Презентація "Ділення виду 40 : 20; 400 : 20; 400 : 200.Розв’язування простих і складених задач"

Про матеріал
Презентація дистанційного уроку на тему: "Ділення виду 40 : 20; 400 : 20; 400 : 200.Розв’язування простих і складених задач" для 3 класу за підручником А. Заїки та С. Тарнавської.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділення виду 40 : 20; 400 : 20; 400 : 200. Розв’язування простих і складених задач

Номер слайду 2

«МІЦНІ ЗНАННЯ – НА ВСЕ ЖИТТЯ»

Номер слайду 3

лютого Дистанційна робота К. хв. Утвори можливі трицифрові числа з чисел 3, 5, 8 та напиши каліграфічно у порядку спадання.

Номер слайду 4

Математичний ланцюжок 40 : 5 * 3 : 6 + 46 = 56 : 8 + 23 + 400 – 230 = 30 : 5 * 100 + 150 + 250 =

Номер слайду 5

ПЕРЕВІРКА

Номер слайду 6

Гра «Обери правильну відповідь» 4 ∙ 10 = 14 30 40 7 ∙ 100 = 70 710 700 300 : 100 = 30 300 3

Номер слайду 7

9 ∙ 10 24 ∙ 10 7 ∙ 100 10 ∙ 5 10 ∙ 32 100 ∙ 9 3 ∙ 10 55 ∙ 10 2 ∙ 100 60 : 6 400 : 10 200 : 100 90 : 10 800 : 10 420 : 10 Усні обчислення

Номер слайду 8

Пригадай!

Номер слайду 9

Тема Сьогодні на уроці ми застосуємо цей спосіб для обчислень такого виду: 80 : 20; 600 : 30 та 800 : 200.

Номер слайду 10

Ознайомлення зі способами обчислень Спосіб випробовування: 20 · 2 = 40 (число 2 не підходить); 20 · 3 = 60 (число 3 не підходить); 20 · 4 = 80 (число 4 підходить). Спосіб послідовного ділення: 80 : 20 = 80 : (10 · 2) = (80 : 10) : 2 = 4 Отже, 80 : 20 = 4

Номер слайду 11

Первинне закріплення 60 : 30 = 80 : 40 = 40 : 20 =

Номер слайду 12

І сп. – добір одноцифрової частини 400 : 200 = а, 200 * а = 400, а = (добери а) ІІ сп. – укрупнення розрядних одиниць 400 : 200 = 4 сот. : 2 сот. = 2 ІІІ сп. – послідовне ділення 400 : 200 = 400 : (100*2) = (400:100) :2 = 4 : 2 = 2

Номер слайду 13

100 : 20= (100 :10) :2 = 10 :2= 20 10*2 600 : 30 = (600:10):3 = 60:3 = 20 10*3 1000 : 50= (1000 : 10):5 = 100:5= 20 10*5

Номер слайду 14

Самостійна робота 60 : 30 = 90 : 30 = 100 : 20 = 80 : 40 = 60 : 20 = 100 : 50 = 800 : 400 = 800 : 40 =

Номер слайду 15

Усна робота над задачею 900 яєць розклали в лотки, по 30 у кожний. Скільки потрібно було лотків?

Номер слайду 16

Робота над задачею Для приготування розсолу для соління помідорів взяли 60 кг води, а солі — у 20 разів менше. На скільки кілограмів менше взяли солі, ніж води?

Номер слайду 17

Розв’язання геометричної задачі

Номер слайду 18

С. 47

Номер слайду 19

С. 48

Номер слайду 20

С. 48

Номер слайду 21

Підсумок уроку

Номер слайду 22

Д ОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 48, № 183 С. 49, № 188

Номер слайду 23

Дякую за співпрацю.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Явна Надія Миронівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
1508
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку