На своїх уроках я впроваджую інтерактивні методи навчання із застосуванням стратегії критичного мислення і елементами дистанційного навчання. А з огляду на специфіку предмета використовую інформаційно –комунікативні технології. Саме ці аспекти є ключовими у моделі змішаного навчання, яку зараз у світі називають моделлю 21 століття. Основна мета blended learning полягає в об'єднанні переваг традиційної класно-урочної та дистанційної освіти.
ПОШУКОВА СИСТЕМА |
МОВА РОЗМІТКИ ГІПЕРТЕКСТУ |
ПОЧАТОК |
ПОЧАТОК |
РОР3 |
ВСЕСВІТНЯ ПАВУТИНА |
HTML |
|
ВИДІЛЕНЕ СЛОВО В WEB–ДОКУМЕНТІ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ ПЕРЕЙТИ ДО ІНШОГО ДОКУМЕНТУ |
ПРОТОКОЛ ОДЕРЖАННЯ ВХІДНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ |
СТАНДАРТ, ЯКИЙ ВИЗНАЧАЄ ФОРМУ І СПОСОБИ ПЕРЕДАВАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ В МЕРЕЖІ |
МАЄ КОЖНИЙ ПРИСТРІЙ, ПІДКЛЮЧЕНИЙ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ |
ПРОТОКОЛ |
IP - АДРЕСА |
ГІПЕР-ПОСИЛАННЯ |
WORLD WIDE WEB |
КОМП’ЮТЕРНА МЕРЕЖА |
ІНТЕРНЕТ |
ДОМЕН |
СЕРВЕР |
ЧАСТИНА ЕЛЕКТРОННОЇ WEB - АДРЕСИ |
ОБ’ЄДНАННЯ КОМП’ЮТЕРІВ |
МІЖНАРОДНА СИСТЕМА КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ |
КОМП’ЮТЕР, ЩО РОЗПОДІЛЯЄ РЕСУРСИ В МЕРЕЖІ |
Завдання 2. Хто володіє інформацією, той володіє світом
_________________________________________________________________
Завдання 2. Хто володіє інформацією, той володіє світом
Завдання 2. Хто володіє інформацією, той володіє світом
_________________________________________________________________
Питання до завдання 2. Хто володіє інформацією, той володіє світом
____________________________________________________________
Питання до завдання 2. Хто володіє інформацією, той володіє світом
Завдання 2. Асоціативна квітка.
Крок 1. Знайдіть шлях до файлу
з інструкцією виконання практичної роботи.
_______________________________________________________
Крок 2. Перейдіть за посиланням
для виконання наступного завдання.
_________________________________________________
Крок 1. Знайдіть шлях до файлу
з інструкцією виконання практичної роботи.
_______________________________________________________
Крок 2. Перейдіть за посиланням
для виконання наступного завдання.
_________________________________________________
Крок 3. Пошуковий бум
|
Питання для пошуку |
Відповідь |
1. |
У першому телефоні, зaпaтeнтoвaному в 1876 році , не було дзвінка - виклик здійснювався через трубку за допомогою свистка. Хто запатентував винахід? |
|
2. |
Зараз Wikipedia налічує понад 13 млн. статей на 200 мовах. В якому році вона з’явилася? |
|
3. |
Бортовий самописець , що встановлюється на літаках для запису інформації про технічний стан всіх пристроїв , називають «чорним ящиком». Яку він має форму та колір? . |
|
4. |
Скільки малюнків потрібно намалювати для створення півгодинного мультфільму за традиційною технологією? |
|
5. |
Перший комерційний жорсткий диск ємністю 1 терабайт був представлений якою компанією і коли? |
|
Крок 3. Пошуковий бум
|
Питання для пошуку |
Відповідь |
1. |
У першому телефоні, зaпaтeнтoвaному в 1876 році , не було дзвінка - виклик здійснювався через трубку за допомогою свистка. Хто запатентував винахід? |
|
2. |
Зараз Wikipedia налічує понад 13 млн. статей на 200 мовах. В якому році вона з’явилася? |
|
3. |
Бортовий самописець , що встановлюється на літаках для запису інформації про технічний стан всіх пристроїв , називають «чорним ящиком». Яку він має форму та колір? . |
|
4. |
Скільки малюнків потрібно намалювати для створення півгодинного мультфільму за традиційною технологією? |
|
5. |
Перший комерційний жорсткий диск ємністю 1 терабайт був представлений якою компанією і коли? |
|
Слайд 1.
Доброго дня, шановні колеги. Хочу запропонувати вашій увазі майстер-клас на тему «Формування предметних компетентностей на уроках інформатики
засобами моделі змішаного навчання»
Слайд 2.
В умовах реформування освіти, у відповідність до потреб сучасної економіки та інтеграції України в європейський економічний та культурний простір неможливо навчати учнів старими методами!
Слайд 3.
Тому на своїх уроках я впроваджую інтерактивні методи навчання із застосуванням стратегії критичного мислення і елементами дистанційного навчання. А з огляду на специфіку предмета використовую інформаційно –комунікативні технології.
Слайд 4.
Саме ці аспекти є ключовими у моделі змішаного навчання, яку зараз у світі називають моделлю 21 століття. Основна мета blended learning полягає в об’єднанні переваг традиційної класно-урочної та дистанційної освіти.
Слайд 5.
