці.- Щиро вдячна Вам! З Вами було приємно поговорити. До побачення!- Бажаю успіху!

Номер слайду 9

Основні правила ведення діалогу1. Шанобливо, доброзичливо стався до співрозмовника.2. Говори ввічливо, до старших звертайся на Ви.3. У розмові торкайся теми, що цікавить.4. Чітко став запитання, зрозуміло висловлюйся, будь небагатослівним.5. Учись уважно слухати співрозмовника. Чим уважніше ти слухатимеш, тим приємніше буде людям із тобою розмовляти.6. Не намагайся говорити голосніше від співрозмовника.7. Розмовляючи, дивись на співрозмовника.

Номер слайду 10

Види реплік, за допомогою яких ви зможете висловити: Щиру вдячність (дякую, щиро вдячна, будь ласка…). Радість при зустрічі (радий тебе бачити, як добре, що ми зустрілися…) Заперечення або незгоду, дотримуючись мовного етикету (вибачте, але ви не маєте рації, я думаю по-іншому, вибачте, у цьому ви помиляєтесь, перепрошую, прошу вибачити…)

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Завдання. Обрати тему, скласти діалог, використавши по 5-6 реплік кожного співрозмовника, включаючи привітання та прощання. Теми для діалогів. • У книжковому магазині.• Розмова по телефону (Виклик лікаря).• Знайомство.

Номер слайду 13

Знайомство- Привіт! Здається ти ходиш до тієї ж музичної школи, що й я. Я бачив тебе декілька разів. Мене Сашком звуть, давай знайомитися!- Так, я теж тебе бачила. Я Олена. Я вчуся на фортепіано, а ти, мабуть, на гітарі?- Так! Як ти здогадалася?- Так от вона в тебе за плечима!- А, вірно! Тобі подобається музика?- Зараз – дуже! А спочатку мене батьки змусили займатися, я не хотіла. Тепер я їм дуже за те вдячна. Я вважаю, музика – моє призвання!- Нічого собі! Так ти щиро захоплюєшся музикою! Мені подобається, коли люди люблять те, що вони роблять.- Дякую!.......

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
16 серпня 2023
Переглядів
6966
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку