Діагностувальна робота. 7 клас. Повторення вивченого в 6 класі
1. Відредагуйте речення й запишіть.
Мені треба привести приклади метафори.
2. Складіть і запишіть речення з фразеологізмом курці ніде клюнути.
3. Доберіть до поданих іменників прикметники, за якими можна визначити рід запропонованих слів.
Какаду, Борнео (острів), салямі, шампунь.
4. Від прикметника суворий утворіть усі можливі форми ступенів порівняння.
5. Перепишіть, записуючи числівник словами: виступати перед 463 слухачами.
6. Запишіть числівники на позначення часу двома способами.
09.15; 21.50.
7. Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфіксів -ськ-, -цьк-, -зьк-
Париж, Гадяч, солдат, Калуш.
8. Запишіть словниковий диктант, дотримуючись правил орфографії.
Дитсадок орлятко, вулиця героїв україни, сузір’я чумацький шлях, пр..черствілий, ро..чин, не/с(з)проста, пр..крашений, піар/кампанія, міні/футбол, темно/зелений, ремін..чик, духм..яний, між..ярусний, ін..єкція, хоб(бб)і.
9. Напишіть твір-роздум (4 – 5 речень) із тезою «Книги потрібно (не потрібно) читати…»