Презентація для 6 класу НУШ з географії "Чому бувають землетруси"

Про матеріал
Презентація для 6 класу НУШ з географії "Чому бувають землетруси". за модельною навчальною програмою «Географія. 6–9 класи»для закладів загальної середньої освіти( Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В. , Гільберг Т. та ін )Підручник: Т.Гільберг, А.Довгань, В.Совенко.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Чому бувають землетруси За модельною навчальною програмою «Географія. 6–9 класи»для закладів загальної середньої освіти( Запотоцький С. П., Карпюк Г.І., Гладковський Р. В. , Гільберг Т. та ін )Підручник: Т. Гільберг, А. Довгань, В. Совенко. Підготувала вчителька географіїРосошанської гімназії Свалявської міської ради. Кричфалушій Іванна Іванівна

Номер слайду 2

Компетентності: Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій:Інформаційно-комунікаційна. Навчання впродовж життяІнноваційність Екологічна компетентність. Громадянські та соціальні компетентності Мета: поглибити та систематизувати знання про внутрішні процеси Землі; формувати знання про землетруси та райони їх поширення; розвивати уміння працювати з картами та схемами атласу; продовжити формування світогляду, який базується на бережливому ставленні до довкілля; розвивати вміння працювати в групах, висловлювати і доводити власну думку; виховувати пізнавальний інтерес до професії сейсмолога, любов до планети і її розуміння.

Номер слайду 3

Очікувані результати Учень: розуміє зміст понять «літосфера», «літосферна плита», «землетрус», «епіцентр землетрусу» «сейсмічний пояс»;використовує фізичну карту як джерело інформації;здійснює пошук географічної інформації з різних джерел;використовує картографічні онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для моделювання ідосліджень;створює самостійно / в групі, з допомогою вчителя навчальні моделі для дослідження процесів у літосфері;встановлює з допомогою вчителя взаємозв’язки явищ і процесів у літосфері;використовує здобуті знання і набутий досвід для збереження життя й здоров’я свого та інших людей під час землетрусу. Прийом «Географічний кінозал» Переглянути відео

Номер слайду 4

«Гронування» або Хмара слів Що уявляє собі учень, коли чує слово «землетрус» Інтерактивна гра в онлайн-сервісі «Learningapps».https://learningapps.org/27492604 ГРА «Знайди зайве слово»В кожному рядочку поданих географічних слів знайди зайве слово, яке не відповідає даній темі.1. Сейсмограф, сейсмолог, нівелір.2. Епіцентр, гіпоцентр, кратер.3. Землетрус , гіпоцентр, рівнина.4. Ключевська Сопка, Етна, Говерла.

Номер слайду 5

1. Підготуйте повідомлення про найбільш руйнівні землетруси, які відбулись вже в ХХІ столітті3. Порівняйте карту літосферних плит та карту землетрусів та зробіть висновок про їх взаємозв’язок2. Відчуйте себе сейсмологом і заповніть схему інтенсивності поштовхів під час землетрусу

Номер слайду 6

Розроблення «пам’ятки» жителю і туристу про ознаки наближення землетрусу. Робота у групі для розв’язання проблеми: Створення Лепбуку з правилами поведінки під час землетрусу.

Номер слайду 7

pptx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Презентації
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку