Девіз уроку:«Напружуй нерв, напружуй мозок,Сприймай, збагни і зрозумій
Номер слайду 2
Експрес - тести1. Літосфера –це: (2б) А)повітряна оболонка; Б) тверда оболонка; В) водна оболонка; Г) жива оболонка.2. Найчастіше землетруси бувають на кордонах:(2б) А)літосферних плит; Б) держав; В) областей; Г) районів.3. Унаслідок зіткнення літосферних плит утворюються:(2б) А)низовини; Б) плоскогір’я; В) гори; Г) височини.4. Установіть відповідність між частинами внутрішньої будови Землі:(3б) 1. Ядро А) складається з мінералів та гірських порід; 2. Земна кора Б) найбільший внутрішній шар планети; 3. Мантія В) складається з внутрішнього та зовнішнього; Г) жива оболонка.5. Вибрати з переліку три характеристики щодо землетрусів:(3б) 1. Руйнування. 2. Земна кора. 3. Мантія. 4. Розривна хвиля. 5. Ядро. 6. Гірська порода. 7. Підземні поштовхи
Самоперевірка. Варіант 1: 3,5,6,1,2,4 Варіант 2: 4,2,1,6,5,3
Номер слайду 6
Тема уроку: Вулканізм і вулкани.
Номер слайду 7
1. Вулканізм як складова частина магматизму.2. Будова вулкана.3. Класифікація вулканів.4. Інші види вулканічної діяльності.5. Позитивні наслідки вулканізму. План
Номер слайду 8
Магматизм. МАГМАТИЗМЗОВНІШНІЙ (вулканізм)(магма виливається на поверхню і утворює лаву) ВНУТРІШНІЙ(магма не досягає земної поверхні і застигає в тріщинах земної поверхні)Магматизм – це підняття магми під тиском на земну поверхню по тріщинах земної кори.
Домашнє завдання1. Прочитати § 212. Підготувати інформацію «Вулканізм в Україні » - 3 учні3. Індивідуальне завдання 2 учням – знайти цікаві факти про гейзери
Номер слайду 26
Метод «5 речень»1. Сьогодні на уроці мені …2. Мене особливо здивувало те, що …3. До початку уроку я думав(думала), що …4. Було б добре, якби …5. Мені не сподобалося …
Номер слайду 27
Дякую всім за роботу. Бажаю вам успіху в навчанні, а він не приходить без напруження нервів, мозку та волі, без віри у свої сили. Нехай вам всім щастить.