Моменти, які треба врахувати: Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до проведення і організації дистанційного навчання;Налагодження партнерської взаємодії з батьками учнів;Доцільне, раціональне, безпечне «дозування» навчального матеріалу в межах одного уроку;Використання ігрових форм, методів та прийомів навчальної взаємодії. Застосування доброго гумору в процесі дистанційних уроків;Формування в учнів умінь навчального співробітництва;Запобігання виникненню інтелектуальної втоми в учнів;Сформованість спільноти учнів класу (яка є однією з умов забезпечення якості безпосереднього навчання учнів під час уроку онлайн, позитивного психоемоційного самопочуття дітей).
Демонструйте дітям спокій і впевненість. Пам’ятайте, що діти більше реагують на те, як ми поводимось і розмовляємо, а не на те, що ми говоримо. Намагайтеся створити безпечний, добре організований простір спілкування, з чіткими і зрозумілими дітям правилами. Учні мають відчувати Вашу впевненість, щирість, відкритість і небайдужість.
Піклуйтеся про своє емоційне та фізичне здоров’я. Чи Ви «у нормі»? Чи знаєте як поліпшити свій стан? Чи потрібна Вам допомога?Дбайте про самовідновлення! Обов’язково знаходьте час для відпочинку, саморегуляції, щоб поновити сили, зберегти здоров’я і не допустити вигорання. Знайте, що діти, які бачать довкола сильних, спокійних, впевнених і бадьорих дорослих, швидше повертаються до норми.