Презентація « Дистанційне навчання»

Про матеріал
Дистанційне навчання – сукупність наступних заходів: засоби надання учбового матеріалу студенту; засоби контролю успішності студента; засоби консультації студента програмою-викладачем; засоби інтерактивної співпраці викладача і студента; можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією, коригування помилок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Найбільш ефективні методи у викладанні предметів. Заголовок презентации. Метод дистанційного навчання Це процес навчання на відстані від викладача з допомогою інформаційних технологій. Викладач повинен відмінно володіти різними онлайн ресурсами: платформами, інтерактивними дошками, програмами, конструкторами тестів і т.п. Практичні завдання для студентів чи учнів необхідно адаптувати до мультимедійних можливостей комп’ютера. Запроваджувати нові інструменти в навчальний процес потрібно поступово: не перевантажувати і не відволікати студентів від суті предмету. 

Номер слайду 2

Найбільш ефективні методи у викладанні предметів. Наочні методи. Це види методів навчання, засновані на візуальному сприйнятті інформації. Тому в заняттях активно використовуються різноманітні ілюстративні матеріали. Завдяки зоровій пам’яті людина здатна запам’ятати до 80% інформації. Педагог може приносити як готові ілюстрації, так і пропонувати студентам виготовити їх самим.. Існують різні форми подачі візуальної інформації: Карти, схеми, таблиці, Зображення, фотографії;Ментальні та інтерактивні карти;Відеоролики;Комікси;Креслення;Квести, кросворди. Ребуси, пазли.

Номер слайду 3

ПЕРЕВАГИНЕДОЛІКИВикладання лекційного матеріалу у вищій школіЛекція привчає до пасивного сприйняття чужих думок, гальмує самостійне мислення. Чим краще лекція, тим ця вірогідність більше. Одні студенти встигають осмислити, інші - тільки механічно записати слова лектора. Деяка частина лекцій носить не проблемний, а інформаційно-описовий характер, це привчає студентів до пасивного, некритичного сприйняття чужих думок, гальмує прагнення мислити самостійно. Великі потоки слухачів (понад 50) позбавляють викладача можливості ефективно управляти розумовою діяльністю студентів. Вирізняється своєю економічністю. Студент має можливість за порівняно короткий час отримати значний обсяг наукової інформаціїУчасть студентів у педагогічному дійстві, яке називається лекцією, є корисною школою для тих, хто у майбутньому займатиметься науково-педагогічною діяльністю. У процесі читання лекції можна врахувати специфіку професійної підготовки студентів, їхні інтереси. Лекція незамінна, коли має місце дефіцит літератури. Творче спілкування лектора з аудиторією, співтворчість, емоційна взаємодіяrrrrrrrrrr

Номер слайду 4

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!03.09.20 ГГНазвание презентации4

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
4 лютого 2023
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку