Вже розсіявся серпанок,І настав чудовий ранок. На урок він кличе вас,Бо навчатись уже час!На уроці можна гратись,Щось цікаве дізнаватись,Спілкуватись, міркувати,Мріяти і малювати!
Номер слайду 3
Вправа “Мій настрій” Який у вас зараз настрій? А яким він був зранку? Ваш настрій поліпшився чи погіршився? Чому? Намалюйте свій настрій. Який він? Як можна на малюнку його поліпшити?Щоденні новини Яка зараз пора року? А який місяць триває? Які зміни у природі відбуваються в березні?Чи спостерігаються вони сьогодні? Які саме?Чи можна сьогоднішню погоду назвати весняною?
Номер слайду 4
Читання вірша-загадки. Прочитайе вірш-загадку та додайте пропущене слово. Що за дивнії яєчка. Наша курочка знесла?Намальоване гніздечко,Ще й пташиночка мала!Навкруги — барвисті квіти,Жовті, сині гілочки …Чи здогадуєтесь, діти,Що це? Певно — …Їх не курочка знесла,Їх матуся принесла,Ми гуртом розмалювали. Для святкового стола: Сяють наші …Як весняні квіточки! Леонід Полтава. Яке слово було пропущене у вірші?Що таке писанка?
Що ви дізналися про писанку?Символи на писанках. Розгорніть підручник на сторінці 68. Знайдіть вправу 1 Довідайтеся, які символи зображують на писанках. Що вони означають?Прочитайте вірш Катерини Перелісної. Що дівчинка намалювала на своїй писанці?Перегляньте відео та роздивіться, які ще символи бувають на писанках.https://www.youtube.com/watch?v=3 Qi. FKEQp. OT0&ab_channel=KOZAMEDIA
Номер слайду 7
https://www.youtube.com/watch?v=Jq. I8mtlt. W8 A&ab_channel=Kidi. Um. TV Руханка
Номер слайду 8
Що символізують кольори на писанках?Знайдіть вправу 2 на сторінці 68 підручника. Розкажіть, що символізують кольори на писанках. Прочитайте уривок вірша Ніни Куфко “Свято Пасхи недалечко”. Читання вірша. Свято Пасхи недалечко,Люди звичай бережуть, —Розмальовують яєчка,Пишні пасочки печуть. Про які великодні традиції йдеться у вірші?
Номер слайду 9
Як писанки з’являються на світ?Перегляньте відео. Дізнайтеся більше, як писанки з’являються на світ.https://www.youtube.com/watch?v=Eh. Wp. H3 RYHV8&ab_channel=Authentic. Ukraine
Номер слайду 10
Який фрагмент відео вам сподобався найбільше?Які етапи роботи над писанкою ви виокремили?Послухайте пісеньку (слова Зоряни Лісевич) та дізнайтеся, як називається інструмент, який використовується для виготовлення писанок.https://www.youtube.com/watch?v=me. Y_Ame. Kqbw&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8 E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8 E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8 F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96
Номер слайду 11
Про який інструмент йдеться в пісні?Поміркуйте, що ще потрібно мати для виготовлення писанки. А як називають людей, які пишуть писанки?ПисанкаріЯкими бувають великодні яйця?Розв’яжіть вирази з літерами та дізнаєтеся, які ще бувають види великодніх яєць. Писанка. Крапанка. Дряпанка. Крашанка
Номер слайду 12
Розгорніть підручник на сторінці 69. Розгляньте малюнки вправи 3. Що спільного між цими творами декоративно-прикладного мистецтва? А чим вони відрізняються?Досліджуємо. Розгляньте малюнок вправи 4 на сторінці 69 підручника. Дослідіть, яке яйце варене, а яке — сире. Що допомогло вам зробити висновок?https://www.youtube.com/watch?v=3wp. VI4zm. Dr0&ab_channel=%D0%A2%D0%95%D0%A2%D0%AF%D0%9 D%D0%90%D0%9 A%D0%9 E%D0%9 D%D0%9 E%D0%92%D0%90%D0%9 BPysanky. UA
Номер слайду 13
Фарбники власноруч. Розгляньте малюнки вправи 5 на сторінці 69 підручника. Що ви бачите?Саме за допомогою соків чи відварів цих рослин можна пофарбувати крашанки. Виконайте завдання на сторінці 35 зошита.https://www.youtube.com/watch?v=l. Frn. Vox. Nsk4&ab_channel=%D0%A2%D0%95%D0%A2%D0%AF%D0%9 D%D0%90%D0%9 A%D0%9 E%D0%9 D%D0%9 E%D0%92%D0%90%D0%9 BPysanky. UA Перегляньте відео й ознайомтеся із великодньою грою “Сонечко”. Великодня гра
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Пограйте в неї зі своїми друзями. Чи сподобалася вам гра?Дізнайтеся, які ще є ігри з крашанками та писанками ☺
Номер слайду 16
Вправа “Смайлик уроку”Добіга урок кінця,Всім усмішка до лиця,Та сплива уроку час,Тож запитую я вас: Ви веселі чи сумні,Вам сподобалось чи ні?Вибирайте настрій свій,Покажіть усім мерщій!Ой, як усмішок багато!Дуже рада й я, малята.