Презентація до уроку. Інформатика. 2 клас. "До чого може призвести помилка в алгоритмі? Складання лінійних алгоритмів. Перевірка їхньої правильності. Виправлення помилок."

Про матеріал

Презентація до уроку інформатики для 2 класу до теми "До чого може призвести помилка в алгоритмі? Складання лінійних алгоритмів. Перевірка їхньої правильності. Виправлення помилок."

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Складання лінійних алгоритмів. Перевірка їхньої правильності. Виправлення помилок. Сьогодні:22.02.2022 Підготувала. Студентка 4 курсу. Нетеса Світлана. До чого може призвести помилка в алгоритмі? Інформатика

Номер слайду 2

Подивилися на мене, Усміхнулися усі: Хто готовий до роботи?Хто бадьорий?Молодці!ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Номер слайду 3

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Номер слайду 4

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬКоманда – це чіткий і короткий наказ. Виконавець – той, хто розуміє і може виконати команди.

Номер слайду 5

ГРА «ВІРЮ-НЕ-ВІРЮ»Монітор – це пристрій який відображає інформацію з якою ви працюєте. Клавіатура призначена для ведення букв, символів, значків. За допомогою системного блоку можна роздрукувати інформацію на папір. Миша вибирає об’єкти. Послідовність виконання дій це команда?Команда – це чіткий короткий наказ? Ручка, зошит, книжка це виконавці команд?style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 6

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІПОМИЛКА

Номер слайду 7

ЯК ЗНАЙТИ ТА ВИПРАВИТИ ПОМИЛКИ В АЛГОРИТМАХ?Складання алгоритму – завдання складне й відповідальне. У навчальних середовищах складання алгоритмів для виконавця добирають набір команд для отримання очікуваного результату.

Номер слайду 8

ЯК ЗНАЙТИ ТА ВИПРАВИТИ ПОМИЛКИ В АЛГОРИТМАХ?Для перевірки правильності алгоритму його запускають на виконання в цьому середовищі. Якщо алгоритм складено неправильно, то на екрані з’явиться повідомлення про помилку або жодна дія не відбуватиметься. Необхідно знайти й виправити помилку, після чого знову виконати алгоритм.

Номер слайду 9

«РОЗУМНІ БЛОКИ»

Номер слайду 10

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 11

Ознайомлення з вікном програми

Номер слайду 12

Допоможіть котику з’їсти його м’ясце. Уникайте перешкод.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ПЕРЕВІР СЕБЕ

Номер слайду 15

ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ХВИЛИНКА

Номер слайду 16

Не розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя. Сиди правильно: спина рівна, лікті – на столі, ноги – на підлозі. Не торкайся екрана монітора пальцем. Не клади нічого на клавіатуру. Підчас роботи за комп’ютером руки мають бути чистими та сухими. Слідкуй щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою від 5о см. Не торкайся задньої панелі монітора та системного блоку. Не чіпай дротів, це небезпечно. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Номер слайду 17

ПРАКТИЧНА РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ

Номер слайду 18

У чому полягає помилка у рішенні проблеми? Знайдіть її та допоможіть Дубі з'їсти його обід.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ПЕРЕВІР СЕБЕ

Номер слайду 22

РЕФЛЕКСІЯ. Гра ― «ТАК, НІ» (кахут)1. Я зрозумів, що таке алгоритм.2. Я можу знайти помилку в алгоритмі.3. Я можу виправити помилку в алгоритмі.4. Я можу скласти простий алгоритм.5. Мені вдалося нагодувати кота.― ТАК― НІ

Номер слайду 23

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
22 березня 2023
Переглядів
950
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку