Презентація до бінарного уроку природознавства й образотворчого мистецтва

Про матеріал
Презентація до бінарного уроку природознавства й образотворчого мистецтва. Можна використати як ідею для відкритого уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Умови життя на планеті Земля. Декоративне панно «Планета Земля»

Номер слайду 2

НАВЧАННЯ БЕЗ МІРКУВАННЯ – ДАРЕМНЕМІРКУВАННЯ БЕЗ НАВЧАННЯ-НЕБЕЗПЕЧНЕ. КОНФУЦІЙ

Номер слайду 3

Притча «Усім не вгодиш!» Якось Ходжа Насреддін йшов у село зі своїм си ном. Хлопчик їхав верхи на віслюку. По дорозі вони зустріли двох жінок і почули, як одна каже іншій: «Ох вже ця молодь! Хлопчик спокійно їде на віслюку, коли його старий батько йде пішки. Дивно!». «Батько, – сказав хлопчик, – ти наполіг на тому, щоб я їхав верхи, чи не так? Давай же, не відмовляй- ся, сідай на віслюка!». І вони вирушили далі: Ходжа – верхи на віслюку, хлопчик – пішки. Через деякий час вони зустріли двох самотніх старців. «Гей, старий! – промовили вони. – Твої кістки вже висохли та постаріли. Ти стоїш однією ногою в моги лі. А твій син, хіба він заслуговує того, щоб висохну ти як ти? Нехай він їде верхи!». Коли вони пройшли далі, Ходжа посадив сина на віслюка разом з собою. Вони їхали вдвох під палючим сонцем і наблизилися до купки роззяв, які сиділи обабіч дороги. «О, яка жорстокість! Бідна тварина! Йому занадто важко везти двох! Бідна тварина майже вмирає!». «О, заради Бога!» – сказав Ходжа. Він зліз з віслю- ка, і вони пішли поряд, женучи його попереду. Але в наступний момент зустрілися з двома чоловіками, які стояли біля дороги. «О, Аллах! Подивіться на цих ідіотів! Осел йде попереду, стрибає та скаче, не маючи вантажу на спині, а вони йдуть слідом, стікаючи потом і припадаючи пилом. Які ж дурні люди бувають на світі!» Нарешті Ходжа обернувся до сина і промовив: «Ось, бачиш! Хай живуть ті, хто може уникнути людської поголоски! Завжди знайдеться незадоволений тим, що ти робиш. Тому працюй тільки заради Аллаха»

Номер слайду 4

Інтегрований урок - це урок, який проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах

Номер слайду 5

Мета уроку: систематизувати знання учнів про живу і неживу природу; визначити чинники, що забезпечують існування життя на Землі; розвивати навички роботи з додатковою інформацією; виховувати цікавість до навколишнього світу; сформувати в учнів поняття про декоративне мистецтво та його різновиди на прикладі різних творів; формувати вміння декоративного вирішення композиції.

Номер слайду 6

ПРИВІТАННЯ – ЗНАЙОМСТВО Вправа «Перетворення» Мета: сприяти знайомству учасників через самовираження за допомогою метафоричних засобів: 1. Якби я був явищем природи, то був би… 2. Якби я був твариною, то був би… 3. Якби я був, деревом, то був би…

Номер слайду 7

Життя на Землі існує скрізь: і на найвищих гірських вершинах, і у найбільших глибинах океанів, і в найсуворіших умовах піщаних та льодових пустель, у жерлах вулканів. Завдяки ж чому на Землі можна спостерігати таке різноманіття живого? Без чого неможливе було б існування і розвиток живих істот?

Номер слайду 8

Усі живі істоти на планеті дуже різні, проте завжди цікаві, а іноді просто фантастичні. Важко достеменно сказати, скільки існує видів живих істот.

Номер слайду 9

За підрахунками вчених: рослин — близько 350 тис. видів

Номер слайду 10

тварин — 1,5 млн. видів

Номер слайду 11

мікроорганізмів — 75 тис. видів

Номер слайду 12

Цікавий і складний світ, що нас оточує, охоплює безліч об’єктів природи: це люди, і квіти, і гори, і птахи, і машини, і річки, і книги та ін. Назвіть будь-ласка свої приклади об'єктів природи

Номер слайду 13

Розділити дані об'єкти на дві групи. Книга. Малина Яблуко. Кіт. Стіл. Зошит. Береза

Номер слайду 14

Жива природанежива природа

Номер слайду 15

Чому ви об’єднали саме ці об’єкти разом? Що в них спільного? Що відмінного?

Номер слайду 16

Чим же об’єкти живої природи відрізняються від об’єктів неживої природи? Вчені до цього часу так і не дійшли спільної думки. Тому тільки спробуємо визначити основні ознаки живого

Номер слайду 17

«Асоціативний кущ»

Номер слайду 18

Чому саме на нашій планеті існує життя? Відповісти на це питання можна, тільки узагальнивши багато інформації про різноманітні природні чинники

Номер слайду 19

Об’єднання в групи Жовтий колір – група “Африка”Червоний колір – група “Австралія”Синій колір – група “ Євразія”Голубий колір – група “Південна Америка” Оранжевий колір – група “Північна Америка”

Номер слайду 20

Робота в групах. Знайти картки з правильною відповіддю на запитання. Які потрібні умови для життя на планеті Земля?

Номер слайду 21

Умови для життя на планеті : Положення Землі в Сонячній системі ;Сонце дає нашій планеті світло й тепло;Повітряна оболонка Землі;Вода — дивовижний і найбільш поширений мінерал на Землі.

Номер слайду 22

З давніх давен і по сьогодення красу всієї нашої планети описували в поезіях та зображали в живописних картинах, виготовляли панно з різних предметів.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Декоративне мистецтво – це вид образотворчого мистецтва, що вносить художню організацію в усі сфери життя людини. Слово “декоративний” походить від латинського слова dekorare – прикрашувати. Панно — декоративний живописний або скульптурний твір, призначений для оздоблення стіни чи стелі.

Номер слайду 25

Робота в групах Знайти картки з правильною відповіддю на запитання. Коли виникло декоративне мистецтво?Як поділяється?Що таке панно?

Номер слайду 26

Виконання завдання практичного характеру Поселити тварини і рослини відповідно умов їх проживання та знайти місце розташування кожного материка

Номер слайду 27

Підсумки На сьогоднішньому занятті ми розглянули географічні поняття та поєднали з поняттями образотворчого мистецтва,що є доказом цілісності освітнього процесу.

Номер слайду 28

Галявинка позитивного настрою

Номер слайду 29

Робота в класі

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 січня 2022
Переглядів
349
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку