Презентація «Діяльність СП в межах інклюзивного класу та індивідуально з дітьми з ООП»

Про матеріал

Лекція-роз'яснення: «Діяльність СП в межах інклюзивного класу та індивідуально з дітьми з ООП»


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лекція- роз’яснення: «Діяльність СП в межах інклюзивного класу та індивідуально з дітьми з ООП»Підготувала: соціальний педагог Харківського ліцею 107 ХМР ХО – Юріна Дар’я Дмитрівна. Харків 2021

Номер слайду 2

Дайте відповідь на запитання будь-яким зручним для Вас способом:: «Чи є у Вашому навчальному закладі діти з ООП?». Встановлення зв’язку

Номер слайду 3

Закон України “Про освіту”: Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі, яка відповідає її розвитку.“Доступність для кожного громадянина всіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою...”“Рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей...”

Номер слайду 4

Інклюзивна освіта: завдання соціального педагога. У листі Міністерства освіти і науки, молоді і спорту №1/9-1 від 02.01.2013 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання» визначено основні завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі Постанова КМУ від 15.09.2021 N 957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти”

Номер слайду 5

Пункт 4 в редакції Постанови КМУ N 588від 09.08.2017 Керівник загальноосвітнього навчального закладу на підставі заяви батьків або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, висновку ІРЦ та за підтримки відповідного органу управління освітою організовує клас з інклюзивним навчанням, створює необхідну матеріально-технічну та навчально-методичну базу, здійснює добір відповідних педагогічних працівників тощо. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах

Номер слайду 6

Інклюзивно-ресурсний центрІнклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти.https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/545-2017-п#Text

Номер слайду 7

Види інклюзіїПорушення зору. Порушення слуху. Порушення інтелекту. Мовленнєве порушення. Порушення опорно-рухового апарату. Складна структура порушень*Емоційно-вольові порушення, аутизм

Номер слайду 8

Перегляд мультфільмуhttps://www.youtube.com/watch?v=Usswy1kusf. M“Аутизм може робити вражаючі речі”

Номер слайду 9

Чек-лист мультфільмів про особливих людей

Номер слайду 10

Переваги спільного навчання{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Для дітей з особливими освітніми потребами. Для інших дітей. Для педагогів. Для батьків. Для батьків інших дітей. Потрібно заповнити таблицю

Номер слайду 11

Особливості реалізації функцій соціального педагога у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Діагностика. Консультування. Профілактичні та просвітницькі заходи. Соціально-педагогічний супровід. Соціально-педагогічний патронаж

Номер слайду 12

Ресурсна кімнатанаказом Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2018 року № 414 Про типовий перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти Фото з інтернету

Номер слайду 13

Практичне завдання. Педагогічна задача. Задача1. У звичайному класі навчається дівчина-підліток з ООП. Опікун дівчини звертається до соціально-психологічної служби за допомогою: дівчинка перестала хотіти ходити до школи через те, що вона дуже малого зросту (наслідки захворювання), а також важко засвоює навчальний матеріал через інтелектуальні порушення. Відносини з однокласниками не погані, але друзів нема. Дівчинка захоплюється виготовленням поробок власними руками. Розробіть власний алгоритм дій.

Номер слайду 14

Задача2*. В інклюзивному класі навчається хлопчик з інтелектуальними порушеннями. Соціально-психологічною службою було проведено соціометричне дослідження серед дітей цього класу, щоб дізнатися, як сприймають однокласники свого товариша, чи з’явився комунікативний зв’язок. Майже ніхто з дітей не написав прізвища цієї дитини у «позитивному» виборі, але й у «негативному» його зовсім не було. У «негативному» виборі лідером стала зовсім інша дитина з класу (як згодом пояснили діти, вона завжди порушує дисципліну та ображає їх). Які висновки можна з цього зробити? Які заходи слід провести? Практичне завдання. Педагогічна задача.

Номер слайду 15

Практичне завдання. Педагогічна задача. Задача3. У першому класі навчається дитина з ООП (порушення слуху та зору). Мама дівчинки звертається до адміністрації за допомогою: “донька не встигає за програмою”. Хоче замість фізичної культури записати її на додаткові заняття з математики та української мови, а також залишатися додатково після уроків. Дівчинка дуже кмітлива, швидко навчилась читати по губам, має друзів у класі. Яка насправді проблема цієї сім’ї? Алгоритм дій.

Номер слайду 16

“Як встановити контакт з дитиною з ООП”Праймінг. Спілкування через дзеркало....не лише текстову частину, але і яскраві картинки, фотографії, схеми....дитина цікавиться птахами або звірятками – отже, у візуальних матеріалах треба використовувати саме ці ілюстрації....надавати інформацію в такій формі, яка пускає в дію органи чуття, що найбільш розвинені в цієї дитини....надавати такій дитині змогу обирати методику виконання завдання. Спостереження.

Номер слайду 17

Рекомендації:http://www.ussf.kiev.ua/ieeditions/22/http://dano.dp.ua/attachments/article/1061/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8 F%20%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8 E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20-%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdfhttps://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/posibniki/inklyuziyavnz.pdfhttps://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/posibniki/Inclusive_study_Sep17.pdf

Номер слайду 18

Рефлексія(намалюйте/обведіть на аркуші свою долоню)1. М – мої надбання2. Б – близькість до мети3. С – самопочуття4. В – взаємодія5. В – важливо ще дізнатися про...

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали для друку
Інкл
Додано
10 січня 2022
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку