Усний рахунок. Усно назви. Які числа пропущені в ряді чисел?
Номер слайду 3
* З нового рядочка запиши каліграфічну хвилинку – число 1 та з початку нового рядочка - 2 Запиши
Номер слайду 4
найменше двоцифрове число; найбільше одноцифрове число; число, наступне за числом 9, 7, 6;число, що передує числу 6, 3, 8;числа, що більше за 1 але менше за 5;Числа від 5 до 10;Запиши числа у прямому порядку. Запиши числа у протилежному порядку. Запиши
Номер слайду 5
ВІДГАДАЙ ЗАГАДКИТЕМА УРОКУ• Ніг не маю, а ходжу, рота не маю, а скажу: Коли тобі спати,А коли вставати. (Годинник) • Хто біжить без ніг?(Час) • Нас сім братів, літами всі рівні, а іменем різні. (Дні тижня) • Дванадцять братів один за одним ходять, один одного не обходять. (Місяці року)
Номер слайду 6
Час – це одна із властивостей існування нашого світу. Час пливе з минулого в майбутнє через теперішнє незалежно від нас. Секунди складаються в хвилини, хвилини – в години, години – в доби, доби – в місяці, роки, століття, тисячоліття і т. д. Час– це певний момент, під час якого відбувається що-небудь. Ніхто не може зупинити часу або повернути його назад. Що таке час?
Номер слайду 7
Казка «Думка старого годинника»Не пам’ятаю, хто першим вигадав мені таке легковажне прізвисько – Ходики. Так, я ходжу, ходив і ходитиму. На те й я годинник. Ще коли вас на світі не було, я все міряв і міряв безкінечний час, зупиняючись лише на мить підтягування гирі. – так – так , тік - так.
Номер слайду 8
Які є годинники?
Номер слайду 9
ПОПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМhttps://youtu.be/h. UKq. Kvzcuso Опрацювати відео за посиланням
Номер слайду 10
https://youtu.be/h. UKq. Kvzcuso Опрацювати відео за посиланням
Номер слайду 11
ПОПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМс. 40
Номер слайду 12
ПОПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМс. 411 доба = 24 год.1 год. = 60 хв.1 хв. = 60 с.https://youtu.be/p. JW62m. Aw_ys. Перегляньте відео
Для самостійного опрацювання. Зошит ст.20 (Розфарбуй тварин,які рухаються повільно). Ст.21 (розфарбуй предмети,які можуть рухатися швидко та із двох малюнків вибери,той, де робота триває довше.)ст. 22 (Напиши зразок швидко, повільно, ще повільніше та сполучи малюнок зі словом)ст. 23( намалюй день і ніч)Ці завдання виконати на завтра.
Номер слайду 17
Творча діяльність. Виконати до кінця тижня* Пропоную спробути виготовити навчальний годинник для вивчення часу власноруч. Сфотографуй свою роботу.* Бажаю натхнення та творчих успіхів! У тебе все вийде!
Номер слайду 18
Підсумок уроку. Рефлексія —З яких частин складається доба?— Скільки годин має 1 доба? — Скільки хвилин у годині? — Скільки секунд у хвилині?