Презентація. "Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)"

Про матеріал
Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Диференціація навчання молодших школярів (з досвіду роботи вчителів початкової школи)Підготувала здобувачка вищої освіти групи 31-ПО Соколенко Анастасія

Номер слайду 2

План. Вступ. Використання структурно-логічних схем для організації диференційованої роботи на уроці Способи і прийоми диференціації в навчальному процесі Використання диференційованих завдань на різних етапах уроку. Висновки

Номер слайду 3

Навчально-виховний процес повинен будуватися відповідно до потреб особистості та індивідуальних можливостей дітей. А це вимагає організації навчання відповідно до здібностей, здатності до навчання, таланту дитини. Використання індивідуального підходу та диференційованих форм навчальної роботи

Номер слайду 4

Важливий аспект диференційованого підходу це те, що учні самостійно вибирають зміст і обсяг роботи для себе. І ніхто не диктує, як працювати сьогодні. На кінець уроку у дитини є задоволення від зробленої роботи.

Номер слайду 5

Ефективно здійснювати диференційований підхід допомагають структурно – логічні схеми, розроблені С. П. Логачевською. Ці схеми пристосовані до різних етапів уроку в залежності від дидактичної мети уроку, від змісту, об’єму матеріалу, від запасу і якості знань учнів. Наприклад: Готуючись до уроку, детально продумуйте кожний етап уроку, визначайте, які диференційовані завдання для кожної групи учнів можна використати з певної теми, щоб учні краще засвоїли навчальний матеріал, які методи і прийоми, форми роботи допоможуть в цьому. !

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 1 етап 2 етап 3 етап4 етап1в. Працюють з учителем. Виконай за зразком. Виконай самостійно. Творча робота Спільне завдання виконай самостійно2в. Працюють з учителем Виконай за зразком Виконай самостійно. Виконай самостійно3в. Працюють з учителем Працюють з учителем. Виконай за зразком. При потребі – допомога вчителя. Багаторазове пояснення на уроках математики, мови{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 1 етап2 етап3 етап4 етап1в. Основне завдання Творче завдання Цікаве завдання Спільне завдання2в. Міра допомоги  Основне завдання Творче завдання  3в. З учителем  Міра допомоги Основне завдання  Закріплення на уроках математики, мови

Номер слайду 7

Рівні засвоєння знань у різних учнів неоднакові, тому обов’язково враховуйте це при складанні і доборі диференційованих завдань для різних груп.1. Репродуктивний рівень: уміння відтворювати ознаки понять, законів. 2. Конструктивний рівень: міцно засвоєні алгоритми виконання завдань дозволяють використовувати одержані раніше знання в різних ситуаціях.3. Творчий рівень: міцно засвоєні основні положення дозволяють забезпечити високий рівень узагальнення знань, встановлювати міжпредметні зв’язки, що, у свою чергу, сприяє творчому використанню одержаних знань в нових ситуаціях.

Номер слайду 8

Прийоми диференційованих завдань 1) Диференціація за ступенем складності завдань (завдання: які потребують різної глибини узагальнення і висновків; розраховані на різний рівень теоретичного обґрунтування роботи; репродуктивного і творчого характеру.2) Диференціація за ступенем самостійності – всім учням пропонуються завдання однакової складності, але кількість інформації про хід розв’язання допускається від найбільш повної до найменш стислої. 3) Диференціація за обсягом передбачає завдання однакового змісту, але диференціюється або його обсяг, або час на його виконання. Приклад ускладнення завдань з розвитку мовлення: 1. Переказати зміст оповідання за малюнком .2. Розмістити у певному порядку сюжетні малюнки, скласти оповідання.3. Скласти оповідання за опорними словами.4. Скласти оповідання за планом.5. Користуючись малюнком, домислити, що було до і після зображених подій.6. Скласти оповідання з власного життя. Спосіб

Номер слайду 9

На етапі актуалізації опорних знань: Підготовка до вивчення нового матеріалу. Робота дворівневих груп (Гіперпосилання) На етапі вивчення нового матеріалу: Багаторазове пояснення Вироблення правильного, свідомого, виразного читання. Поєднання фронтальної, парної та індивідуальної роботи (Гіперпосилання)На етапі закріплення матеріалу: Зменшення міри допомоги і ускладнення завдань (Гіперпосилання)

Номер слайду 10

Висновок. Навчальний процес – це складна динамічна система, у якій в органічній єдності відбувається взаємопов’язана діяльність вчителя і учня. Ця система стає ефективною, якщо вчитель:застосовує метод диференційного навчаннязнає індивідуальні відмінності в розвитку мислення школярів; оперативно враховує готовність дитини до опанування нового матеріалу;забезпечує для кожного учня оптимальний характер пізнавальної діяльності на всіх етапах навчальної роботи.

Номер слайду 11

Джерело:http://school5malin.ucoz.ua/pedvistavka_losenko_v.i..doc

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чернова Валерія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
1 липня 2022
Переглядів
786
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку