Презентація "Диференційований підхід до вивчення інформатики"
Мікосіянчик Т.М. Диференціація означає широкий спектр навчально-організаційних заходів, за допомогою яких робиться спроба задовольнити, з одного боку, різносторонні інтереси учнів до інформатики як до науки, що розвивається дуже швидкими темпами, а з іншою — різноманітні потреби суспільства. Диференціація виконує дві функції служить розкриттю індивідуальності учнів, зміцненню і подальшому розвитку суспільства.
№ з/п Рівні засвоєння знань учнями Індивідуальна форма роботи Групова форма роботи 1. Репродуктивний Задачі з різними умовами, ті, що допускають однакові, з точки зору інформатики, розв'язки Задачі з різними умовами, ті, що допускають однакові, з точки зору інформатики, розв'язки 2. Реконструктивний Різнорівнева сукупність завдань до задачі, що розв'язується Взаємодоповнюючі задачі з різними умовами 3. Варіативний Рівневі взаємопов'язані задачі Рівневі взаємодоповнюючі завдання 4. Пошуковий Індивідуальна самостійна робота 5. Творчий Задачі, що допускають кілька способів розв'язування Мікосіянчик Т.М. Види диференційованих завдань, які можуть використовуватися вчителем при груповій та індивідуальній формах роботи з учнями
Етапи навчання Індивідуальна форма роботи Групова форма роботи Вивчення нового матеріалу Репродуктивний Творчий Закріплення і формування знань, умінь, навичок(ЗУН) Реконструктивний Варіативний Творчий Систематизація і узагальнення ЗУН Варіативний Пошуковий Творчий Варіативний Реконструктивний Перевірка і оцінювання знань і умінь Репродуктивний Творчий Репродуктивний Варіативний Реконструктивний Домашня робота з теми Репродуктивний Реконструктивний Пошуковий Творчий Мікосіянчик Т.М. Види диференційованих завдань для кожного етапу уроку