Презентація для уроку-гри "Великий гаманець" до міжнародного тижня грошей Global money week

Про матеріал

Супроводжуюча презентація для проведення уроків фінансової грамотності, зокрема в межах міжнародного тижня грошей Global money week. Презентація містить: 1) пояснення мети тижня Global money week 2) запитання для обговорення проблеми формування особистого бюджету, спонтанних та необхідних покупок. 3) Гра-імітація "Великий гаманець" 4) Підсумкова інтерактивна вправа у вигляді кросворду на базі Learning apps

Матеріал доречний для проведення на уроках етики або під час класних виховних заходів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Global money week (Всесвітній тиждень грошей)Це щорічна міжнародна інформаційна кампанія, котра включає заходи з фінансової грамотності для дітей та молоді. Також, це тиждень, коли у різних країнах світу проходить безліч заходів, уроків, лекцій, майстер-класів, конкурсів та змагань задля підвищення фінансової обізнаності молодого покоління.

Номер слайду 4

Підготовка для учнів: Візьміть аркуш паперу;Ручку;Олівець;

Номер слайду 5

Фінансові терміни. Як ви розумієте слово “бюджет” ?

Номер слайду 6

Значення слова “бюджет”Бюджет – це розрахунок доходів та витрат окремої людини або родини за певний проміжок часу. Бюджет може бути профіцитним (коли грошей більше ніж витрат)Або бюджет може бути дефіцитним (коли витрати переважають прибуток)

Номер слайду 7

Запитання. Чи доводилося Вам коли-небудь раніше складати бюджет?

Номер слайду 8

Запитання. Чи бачили Ви або чули від дорослих, як вони складають бюджет?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Запитання. Що треба робити, коли йдеш до магазину й бачиш багато речей, які хотілося купити, алена це не вистачає грошей?

Номер слайду 11

Запитання. Чи Ви та Ваші рідні обговорюють перед тим, як йти до магазину, що потрібно купити, щохочеться придбати та без чого можна обійтись?Чи беруть Вас батьки з собою на закупи? Чи запитують вони, що Ви хочете купити і відчого варто утриматися?

Номер слайду 12

Запитання. У чому полягає різниця між «спонтанними (імпульсивними, емоційними,незапланованими) покупками» та «запланованими (необхідними) покупками»? Наведіть приклади з власного життя?

Номер слайду 13

Запитання. Як ви думаєте, що може допомогти уникнути спонтанних покупок?

Номер слайду 14

Готуємо список покупок{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Бажання (спонтанні покупки)Вартість товарів-бажань. Потреби (необхідні покупки)Вартість необхідних товарів. Ваш бюджет: 1000 гривень

Номер слайду 15

Завдання. Розподіліть у свою табличку “список покупок” спонтанні та необхідні товари. Вказуйте також їх ціну. Потім, порахуйте вартість усіх записаних вами необхідних товарів. Та запишіть цю суму під табличкою. Чи вклалися ви у бюджет?

Номер слайду 16

Жувальна гумка (20 гривень)

Номер слайду 17

Гречка (100 гривень)

Номер слайду 18

Олія (100 гривень)

Номер слайду 19

Дартс (350 гривень)

Номер слайду 20

Парацетамол / ліки (150 гривень)

Номер слайду 21

М’яка іграшка (400 гривень)

Номер слайду 22

М’ясо (250 гривень)

Номер слайду 23

Худі (800 гривень)

Номер слайду 24

Льодяники (50 гривень)

Номер слайду 25

Мед (150 гривень)

Номер слайду 26

Запитання. Як ви відноситесь до купівлі товарів, які раптом захотілося придбати після перегляду реклами? Чи правильно так планувати покупки?

Номер слайду 27

Запитання. Як ви можете використати почуту сьогодні інформацію в майбутньому?

Номер слайду 28

Підсумковий міні-кросвордhttps://learningapps.org/watch?v=pbgjpbgoj23

pptx
Додав(-ла)
Умєров Руслан
Додано
22 березня 2023
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку