Презентація "Закріплення звукових значень вивчених літер"

Про матеріал
Закріплення звукових навичок вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

[а] [о] [е] [у] [і] [и]

Номер слайду 2

Послухайте вірш про голосні звуки Голосні почуєш в пі́сні: – А-а-а! І у темному у лісі: – А-у-у-у! І коли дивуєшся: – О-о-о? І коли милуєшся: – О-о-о… Легко вимовляються, Весело співаються.

Номер слайду 3

А, Я, И – Перші букви три. У, Ю, О – Вивчили давно. І та Е – Добре буде все! усі учні разом Тільки більше ще охоти До науки, до роботи.  

Номер слайду 4

[а] [о] [е] [у] [і] [и]

Номер слайду 5

Співвідношення друкованих і писемних букв

Номер слайду 6

КАЗКА ПРО ГОЛОСНІ ЗВУКИ В одному царстві, у старовинному паперовому палаці жили собі брати-голосні звуки. Мирно жили вони доти, доки один із них не сказав: – Я – найважливіший, найкорисніший для людей, бо з мене починаються слова аґрус, і абрикос, і апельсин, і ананас. А ви нікому не потрібні. (Який звук так сказав про себе? Які слова ним починаються?) (А, а) Що тут сталося! Брати-звуки розгнівалися, зчинився галас. Кожен на свій лад почав вихвалятися. – Я – найголовніший, найкругліший. Мене дуже легко вимовляти, – сказав другий звук. – І буквою я позначаюся гарною, кругленькою, схожою на сонечко. (Який це звук? Якою буквою він позначається?) (О, о) – Подумаєш – важливий! – закричав третій. – Це я вмію гудіти, як сирена і як поїзд, вити, як вовк! І буквою я позначаюся такою гарною: гачком із великою петлею, якою вас усіх можу захопити. Отже, я найголовніший і як звук, і як буква. (Який це звук? Про яку букву він говорив: велику чи малу, друковану чи писемну?) (У, у) – Ні, це я найголовніший, – вигукнув четвертий. – Без мене не ходило б метро, не було б телевізорів і ще багато корисних речей, бо з мене починається таке важливе слово: електрика! (Який звук так сказав про себе? Яке слово ним починається?) (Е, е) – Ну, й що з того? – заперечив п’ятий. – Я – найкращий, бо командую м’якими приголосними. А ще я можу поєднувати між собою слова. Та й буква моя найкраща: рівнесенька, струнка, як свічечка. А вгорі ще й крапочку маю. І на цьому все. Ставлю крапку в нашій суперечці. (Який це звук? Чому він командує м’якими приголосними звуками? Як він може поєднувати слова? Про яку букву він говорив: велику чи малу, друковану чи писемну?) (І, і) А що ж шостий? Він мовчав, хоча і знав. Що і без нього не обійтися багатьом словам, але він був лагідний, доброзичливий і ніколи не втручався в даремні, на його думку, суперечки. (Який це звук? Яка в нього особливість? Якою буквою він позначається?) (И, и)

Номер слайду 7

Маленький метелик Літав цілий ранок, Знайшов букву Е він У квітках, де ґанок.

Номер слайду 8

Друкований зошит с.27 – виконати завдання. В зошиті для друкування надрукувати вивчені букви (А а; У у; Ю ю; Е е; О о; Я я; І і; И и).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бояринова Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
3009
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку