Презентація "Диференціація навчання". Методична робота (Хімія. Біологія)

Про матеріал

Диференціація – умова успішного навчання...

Місія вчителя – не загубити жодної дитини, дати кожній можливість розкрити все краще, закладене природою, сім'єю, школою. Для цього вчитель повинен знати кожного свого учня, цікавитись ним, як особистістю, організувати роботу учнів на уроці так, щоб кожному учневі були створені сприятливі умови для виховання й навчання, залежно від його розумових здібностей, фізичного здоров'я та рівня розвитку.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Диференціація навчання – це організація навчального процесу, при якому враховуються індивідуально-типові особливості особистості (рівень розвитку, інтереси, психофізіологічні властивості НС, здібності і т.д.), та характеризуються створенням груп учнів, в яких зміст освіти, методи навчання, організаційні форми суттєво відрізняються.

Номер слайду 2

Диференційне навчання – це 1. форма організації навчального процесу, при якому учитель працює з групою учнів, об’днаних подібними здібностями, рисами, якостями (гомогенна група);

Номер слайду 3

Диференційне навчання – це 2. Частина загальної дидактичної системи, яка забезпечує спеціалізацію навчального процесу для різних груп.

Номер слайду 4

Диференційне навчання ( диференційний підхід в навчанні) – це 1. створення різноманітних умов для різних шкіл, класів, груп з метою врахування особливостей та підбором контингента учнів.

Номер слайду 5

Диференційне навчання ( диференційний підхід в навчанні) – це 2. Комплекс методичних , психолого-педагогічних і організаційно-керуючих заходів, що забезпечують навчання в гомогенних групах

Номер слайду 6

Принцип диференційного навчання – це положення, згідно якого педагогічний процес будується як диференційований. Одним із основних видів диференціації (розділення) є індивідуальне навчання.

Номер слайду 7

Типи диференціації: Зовнішня Внутрішня (внутрішньо - класна)

Номер слайду 8

Характеристика типів диференціації: 1. зовнішня – це розділення учнів по деяким ознакам (здібності, інтереси…) на стабільні групи, в яких і зміст навчання і методи навчання, і організаційні форми розрізняються.

Номер слайду 9

2. внутрішня ( внутрішньо - класна) диференціація – це та, яка враховує індивідуально типові особливості дітей в процесі навчання їх в стабільних групах (класах), створених по випадковим ознакам. Розділення на групи може бути явним чи неявним, склад груп змінюється в залежності від поставленої навчальної мети.

Номер слайду 10

Форми диференціації: 1.поділ класу на групи (А,В- поглиблення, підвищення знань;С-повторення, ліквідація прогалин у знаннях; Д - ліквідація прогалин у знаннях і в уміннях ); 2. класи підвищеного рівня (гімназії, ЗО школи); 3.класи з поглибленим вивченням предметів і профільним (гуманітарним, природничим, математичним); 4.класи, що орієнтовані на вищі навчальні заклади ( договір з вищими вузами); 5.класи гнучкого складу (вибирають групи за бажанням, за потребою, за мовою); 6.елективна диференціація (учні вибирають предмети до базових); 7.спеціальні диференційовані завдання (багатоваріантні самостійні та контрольні роботи, завдання на спеціальних карточках)

Номер слайду 11

Застосування диференціації на різних етапах уроку:

Номер слайду 12

На етапі мотивації діяльності учнів:

Номер слайду 13

Сумчас- та квакша Броне- носна ящірка кайман Плямиста саламанд- ра Сірий варан Цецилія Ігуана Гребінча- стий тритон Крихітна жаба-лис-толаз

Номер слайду 14

Ряд Безногі Ряд Лускаті Ряд Без-хвості Ряд АКУЛИ Ряд Дзьобо-голові Ряд Осетрові Ряд Хвоста ті Ряд Кроко-дили Ряд Черепахи

Номер слайду 15

* ПОВІТРЯ ЗАЛІЗО ВОДЕНЬ ПРИРОДНИЙ ГАЗ ГРАНІТ СРІБЛО РІЧКОВА ВОДА НАТРІЙ ДИСТИ ЛЬОВАНА ВОДА

Номер слайду 16

** ПОВІТРЯ ЗАЛІЗО І СІРКА БРОНЗА ЛИМО НАД ПРИРОДНИЙ ГАЗ ЗОЛОТО і ПЛАТИНА ТИРСА, ЦУКОР, ВОДА СРІБЛО І ЗОЛОТО СПИРТО ВИЙ РОЗЧИН ЙОДУ

Номер слайду 17

* КОН Р2О5 Н2СО3 N2О3 ВаО Мn(ОН)2 NаNО3 SО3 К20

Номер слайду 18

** SО2 Аl2О3 Р2О3 Fе2О3 Сr2О3 Мn2О7 ВаО ВеО N2О5

Номер слайду 19

На етапі актуалізації знань:

Номер слайду 20

* Проста речовина Складна речовина метали неметали суміші 1. Озон б щ б І х 2. Кухонна сіль і о л ф е 3. Повітря к р ю т л 4.Питна сода н о е а о 5.Лимонад а ж у в г 6.золото і м я и ь

Номер слайду 21

* відповідь Проста речовина Складна речовина метали неметали суміші 1. Озон б щ б І х 2. Кухонна сіль і о л ф е 3. Повітря к р ю т л 4.Питна сода н о е а о 5.Лимонад а ж у в г 6.золото і м я и ь

Номер слайду 22

** МЕТА-ЛИ ОКСИДИ НЕМЕТАЛИ СУМІ-ШІ КИС-ЛОТИ ПРОСТІ РЕЧОВИНИ СОЛІ ОСНОВИ 1.Нікель в а б б ж и н в 2.Вуглекислий газ м б т е и у р н 3.Молоко с к г е р в а ф 4. Оцет з е і л р м в а 5.Гранатовий сік ж є м и ч т ш д 6.Амоній гідроксид і и е о я и х ж 7.Кальцій карбонат ц о л д м о и л 8.Азот у т т є и т і п 9.Срібло я у ! и м ! л я

Номер слайду 23

** відповідь МЕТА-ЛИ ОКСИ-ДИ НЕМЕТАЛИ СУМІ-ШІ КИС-ЛОТИ ПРОСТІ РЕЧОВИНИ СОЛІ ОСНОВИ 1.Нікель в а б б ж и н в 2.Вуглекислий газ м б т е и у р н 3.Молоко с к г е р в а ф 4. Оцет з е і л р м в а 5.Гранатовий сік ж є м и ч т ш д 6.Амоній гідроксид і и е о я и х ж 7.Кальцій карбонат ц о л д м о и л 8.Азот у т т є и т і п 9.Срібло я у ! и м ! л я

Номер слайду 24

Зд*№1.Що означає цей запис? 1.) сnн2n+2, одинарний, CН4 - МЕТАН - ? 2.) сnн2n-2, потрійний, С2Н2 - ЕТИН - ? 3.) сnн2n, подвійний, С2Н4 - ЕТЕН - ? 4.)радикал сн3- -? 5.)радикал с2н5 - -? 6.)радикал с3н7 - -?

Номер слайду 25

Зд**№1.Що означає цей запис? 1.) ? , подвійний - ? 2.) ? , одинарний - ? 3.) сnн2n-2, ? - ? 4.) с3н7 -? -? 5.) етил - -? 6.) метил -? -? 7.) ІЗОПРОПІЛ - ? - ?

Номер слайду 26

3д*№2 (хім. диктант) написати формули речовин: а) етен; б) етан; в) пропін; г) пропан д) ацетилен; е) пропен;

Номер слайду 27

3д**№2 (хім. Диктант) Написати формули речовин: а) бутен; б) гептан; в) пентин; г) гексан; д) октин; е) декен;

Номер слайду 28

3д№2 *відповідь, написати формули речовин: а) С2Н4; б) С2Н6; в) С3Н4; г) С3Н8; д) С2Н2; е)С3Н6;

Номер слайду 29

3д**№2** відповідь, написати формули речовин: а) С4Н8; б) С7Н16; в)С5Н8; г) С6Н14; д) С8Н14; е) С10Н20;

Номер слайду 30

На етапі засвоєння нового матеріалу:

Номер слайду 31

ЗД№ 1* ВИЗНАЧИТИ ТИП РЕАКЦІЇ, РОЗСТАВИТИ КОЕФІЦІЄНТИ ; ** - ВИЗНАЧИТИ ТИП РЕАКЦІЇ, РОЗСТАВИТИ КОЕФІЦІЄНТИ ТА СКЛАСТИ ТЕПЛОВИЙ ЕФЕКТ РЕАКЦІЇ: *А) Nа + Н2О = NаОН + Н2; ∆Н = -n кДж; Б)КСLО3 = КСL + О2 ↨; ∆Н = +n кДж; **А) Рв(NО3)2=РвО+NО2↨ +О2↨; ∆Н=+nкДж; Б) Н2S+LіОН = Lі2S +Н2О; ∆Н = -n кДж;

Номер слайду 32

ЗД№2 * ВИЗНАЧИТИ ЯК ЗМІСТИТЬСЯ ХІМРІВНОВАГА, ЯКЩО а)ЗМ. t; б) ЗБ. Р; **ЩЕ Й ВИЗНАЧИТИ Й ЗАПИСАТИ ЧОМУ = ШВИДКІСТЬ ПРЯМОЇ ТА ЗВОРОТНЬОЇ РЕАКЦІЙ (U1=?; U2=? ; ) : 1) Н2 + СL2 = НСL; ∆Н= -92,3 кДж; 2) МgСО3= МgО + СО2↨; ∆Н= + n кДж;

Номер слайду 33

Дайте відповідь…

Номер слайду 34

Дайте відповідь…

Номер слайду 35

Лізосома Вакуоля Ендо- плазматична сітка ? ? Плазматична мембрана Комплекс Гольджі ? ? ?

Номер слайду 36

Глікокалікс ? ? ? Плазматична Мембрана ? ? ? ? ?

Номер слайду 37

Завдання на карточках *зд1Допоможіть розібратися учневі – досліднику, про що або про кого йдеться мова: Це не істота, а складно організована органічна речовина - нуклеопротеїд; вони займають унікальну нішу між живим та неживим; не мають клітинної будови, проте являються облігатними паразитами клітин всіх живих організмів планети Земля.

Номер слайду 38

Завдання на карточках **зд1Допоможіть розібратися учневі – досліднику, про що або про кого йдеться мова: Це складно організований нуклеопротеїд; вони займають унікальну нішу; являються облігатними ? клітин всіх живих організмів планети Земля.

Номер слайду 39

Етап контрольно - оцінювальний та домашні завдання:

Номер слайду 40

Домашнє завдання: Обов’язкове: 1. вивчити параграф №31, конспект Мал.№114, 112 За бажанням 2. прочитати, переказувати № 32; інтернет – екзотичні плоди; скласти кросворд чи головоломку по темі.

Номер слайду 41

Д/З ПАРАГРАФИ 13 – 18 ПОВТОРИТИ, ВИВЧИТИ ТЕОРІЮ, ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ; * ВПРАВИ №6,7; С 117 ** ВПРАВИ №6-10 С 117-118

Номер слайду 42

Різнорівнева контрольна робота. З теми: “Оргсполуки” ІВ-т зд.№1назвати речовини, визначити клас оргсполук: С3Н4; С2Н5ОН; СН3СООН; С2Н4; СН3СНО; СН3NН2; NН2СН2СООН. ЗД.№2 Вивести ізомери С4Н8О2 . Назвати речовини. (2 ізомери). ЗД.№3 Задача Яка маса етанолу згоріла, якщо утворилося 10 л вуглекислого газу. ЗД.№4 Здійснити перетворення, написати реакції,назвати продукти: С2Н2 – С2Н4 – С2Н5Вr – С4Н10 – СО2; ЗД.№5 Написати структурні формули або дати назву по структурній формулі речовини: а) с – с(сн3 ) – с (с2н5) – с = с - вr ; б) 2-метил-2-бутанол; в) 3-метил-1-бутин; г) гліцин; д) с – с (вr) – с(сн3 ) – с – с(сн3 ) – с – с(с2н5) – с – вr ;

Номер слайду 43

І V. В-т 1. Визначити клас органічних речовин та дати їм назви: С6Н12; Lі2СО3; С7Н12; С2Н5NО2; С2Н2; С8Н18; СН4; С3Н7ОН; НСООН; (С6Н12О6)n; НО-СН2(NН2)СООН; 2. Написати структурні формули речовин або дати назви речовин за поданими структурними формулами речовин: а) СН3 б) С2Н5 С = С – С – С-Вr ; С = С – С – С – С – Вr ; СН3 С2Н5 С2Н5 СН3 СН3 в) 3-бром-4-етил-2,2,5-триметилгексан; г) 1,4-дибром-3-метил-1-бутин; е) 3-етил-2,4-диметилпент-2-ен д) СН3 С2Н5 СН3 Вr – С – С – С – С – С – С – Вr ; С2Н5 СН3 д) 2,3-дибромпропаналь; з) 3-етил-1-пентанол; 3. Задача: Яка маса НNО3 прореагувала з 2 л метану? 4. Нітрогеновмісні оргсполуки: аміни, амінокислоти, білки, нуклеїнові кислоти. 5. Внаслідок взаємодії пропанолу з купрум (ІІ) оксидом (СuО) було добуто 120 г пропаналю. Які маси спирту та оксиду вступили в реакцію. 6. Здійснити перетворення: СаС2 – А - С2Н4 – С2Н5ОН – Б – СН3СООН – СН3СООС2Н5 ;

Номер слайду 44

ppt
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Додано
29 грудня 2018
Переглядів
3603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку