Презентація до розробки уроку "дисперсні системи" за технологією перевернутого навчання . Дововнюється документом, що містить хід уроку, інструктивну картку учнів, дидактичні матеріали до уроку. На слайдах 5,6 демонстується посилання на платформу moodle на якій відбувається тестування учнів вдома згідно з технологією уроку та результати тестування. "Робота на болонський бал" - назва виду оцінювання в навчальному закладі ФТЛ ХМР.
Будова та класифікація дисперсних систем ГетерогенніГомогенніДисперсійне середовище. Дисперсна фаза. Межа розподілу фаз(неоднорідні), складові частини можна виявити візуально або за допомогою оптичних приладів, мають поверхню розділу фаз (однорідні), складовічастини не можна визначити ні візуально, ні за допомогою оптичних приладів
Колоїдні розчиниwww.themegallery.com. ЗОЛІГЕЛІДРАГЛІрідкі колоїдні розчини, в яких частинки рівномірно розподіленіЖелеподібна маса, в якій частинки втратили здатність вільно переміщуватись, розподілені нерівномірно утворюються при охолодженні гелів, втрачають текучість; твердоподібні, зберігають форму
Завдання 2 Дисперсне середовище. Агрегатний стан. Дисперсна фаза Тверда. Рідка. Газувата. Тверде. Твердий золь слави металів, кольорове скло, емалі, мінерали, композиційні матеріали Т/Т Тверді емульсіїопал, перли, вологий грунт Р/ТТверді пінипінопласт, монтажна піна, пемза, хліб, сир, морська та капронова губки, зефір Г/ТРідке. Суспензії, золі, гелірічковий мул, зубна паста, желе, томатний сік, кава, чай, какао Т/Р Емульсіїмолоко, нафта, ПВА, латекси, морозиво, білок курячого яйцямайонез, креми Р/РПіни мильна, газованих напоїв, морська, протипожежна, для голінна Г/Р Газувате. Аерозоль твердий дим, пилова хмара Т/ГАерозоль рідкий туман, хмари, струмінь парфумів з пляшечки Р/ГДисперсна система не утворюється Г/ГКласифікація гетерогенних дисперсних систем
Завдання 5 Правила складання сінквейну. У першому рядку - Повинна перебувати сама тема сінквейна. За частини мови це займенник або іменник, і відповідає на питання: Хто? Що?У другому рядку - Знаходяться вже два слова, іноді і словосполучення, які описують властивості і ознаки цього предмета чи явища. За частини мови це зазвичай причастя та прикметники, що відповідають на питання: Який? Яка?У третьому рядку - Містяться вже 3 слова (іноді і словосполучення) які описують дії звичайні для цього явища або об'єкта. За частини мови це дієслова і дієприслівники що відповідають на питання: Що робить?У четвертому рядку - автор пише вже безпосередньо свою думку з обраної теми. Складається з чотирьох слів (або 3-5 слів). П'ятий рядок - Містить в собі знову всього одне слово або словосполучення, відображає суть предмета або явища про яке говориться в сінквейна. Частина мови також іменник або займенник і відповідає на питання: Хто? Що? www.themegallery.com