Диференціація – умова успішного навчання...
Місія вчителя – не загубити жодної дитини, дати кожній можливість розкрити все краще, закладене природою, сім'єю, школою. Для цього вчитель повинен знати кожного свого учня, цікавитись ним, як особистістю, організувати роботу учнів на уроці так, щоб кожному учневі були створені сприятливі умови для виховання й навчання, залежно від його розумових здібностей, фізичного здоров'я та рівня розвитку.
Диференціація навчання – це організація навчального процесу, при якому враховуються індивідуально-типові особливості особистості (рівень розвитку, інтереси, психофізіологічні властивості НС, здібності і т.д.), та характеризуються створенням груп учнів, в яких зміст освіти, методи навчання, організаційні форми суттєво відрізняються.
2. внутрішня ( внутрішньо - класна) диференціація – це та, яка враховує індивідуально типові особливості дітей в процесі навчання їх в стабільних групах (класах), створених по випадковим ознакам. Розділення на групи може бути явним чи неявним, склад груп змінюється в залежності від поставленої навчальної мети.
Форми диференціації: 1.поділ класу на групи (А,В- поглиблення, підвищення знань;С-повторення, ліквідація прогалин у знаннях; Д - ліквідація прогалин у знаннях і в уміннях ); 2. класи підвищеного рівня (гімназії, ЗО школи); 3.класи з поглибленим вивченням предметів і профільним (гуманітарним, природничим, математичним); 4.класи, що орієнтовані на вищі навчальні заклади ( договір з вищими вузами); 5.класи гнучкого складу (вибирають групи за бажанням, за потребою, за мовою); 6.елективна диференціація (учні вибирають предмети до базових); 7.спеціальні диференційовані завдання (багатоваріантні самостійні та контрольні роботи, завдання на спеціальних карточках)
** МЕТА-ЛИ ОКСИДИ НЕМЕТАЛИ СУМІ-ШІ КИС-ЛОТИ ПРОСТІ РЕЧОВИНИ СОЛІ ОСНОВИ 1.Нікель в а б б ж и н в 2.Вуглекислий газ м б т е и у р н 3.Молоко с к г е р в а ф 4. Оцет з е і л р м в а 5.Гранатовий сік ж є м и ч т ш д 6.Амоній гідроксид і и е о я и х ж 7.Кальцій карбонат ц о л д м о и л 8.Азот у т т є и т і п 9.Срібло я у ! и м ! л я
** відповідь МЕТА-ЛИ ОКСИ-ДИ НЕМЕТАЛИ СУМІ-ШІ КИС-ЛОТИ ПРОСТІ РЕЧОВИНИ СОЛІ ОСНОВИ 1.Нікель в а б б ж и н в 2.Вуглекислий газ м б т е и у р н 3.Молоко с к г е р в а ф 4. Оцет з е і л р м в а 5.Гранатовий сік ж є м и ч т ш д 6.Амоній гідроксид і и е о я и х ж 7.Кальцій карбонат ц о л д м о и л 8.Азот у т т є и т і п 9.Срібло я у ! и м ! л я
ЗД№ 1* ВИЗНАЧИТИ ТИП РЕАКЦІЇ, РОЗСТАВИТИ КОЕФІЦІЄНТИ ; ** - ВИЗНАЧИТИ ТИП РЕАКЦІЇ, РОЗСТАВИТИ КОЕФІЦІЄНТИ ТА СКЛАСТИ ТЕПЛОВИЙ ЕФЕКТ РЕАКЦІЇ: *А) Nа + Н2О = NаОН + Н2; ∆Н = -n кДж; Б)КСLО3 = КСL + О2 ↨; ∆Н = +n кДж; **А) Рв(NО3)2=РвО+NО2↨ +О2↨; ∆Н=+nкДж; Б) Н2S+LіОН = Lі2S +Н2О; ∆Н = -n кДж;
Завдання на карточках *зд1Допоможіть розібратися учневі – досліднику, про що або про кого йдеться мова: Це не істота, а складно організована органічна речовина - нуклеопротеїд; вони займають унікальну нішу між живим та неживим; не мають клітинної будови, проте являються облігатними паразитами клітин всіх живих організмів планети Земля.
Різнорівнева контрольна робота. З теми: “Оргсполуки” ІВ-т зд.№1назвати речовини, визначити клас оргсполук: С3Н4; С2Н5ОН; СН3СООН; С2Н4; СН3СНО; СН3NН2; NН2СН2СООН. ЗД.№2 Вивести ізомери С4Н8О2 . Назвати речовини. (2 ізомери). ЗД.№3 Задача Яка маса етанолу згоріла, якщо утворилося 10 л вуглекислого газу. ЗД.№4 Здійснити перетворення, написати реакції,назвати продукти: С2Н2 – С2Н4 – С2Н5Вr – С4Н10 – СО2; ЗД.№5 Написати структурні формули або дати назву по структурній формулі речовини: а) с – с(сн3 ) – с (с2н5) – с = с - вr ; б) 2-метил-2-бутанол; в) 3-метил-1-бутин; г) гліцин; д) с – с (вr) – с(сн3 ) – с – с(сн3 ) – с – с(с2н5) – с – вr ;
І V. В-т 1. Визначити клас органічних речовин та дати їм назви: С6Н12; Lі2СО3; С7Н12; С2Н5NО2; С2Н2; С8Н18; СН4; С3Н7ОН; НСООН; (С6Н12О6)n; НО-СН2(NН2)СООН; 2. Написати структурні формули речовин або дати назви речовин за поданими структурними формулами речовин: а) СН3 б) С2Н5 С = С – С – С-Вr ; С = С – С – С – С – Вr ; СН3 С2Н5 С2Н5 СН3 СН3 в) 3-бром-4-етил-2,2,5-триметилгексан; г) 1,4-дибром-3-метил-1-бутин; е) 3-етил-2,4-диметилпент-2-ен д) СН3 С2Н5 СН3 Вr – С – С – С – С – С – С – Вr ; С2Н5 СН3 д) 2,3-дибромпропаналь; з) 3-етил-1-пентанол; 3. Задача: Яка маса НNО3 прореагувала з 2 л метану? 4. Нітрогеновмісні оргсполуки: аміни, амінокислоти, білки, нуклеїнові кислоти. 5. Внаслідок взаємодії пропанолу з купрум (ІІ) оксидом (СuО) було добуто 120 г пропаналю. Які маси спирту та оксиду вступили в реакцію. 6. Здійснити перетворення: СаС2 – А - С2Н4 – С2Н5ОН – Б – СН3СООН – СН3СООС2Н5 ;