Цю технологію в освітніх колах називають оберненим або перевернутим класом: Лекції учні опрацьовують дистанційно - дома, а домашні роботи: виконання вправ, практичних робіт - в класі.
Слайд 6.
В умовах такого навчання учень стає активним учасником навчального процесу, самостійно здобуває знання, вчиться творчо підходити до вирішення проблем, працює в команді. А учитель з «мудреця і гуру» на сцені перетворюється на консультанта і тьютора.
Слайд 7.
Але для того, щоб спробувати перевернути свій клас, учитель має підготувати електронну платформу і навчальну базу на якій буде здійснюватися дистанційне навчання учнів. Це можуть бути Учительський Блог, Електронна пошта, Он-лайн сервіси для навчання, Відеоуроки.
Слайд 8.
Виникає логічне запитання, як це виглядає на практиці? Я роблю це так…
Слайд 9.
Уявіть, що ви учні 10 класу. І на уроках інформатики вивчається тема
«Інтернет. Служби інтернету»
Слайд 10.
На попередньому уроці учні одержали домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал та відео, подані за посиланнями
Слайд 11.
Аудиторне заняття розпочинається із діагностичної вправи, щоб перевірити чи готові учні до уроку, виявити і усунути можливі прогалини у знаннях. Для цього пропоную зіграти у доміно. Клас ділиться на групи по 2-4 учня. Учням пропонується набір карток-доміношек. Починає гру той хто має термін Інтернет, викладаючи його біля слова початок. Далі гру продовжує той хто має означення до цього терміну….
Вправа закінчується коли буде викладено правильний ланцюжок.
Слайд 12.
Говорять: «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Пропоную перевірити цю тезу і влаштувати експеримент. Мені потрібно 3 добровольця, яким я пропоную однакову інформацію. Експерт буде задавати питання, а ви повинні якнайшвидше дати правильну відповідь.
Питання до класу:
Що робили учасники експерименту? (Шукали інформацію)
Що робив експер? (Задавав критерії пошуку)
Де добровольці брали інформація? (З певної бази даних)
Слайд 13.
Отже, сьогодні на уроці основну увагу ми приділимо Пошуку інформації в мережі. А невід’ємною частиною цього процесу є БРАУЗЕР.
Слайд 14.
Пропоную вам виконати наступну вправу.
На пелюстках квітки напишіть слова (іменники, прикметники), з якими у вас асоціюється термін «БРАУЗЕР».
В залежності від терміну у цій вправі може використовуватися асоціативний кущ, або ментальна карта (мейнд-меп) – карта розуму.
Виконавши вправу, учні дають означення терміну браузер – це програмне забезпечення що дає можливість користувачеві взаємодіяти з текстом, малюнками або іншою інформацією на гіпертекстовій веб-сторінці.
Саме використання браузера і переваг пошукових систем вам знадобляться для виконання наступного завдання.
Слайд 15.
Наступне завдання – це практична робота у вигляді квесту.
Учням пропонується взяти участь у лінійному квесті, у якому правильно виконане завдання є ключем до наступного завдання.
Слайд 16.
Крок 1. Знайдіть шлях до файлу з інструкцією виконання практичної роботи.
D:\Файл\Вікно\Інформаційне.jpg
Слайд 17.
Правильно виконавши завдання учні відкривають файл зображення з QR-кодом. QR-код (англ. quick response — швидкий відгук) — двовимірний штрих-код для розпізнавання якого потрібно мати спеціально встановлене програмне забезпечення наприклад на смартфоні або планшеті, або скористатися відповідними сервісами он-лайн.
В результаті учні одержують посилання на наступне випробування.
http://informschool5.blogspot.com/p/blog-page_4.html
Слайд 18.
Це відповідно сторінка мого блогу на якій розміщено завдання 4. «Пошуковий бум» Здійснивши пошук потрібної інформації, відповіді учні надсилають мені електронним листом на адресу zemrinavik@gmail.com. Вказавши тему листа та своє прізвище.
Слайд 19.
Сьогодні Інтернет завоював практично весь світ. Проникаючи в усі сфери життя сучасної людини, він став її невід'ємною частиною.
Подивіться уважно на зображення.
Що може об’єднувати ці зображення? Як ці спільноти можуть взаємодіяти?
Через соціальні мережі!!!
Саме про ці сервіси та культуру спілкування в Інтернеті – нететикет буде вестися мова на наступному уроці. Учням я повідомляю домашнє завдання, наголошую на необхідності підготовки до тестування або іншого виду контролюючої роботи.
Слайд 20.
Для цього крім власного блогу я використовую освітню мережу Edmodo.com. Ця платформа дає можливість зареєстрованим учням в межах одного класу спілкуватися і обмінюватися файлами, а вчителю проводити опитування, тестування, оцінювання учнів. Батьки при бажанні також можуть долучитися і спостерігати за успіхами своєї дитини.
Слайд 21.
Інколи я кажу учням:
Я нічого вас не навчаю. Я лише тримаю ліхтар, щоб вам було краще видно. А чи захочете ви побачити – ваша справа.
Слайд 22, 23, 24.
І я щиро радію, коли мої вихованці, хочуть, навчаються і досягають гарних результатів на олімпіадах і конкурсах.
Колегам-конкурсантам я теж бажаю перемоги. Усім присутнім успіхів на освітянській ниві.
Дякую за увагу.