Презентація до дистанційного уроку української мови, 1 клас, "Буква ь (знак м'якшення). Фонетичний розбір слова"

Про матеріал
На цьому уроці діти знайомляться з фонетичним розбором слова, з правилом вживання ь (знаку м'якшення); повторюють правопис слів з апострофом та орфограму "Велика літера"; розвивають орфографічні навички та навички розпізнавання видів речень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Буква ь (знак м'якшення)Фонетичний розбір слова. Тулінова О. Д.

Номер слайду 2

Дзень-дзелень, цінь-цвірінь,день-деньок, тінь-плетінь. Це знак м'якшення маленькийробить все таким м'якеньким. Леся Вознюк. Тулінова О. Д.

Номер слайду 3

До слова з твердим приголосним звуком у кінці доберіть схоже за звучанням слово з м’яким приголосним у кінці. Там, де колосився лан,Пронеслась красуня… . В тих краях, де росте рис,Проживає хитра…І везуть до міст і сіл. Видобуту в шахті… . Тулінова О. Д.

Номер слайду 4

До слова з твердим приголосним звуком у кінці доберіть схоже за звучанням слово з м’яким приголосним у кінці. Там, де колосився лан,Пронеслась красуня лань. . В тих краях, де росте рис,Проживає хитра…І везуть до міст і сіл. Видобуту в шахті… . Тулінова О. Д.

Номер слайду 5

До слова з твердим приголосним звуком у кінці доберіть схоже за звучанням слово з м’яким приголосним у кінці. Там, де колосився лан,Пронеслась красуня лань. . В тих краях, де росте рис,Проживає хитра рись.І везуть до міст і сіл. Видобуту в шахті… . Тулінова О. Д.

Номер слайду 6

До слова з твердим приголосним звуком у кінці доберіть схоже за звучанням слово з м’яким приголосним у кінці. Там, де колосився лан,Пронеслась красуня лань. . В тих краях, де росте рис,Проживає хитра рись.І везуть до міст і сіл. Видобуту в шахті сіль. Тулінова О. Д.

Номер слайду 7

До слова з твердим приголосним звуком у кінці доберіть схоже за звучанням слово з м’яким приголосним у кінці. Там, де колосився лан,Пронеслась красуня лань. . В тих краях, де росте рис,Проживає хитра рись.І везуть до міст і сіл. Видобуту в шахті сіль. Тулінова О. Д.

Номер слайду 8

Знак м'якшення пишуть у кінці слова та складу лише після букв д, т, з, с, ц, л, н. Де ти з'їси ці лини?Тулінова О. Д.

Номер слайду 9

Напиши в словах, де слід, друкований знак м'якшення. Ніч_, заєц_, папірец_, степ_, сім_, відріж_, пал_ці, кін_, сіл_, аптекар_. Тулінова О. Д.

Номер слайду 10

Напиши в словах, де слід, друкований знак м'якшення. Ніч_, заєць, папірец_, степ_, сім_, відріж_, пал_ці, кін_, сіл_, аптекар_. Тулінова О. Д.

Номер слайду 11

Напиши в словах, де слід, друкований знак м'якшення. Ніч_, заєць, папірець, степ_, сім_, відріж_, пал_ці, кін_, сіл_, аптекар_. Тулінова О. Д.

Номер слайду 12

Напиши в словах, де слід, друкований знак м'якшення. Ніч_, заєць, папірець, степ_, сім_, відріж_, пальці, кін_, сіл_, аптекар_. Тулінова О. Д.

Номер слайду 13

Напиши в словах, де слід, друкований знак м'якшення. Ніч_, заєць, папірець, степ_, сім_, відріж_, пальці, кінь, сіл_, аптекар_. Тулінова О. Д.

Номер слайду 14

Напиши в словах, де слід, друкований знак м'якшення. Ніч_, заєць, папірець, степ_, сім_, відріж_, пальці, кінь, сіль, аптекар_. Тулінова О. Д.

Номер слайду 15

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 16

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 17

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 18

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 19

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - = ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 20

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - = ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -

Номер слайду 21

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - = ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} -

Номер слайду 22

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - = ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - =

Номер слайду 23

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - = ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - =

Номер слайду 24

Тулінова О. Д. П ' Я Т ЬЗ А Є Ц Ь{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - = ={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} - = =

Номер слайду 25

Склад - це _______ слова, яку вимовляють одним поштовхом видихуваного повітря. У слові стільки складів, скільки голосних звуків. Склад називають відкритим, якщо він закінчується на голосний звук: зо|зу|ля. Склад називається закритим, якщо він закінчується на приголосний звук: трам|вай. Тулінова О. Д.

Номер слайду 26

Склад - це частина слова, яку вимовляють одним поштовхом видихуваного повітря. У слові стільки складів, скільки голосних звуків. Склад називають відкритим, якщо він закінчується на голосний звук: зо|зу|ля. Склад називається закритим, якщо він закінчується на приголосний звук: трам|вай. Тулінова О. Д.

Номер слайду 27

Фонетичний розбір слова. Тулінова О. Д. Фонетичний - пов'язаний зі звуками мови; звуковий. I частина: - кількість складів;- відкриті чи закриті;- наголошені - ненаголошені. Заєць

Номер слайду 28

Фонетичний розбір слова. Тулінова О. Д. Фонетичний - пов'язаний зі звуками мови; звуковий. I частина: - кількість складів;- відкриті чи закриті;- наголошені - ненаголошені. За|єць

Номер слайду 29

Фонетичний розбір слова. Тулінова О. Д. Фонетичний - пов'язаний зі звуками мови; звуковий. I частина: - кількість складів;- відкриті чи закриті;- наголошені - ненаголошені. За/|єцьЇжак

Номер слайду 30

Фонетичний розбір слова. Тулінова О. Д. Фонетичний - пов'язаний зі звуками мови; звуковий. I частина: - кількість складів;- відкриті чи закриті;- наголошені - ненаголошені. За/|єцьЇ|жак

Номер слайду 31

Фонетичний розбір слова. Тулінова О. Д. Фонетичний - пов'язаний зі звуками мови; звуковий. I частина: - кількість складів;- відкриті чи закриті;- наголошені - ненаголошені. За/|єцьЇ|жа/к

Номер слайду 32

Тулінова О. Д. Виправ помилки. Назви порушені правила. Вюн, бє, Демян, Лукян. Мишеня круть, учителька іванченко.

Номер слайду 33

Тулінова О. Д. Виправ помилки. Назви порушені правила. В'юн, б'є, Дем'ян, Лук'ян. Мишеня круть, учителька іванченко.

Номер слайду 34

Апостроф пишемо після букв б, п, в, м. ф, р перед буквами я, ю, є, ї, що позначають по два звуки ( [йа], [йу], [йе], [йі] ), а також в імені Лук'ян та похідних від нього словах: м'яч, солов'ї, Лук'яненко. Тулінова О. Д.

Номер слайду 35

Тулінова О. Д. Виправ помилки. Назви порушені правила. В'юн, б'є, Дем'ян, Лук'ян. Мишеня круть, учителька іванченко.

Номер слайду 36

Тулінова О. Д. Виправ помилки. Назви порушені правила. В'юн, б'є, Дем'ян, Лук'ян. КМишеня круть, учителька іванченко.

Номер слайду 37

Тулінова О. Д. Виправ помилки. Назви порушені правила. В'юн, б'є, Дем'ян, Лук'ян. К ІМишеня круть, учителька іванченко.

Номер слайду 38

З великої літери пишемо:1) _____ _____ в реченні;2) прізвища, імена й по батькові;3) клички тварин;4) назви частин світу, країн, областей, населених пунктів, вулиць;5) назви ______ ( океанів, морів, річок тощо). Тулінова О. Д.

Номер слайду 39

З великої літери пишемо:1) перше слово в реченні;2) прізвища, імена й по батькові;3) клички тварин;4) назви частин світу, країн, областей, населених пунктів, вулиць;5) назви водойм ( океанів, морів, річок тощо). Тулінова О. Д.

Номер слайду 40

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли розповідні окличні речення. Білосніжка. Сьомий гномик покликав своїх товаришів. ті підбігли, побачили Білосніжку та вражено загукали: - Та це ж дівчина! яка вона гарна! Тулінова О. Д.

Номер слайду 41

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли розповідні окличні речення. Білосніжка. Сьомий гномик покликав своїх товаришів. ті підбігли, побачили Білосніжку та вражено загукали: - Та це ж дівчина! яка вона гарна! Тулінова О. Д.

Номер слайду 42

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли розповідні окличні речення. Білосніжка. Т Сьомий гномик покликав своїх товаришів. ті підбігли, побачили Білосніжку та вражено загукали: - Та це ж дівчина! яка вона гарна! Тулінова О. Д.

Номер слайду 43

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли розповідні окличні речення. Білосніжка. Т Сьомий гномик покликав своїх товаришів. ті підбігли, побачили Білосніжку та вражено загукали: Я - Та це ж дівчина! яка вона гарна! Тулінова О. Д.

Номер слайду 44

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли розповідні окличні речення. Білосніжка. Т Сьомий гномик покликав своїх товаришів. ті підбігли, побачили Білосніжку та вражено загукали: Я - Та це ж дівчина! яка вона гарна! Тулінова О. Д.

Номер слайду 45

ЖТулінова О. Д. Молодці!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Oвечко Aнтоніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
1972
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку