Презентація "Дієслово як частина мови"

Про матеріал
У поданому матеріалі наведені окремі завдання до теми "Дієслово як частина мови", використані інтерактивні завдання до поданої теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модельна навчальна програма «Українська мова. 7-9 класи» для ЗЗСО. Автори - Голуб Н. Б., Горошкіна О. М. Проєкт для 7 класу НУШ

Номер слайду 2

Тема уроку: «Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль»

Номер слайду 3

«До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання» Легко і цікаво: вивчай дієслово разом із завданнями. Розгорни свій потенціал: вивчай українську мову на високому рівні!!!

Номер слайду 4

Завдання з української мови на основі твору В. Сухомлинського

Номер слайду 5

Перед нами поставлене завдання!!!

Номер слайду 6

Оля й Ліда, маленькі першокласниці, пішли до лісу. Після втомливого шляху вони сіли на траві відпочити й пообідати. Витягли з сумки хліб, масло, яєчка. Коли дівчатка вже пообідали, недалеко від них сів на дерево соловейко й заспівав. Зачаровані прекрасною піснею, Оля й Ліда боялись поворухнутись. Соловейко перестав співати. Оля зібрала недоїдки й шматки газети, жбурнула їх під кущ. Ліда забрала недоїдки, загорнула в газету й поклала у сумку.- Навіщо ти забрала сміття? – запитала Оля. – Це ж у лісі... Ніхто не бачить...- Соромно перед соловейком... – тихо відповіла Ліда. Робота з текстом Соромно перед соловейком

Номер слайду 7

Змінити і записати уривок оповідання так, щоб соловейкові не було соромно за дівчаток. (Вказівка: змінювати слід, починаючи з речення «Соловейко перестав співати»). У двох дієсловах визначити час і особу. I варіант. Прочитати текст. Продовжити твір-розповідь, використовуючи дієслова минулого часу. II варіант. Скласти правила на тему: «Як потрібно вести себе в природі», використовуючи дієслова теперішнього часу.

Номер слайду 8

Сформулюйте тему й проблему, основну думку тексту. Про що ти довідався?Склади план тексту. Чи згоден ти з думкою, висловленою в тексті? Поміркуй…Знайди опис соловейка. Яка головна думка тексту?Про що хотів нам розказати автор?Добери до тексту інший заголовок.9. Яка мова тексту?10. Яке лексичне багатство поданого тексту (використання синонімів, антонімів, омонімів, фразеологізмів)?11. Чи граматично правильно побудований текст?12. До якого типу мовлення він належить?

Номер слайду 9

Дієслово Захоплююче, яскраве, мужнє Воює, захищає, оберігає Завжди виконує певну дію. Захисник Сенкан

Номер слайду 10

Для цілого класу: підготувати питання за темою «Дієслово». Індивідуальні: підготувати завдання за вивченою темою для однокласників. За бажанням: написати творчі роботи за вивченою темою (вірші, загадки, кросворди, ребуси) Домашня робота

Номер слайду 11

- А яким дієсловом ми виражаємо свою подяку нашим Захисникам і Захисницям?- Дякуємо!!!Наш дух не вбити,волю не зламати, за нами - діти й Україна - матиІ з нами воля й правда вікова. Надія Гуменюк На захисті своєї мови поставлю Дієслово. Воно - наш Захисник!!!

pptx
Додано
22 жовтня
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку