Матеріали до проведення діагностувальної роботи
"Перевірка мовних знань і вмінь за темами «Текст. Речення» з учнями 4 класу з особливими освітніми потребами.
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темами «Текст. Речення»
Номер слайду 2
Номер слайду 3
- Назви основні ознаки тексту.
Номер слайду 4
- Як дібрати до тексту заголовок?
Номер слайду 5
- Назви типи текстів.
Номер слайду 6
- Тексти яких стилів ти можеш розрізнити?
Номер слайду 7
- Чи залежить будова тексту від його типу?- Ні, не залежить, оскільки кожен текст має зачин, основну частину та кінцівку. У тексті-міркуванні це твердження, доведення та висновок.
Номер слайду 8
- Що передає план тексту?Короткий послідовний виклад тексту. План. Осінь – золота пора року.2. Зміни в природі:а) сонце, небо;б) дерева, кущі, трави;в) птахи, звірі, комахи.3. Настрій від побаченого.
Номер слайду 9
- Які види медіа ти знаєш?
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Назви види речень за метою висловлювання. Назви види речень за інтонацією.
Номер слайду 12
Що ти знаєш про звертання?
Номер слайду 13
Розкажи, що тобі відомо про головні та другорядні члени речення.
Номер слайду 14
Поясни, як установити зв’язок між членами речення.
Номер слайду 15
Які члени речення називаються однорідними? За допомогою чого вони можуть поєднуватися?
Номер слайду 16
1. Соловейко, іволга, ластівка першими відлітають у вирій. 2. Сум і тугу наганяє дощ. 3. Ця квітка непоказна, але запашна. 4. Цього разу не дівчата виграли в конкурсі, а хлопці.