Презентація "Ділення виду 80 : 20; 600 : 30; 600 : 300. Розв’язування простих і складених задач"

Про матеріал

Комп'ютерна презентація застосовується на всіх етапах проведення уроку та відповідає загальнодидактичним принципам наочності, систематичності і послідовності засвоєння знань. Доцільність й ефективність використання ІКТ полягає в тому, що діяльність у рамках презентації допомагає учням інтерпретувати, оцінити, систематизувати навчальний матеріал; елементи мультимедіа підсилюють змістовну частину, допомагають сприйняттю найбільш складних питань, розвивають в учнів гносеологічну активність, спрямовану на “відкриття” нових знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділення виду 80 : 20; 600 : 30; 800 : 200. Розв’язування простих і складених задач

Номер слайду 2

«МІЦНІ ЗНАННЯ – НА ВСЕ ЖИТТЯ»

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 4

Гра “Знайди помилки” 360 : ( 10 · 6) = 6 240 : ( 3 · 4) = 20 640 : ( 8 · 10) = 8 60 : ( 3 · 10) = 2 72 : ( 9 · 2) = 4 80 : ( 4 · 5) = 2

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 6

Гра «Обери правильну відповідь» 4 ∙ 10 = 14 30 40 7 ∙ 100 = 70 710 700 300 : 100 = 30 300 3

Номер слайду 7

9 ∙ 10 24 ∙ 10 7 ∙ 100 10 ∙ 5 10 ∙ 32 100 ∙ 9 3 ∙ 10 55 ∙ 10 2 ∙ 100 60 : 6 400 : 10 200 : 100 90 : 10 800 : 10 420 : 10 Усні обчислення

Номер слайду 8

Пригадай!

Номер слайду 9

Тема Сьогодні на уроці ми застосуємо цей спосіб для обчислень такого виду: 80 : 20; 600 : 30 та 800 : 200.

Номер слайду 10

Ознайомлення зі способами обчислень Спосіб випробовування: 20 · 2 = 40 (число 2 не підходить); 20 · 3 = 60 (число 3 не підходить); 20 · 4 = 80 (число 4 підходить). Спосіб послідовного ділення: 80 : 20 = 80 : (10 · 2) = (80 : 10) : 2 = 4 Отже, 80 : 20 = 4

Номер слайду 11

Первинне закріплення 600 : 30 = 800 : 40 = 1000 : 200 =

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Самостійна робота 60 : 30 = 2 90 : 30 = 3 100 : 20 = 5 80 : 40 = 2 60 : 20 = 3 100 : 50 = 2 800 : 400 = 2 800 : 40 = 20

Номер слайду 14

Усна робота над задачею 900 яєць розклали в лотки, по 30 у кожний. Скільки потрібно було лотків?

Номер слайду 15

Робота над задачею Для приготування розсолу для соління помідорів взяли 60 кг води, а солі — у 20 разів менше. На скільки кілограмів менше взяли солі, ніж води?

Номер слайду 16

Розв’язання геометричної задачі

Номер слайду 17

Розв’язування логічних завдань

Номер слайду 18

Підсумок уроку

Номер слайду 19

Д ОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 125, № 795, 796 С. 124, № 794 (індивідуально)

Номер слайду 20

Дякую за співпрацю.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попова Лідія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
6 березня 2018
Переглядів
4751
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку