Гра як найкраще стимулює учнів початкових класів до пізнання нового. Гра – це школа спілкування дитини. Ігри в школі, перш за все дидактичні повинні приковувати нестійку увагу дітей до матеріалу уроку, давати нові знання, заставити їх напружено мислити.
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТВІДДІЛ ОСВІТИДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИЦИКЛ УРОКІВ ДЛЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ З НАВЧАННЯ ГРАМОТИЗА ТЕМОЮ «СЛОВО»творча група вчителів початкових класів м. Білозерська. ЗЗСО № 15 Білоножко О.І., Латкун С. В. Нитник А. Ю., Стельмах Г. А. Жуковська О. О. ЗЗСО № 13 Бабенко О. М.м. Добропілля2018 рік
Цикл уроків на тему "Слово", розроблений із застосуванням ігрових методів діяльності. Цикл уроків у природі з навчання грамоти за темою "Слово" розроблений з урахуванням вікових особливостей учнів початкових класів (1 клас), використано рекомендації Концепції Нової української школи та Нового Державного стандарту початкової освіти. Гра як найкраще стимулює учнів початкових класів до пізнання нового. Гра – це школа спілкування дитини. Ігри в школі, перш за все дидактичні повинні приковувати нестійку увагу дітей до матеріалу уроку, давати нові знання, заставити їх напружено мислити.
ДАНИЙ ЦИКЛ УРОКІВ СКЛАДАЄТЬСЯ З 4 ЗАНЯТЬ :1. УРОК В ПРИРОДІ Тема : Слова, які відповідають на запитання «Що?». Розвиток умінь відповідати на питання «Що це?»Мета: ознайомити дітей зі словами назвами предметів ,познайомити на які вони відповідають запитання , розвивати усне і письменне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас, розвивати пам’ять, мислення, увагу, рішучість, уміння приймати рішення, виховувати інтерес до вивчення рідної мови. Місце проведення : шкільний сад2. УРОК В ПРИРОДІТема: Слова, які відповідають на запитання «Хто?». Розвиток умінь відповідати на питання «Хто це?»Мета: активізувати знання дітей про слова - назви предметів , пригадати на які вони відповідають запитання , розвивати усне і письменне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас, розвивати пам’ять, мислення, увагу, уміння приймати рішення, виховувати інтерес до вивчення рідної мови, вдосконалювати рухові якості ( координація рухів)Місце проведення : парк біля школи.
3. УРОК У ПРИРОДІТема : Слова, які відповідають на запитання «Який?Яка?Яке?Які?». Світлофор. Мета: ознайомити дітей зі словами ознаками предметів ,познайомити на які вони відповідають запитання , розвивати усне і письменне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас, розвивати пам’ять, мислення, увагу, творчі здібності, виховувати інтерес до вивчення рідної мови, виховувати бережливе ставлення до природи. Місце проведення : сквер. УРОК В ПРИРОДІТема : Слова, які відповідають на запитання «Що робить ?». Режим дня. Мета: ознайомити дітей зі словами діями предметів ,познайомити на які вони відповідають запитання , розвивати усне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас, розвивати пам’ять, мислення, увагу, творчі здібності, виховувати інтерес до вивчення рідної мови, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя. Місце проведення : міський стадіон
Ключові компетентності, які ми намагаємося формувати під час уроків в природі:- вміння вчитися: навчально-організаційні: своєчасно готується до уроку; співпрацює в групі; переключається з одного виду роботи на інший;загальномовленнєві: зосереджено слухає вчителя і товаришів, говорить не поспішаючи, чітко, вільно в процесі діалогічного і монологічного мовлення; виконує творчі завдання;загальнопізнавальні: виконує творчі завдання в контексті навчальних завдань;-інформаційно-комунікативна: знаходить у повідомленні інформацію: конкретні відомості; створює , висловлювання з опорою на власний досвід та почуту інформацію;- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;- громадянська: прагне вивчати рідну мову, охороняти природу рідного краю;-здоров’язбережувальна: дотримується санітарно-гігієнічних норм під час уроку.