ВСТУП
Останнім часом темі дистанційного навчання приділяється багато уваги,оскільки внаслідок поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та через активні бойові дії більшість навчальних закладів України повинні були перейтина дистанційну форму навчання.
Саме з цього моменту почався найбільший розвиток дистанційної освітив Україні. Проте варто підкреслити, що більшість вчителів та здобувачів освіти були не готовими до цього, а тому питання найважливіших.
Основним завданням вчителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти. Тому всі аспекти навчання повинні бути спрямовані на розвиток творчої особистості і розкриття обдарованості кожної дитини.
Методична комісія учителів 3-4 класів у 2022/2023 н.р. буде працювати над проблемою «Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітнійпід час воєнного та післявоєнного станів».
У 2022/2023 н.р. методична комісія працюватиме над:
створенням умов для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти в умовахвоєнного та післявоєнного станів;
розвитком у здобувачів освіти самостійного критичного та креативного мислення;
впровадженням сучасних інноваційних педагогічних технологій,інформаційно-комунікативних засобів навчання в освітній процес в
умовах воєнного і післявоєнного станів.
Ø Формуванням у здобувачів освіти високої громадянської активності та національної свідомості.
СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ 3-4 КЛАСІВ
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Осві-та |
Стаж |
Категор/ Звання |
Рік атест. |
Проблема, над якою працює |
Засідання 1
Тема. Нова парадигма освіти у глобальному світі
Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми,орієнтованої на майбутнє.
Гордон Драйвен,Джаннет Вос
№ з/ п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4.
5.
|
Аналіз роботи МК за минулий навчальний рік та затвердження плану роботи МК на 2022 – 2023 н. р.
Обговорення методичних рекомендацій «Особливості навчально- виховного процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2022 - 2023 н.р.»
Розгляд інструкцій щодо заповнення Класного журналу в 1- 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів
Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Календарне планування в початкових класах.
Обговорення методик формувального оцінювання здобувачів освіти у 3 та 4 класах.
|
Вересень |
Литвин Н.В.
Заступник директора з НВР
Заступник директора з НВР, члени МК
Заступник директора з НВР, члени МК
Члени МК
|
Засідання 2
Тема. Критичне і креативне мислення: ресурси і практики
«Щоб не перетворити дитину у склад знань, комору правил і формул, треба вчити її мислити»
В.О. Сухомлинський
№ п/п |
Зміст роботи
|
Термін проведення |
Відповідальний |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6. |
Дискусія «Мислення логічне, креативне, критичне: нові виклики і нові умови»
Доповідь «ТРВЗ як інструмент розвитку критичного мислення та креативності учнів початкової школи»
Відкритий урок з математики у 3-А класі.
Практичне заняття «Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності»
Міні-тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-терапії»
Тиждень початкових класів
|
Грудень |
Члени МК
Софінська О.Б.
Литвин Н.В.
Верхола Н.І., Коваль Н.В.
Психолог Сенюта М.М.
Члени МК |
Засідання 3
Тема. «Формування у здобувачів освіти високої громадянської активності та національної свідомості»
Не дивіться на Україну, як на землю своїх батьків. Дивіться на неї, як на землю своїх дітей. І тоді прийдуть зміни…
С. Вакарчук
№ з/п |
Зміст роботи
|
Термін проведення |
Відповідальний |
1.
2.
3.
4.
|
Доповідь на тему: «Формування національно-патріотичної компетентності учнів»
Аукціон педагогічних ідей «Шляхи вдосконалення виховання громадянина-патріота»
Круглий стіл «Формування гармонійно-розвиненої особисті, яка поєднувала б у собі і духовне багатство, моральну чистоту, патріотизм і дисциплінованість»
Відкритий урок з «Я досліджую світ» (ІК) у 4-Б класі
|
Лютий |
Лозинська Н.С.
Рій І.М.
Члени МК, Пирч І.М.
Семусь Л.В. |
Засідання 4
Тема. Підсумки роботи методичної комісії вчителів 3-4-их класів за навчальний рік
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.
Олександр Білаші
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Відповідальний |
1.
2.
3.
4.
|
Звіт керівника МК про підсумки роботи за рік.
Педагогічні здобутки учителів початкових класів. Звіт членів МК щодо навчання на курсах підвищення кваліфікації, вебінарах, освітніх платформах.
Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи МК на наступний навчальний рік.
Екскурсія у м. Львів |
Травень |
Семусь Л.В.
Члени МК
Члени МК
Члени МК |
|
|
|